Home › Forums › Allmänt om gymträning › Tips på bra träningsrelaterade böcker
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 april, 2011 at 16:05 #270674Anonym anvandareMember
Funderar på att köpa någon av Lycle McDonalds böcker, antingen ”The Stubborn Fat” eller ”The Rapid Fatloss Handbook”. Någon som har läst dem och kan rekommendera någon?
15 april, 2011 at 16:08 #270675Anonym anvandareMembernible wrote:Funderar på att köpa någon av Lycle McDonalds böcker, antingen ”The Stubborn Fat” eller ”The Rapid Fatloss Handbook”. Någon som har läst dem och kan rekommendera någon?Jag äger den sistnämnda och den är riktigt bra. ”…Stubborn fat..” känns lite riktad mot riktigt hårda jävlar som har svårt att bli av med det allra allra sista. Kanske något för dig?
15 april, 2011 at 16:53 #270676Anonym anvandareMemberAllan wrote:Bra att det ges handfasta tips och inte enbart forskningsorienterat ”å ena sidan, å andra sidan..”.J Gold wrote::up:
Det låter som att det är mycket bra innehåll i boken och den ska jag lägga vantarna på så snabbt jag kan, går den att förhandsboka?Jon Larsson wrote:Yeah! Skall köpas, sanna mina ord. :up:Kul grabbar!
Allan: Nu vet jag inte riktigt vad du menar med ”inte enbart forskningsorienterat ”å ena sidan, å andra sidan..”” för så uttrycker vi oss alltid när vi inte har svaren. Men visst ger vi handfasta råd i boken men inget ovetenskapligt ”OMG, så lyckas du bäääääääst!!!!!”
J_Gold: Du kan connecta bloggen till Facebook så kommer du se när den kan beställas. Men jag kommer nämna det på forumet också. 149 kronor om ni beställer under maj månad och därefter 179 kronor.
16 april, 2011 at 11:13 #270677Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Jag äger den sistnämnda och den är riktigt bra. ”…Stubborn fat..” känns lite riktad mot riktigt hårda jävlar som har svårt att bli av med det allra allra sista. Kanske något för dig?Okej. Jag kanske ska satsa på ”The rapid fatloss handbook” till en början. Dröjer nog ett tag innan jag behöver ta till ”Stubborn”-knepen för att bli knaperhård.
16 april, 2011 at 13:18 #270678Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Kul grabbar!Allan: Nu vet jag inte riktigt vad du menar med ”inte enbart forskningsorienterat ”å ena sidan, å andra sidan..”” för så uttrycker vi oss alltid när vi inte har svaren. Men visst ger vi handfasta råd i boken men inget ovetenskapligt ”OMG, så lyckas du bäääääääst!!!!!”
Hehe nu uttryckte jag mig lite konstigt kanske men jag menar att det kan vara intressant med en bok med vetenskaplig förankring som ändå kan ge handfasta råd. På det sättet tycker jag boken kanske kommer sticka ut.
16 april, 2011 at 17:30 #270679Anonym anvandareMemberAllan wrote:Hehe nu uttryckte jag mig lite konstigt kanske men jag menar att det kan vara intressant med en bok med vetenskaplig förankring som ändå kan ge handfasta råd. På det sättet tycker jag boken kanske kommer sticka ut.Hehe, ja jag blev lite överraska faktiskt. Du ger ju inte direkt intryck av att vara efter en bok på kvälspressnivå. Betydligt kunnigare än så.
Och råd ger vi som sagt, samt en liten del av egna åsikter om vad vi TROR utan att det är hundraprocentigt klarlagt. Men vi är ju, precis som i bloggen, väldigt försiktiga med sånt.
Gillar man bloggen har jag oerhört svårt att se hur boken skulle kunna vara annat än läsvärd.
16 april, 2011 at 17:30 #270680Anonym anvandareMemberAllan wrote:Är det en av hans senaste böcker eller?Hade helt missat detta. Men denna boken kom innan Beyond brawn. I Beyond Brawn hänvisar han ofta till Build muscle loose fat…..
19 april, 2011 at 22:24 #270681Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Hehe, ja jag blev lite överraska faktiskt. Du ger ju inte direkt intryck av att vara efter en bok på kvälspressnivå. Betydligt kunnigare än så.Och råd ger vi som sagt, samt en liten del av egna åsikter om vad vi TROR utan att det är hundraprocentigt klarlagt. Men vi är ju, precis som i bloggen, väldigt försiktiga med sånt.
Gillar man bloggen har jag oerhört svårt att se hur boken skulle kunna vara annat än läsvärd.
Jag tror du förstår vad jag menar:)
27 april, 2011 at 16:35 #270682Anonym anvandareMemberNu kan den beställas!
Quote:Beställ Forma kroppen och maximera din prestation, av Nicklas Neuman och Jacob Gudiol från Traningslara.se. Lanseringspris t.o.m. 31 maj: 149 kr (inkl moms). (Ord. pris: 179 kr.) Frakt enligt Postens avgifter tillkommer. För mer information om innehållet, klicka på bilden nedan.[http://ngruppen.se/]
27 april, 2011 at 16:50 #270683Anonym anvandareMemberYeah! Då kör vi!:up:
27 april, 2011 at 18:11 #270684Anonym anvandareMemberBeställt, tror jag . Det var ingen rolig sida att handskas med måste jag säga.
Edit: Är kluven om beställningen gått igenom, antar att man får betala via postförskott? Har inte fått någon orderbekräftelse via mail heller.
27 april, 2011 at 19:55 #270685Anonym anvandareMemberJ Gold wrote:Beställt, tror jag . Det var ingen rolig sida att handskas med måste jag säga.Edit: Är kluven om beställningen gått igenom, antar att man får betala via postförskott? Har inte fått någon orderbekräftelse via mail heller.
Tydligen krånglar webshoppen. Det ska lösas. Det funkar tydligen för Internet Explorer. Jag återkommer när allt funkar. Men testa IE.
27 april, 2011 at 20:05 #270686Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Tydligen krånglar webshoppen. Det ska lösas. Det funkar tydligen för Internet Explorer. Jag återkommer när allt funkar. Men testa IE.Haha, tror jag gjorde ett försök med IE också och kunde skriva i namn adress och allt det så tryckte jag beställ så stod det nåt om betalning men så tog allt stop, vet ju inte om beställningen gick igenom eller ej . Kanske sitter med 10 ex av er bok sen haha.
28 april, 2011 at 17:45 #270687Anonym anvandareMemberJ Gold wrote:Haha, tror jag gjorde ett försök med IE också och kunde skriva i namn adress och allt det så tryckte jag beställ så stod det nåt om betalning men så tog allt stop, vet ju inte om beställningen gick igenom eller ej . Kanske sitter med 10 ex av er bok sen haha.Om beställningen gått igenom så ska du få en bekräftelse via E-post. Jag slängde iväg en beställning själv med Chrome precis och det fungerar bra nu. Dock måste du tillåta popups för att komma vidare till själva betalningen.
28 april, 2011 at 17:50 #270688Anonym anvandareMemberTack Guddi!
Då var det klartt och betartt!
Quote:Hej,
Vi tackar för din beställning!
Din order behandlas nu och skickas från oss inom fem arbetsdagar. Du
kommer även få ett kvitto den 1:a nästa månad.Känns mycket bra!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.