toppa formen kortsiktigt!

Home Forums Allmänt om gymträning toppa formen kortsiktigt!

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hej, hur ska man toppa formen kortsiktigt? ska göra före efter bild och vill ”fuska” lite. ska deffa ungefär 1,5 månad innan efter bilden, men dem 3-4 dagarna innan man tar kortet, vad ska man göra dem dagarna för att bli riktigt hård? inte dricka något 16 timmar innan har jag hört.

frozzon wrote:
    Hej, hur ska man toppa formen kortsiktigt? ska göra före efter bild och vill ”fuska” lite. ska deffa ungefär 1,5 månad innan efter bilden, men dem 3-4 dagarna innan man tar kortet, vad ska man göra dem dagarna för att bli riktigt hård? inte dricka något 16 timmar innan har jag hört.

ingen som vet något?

Det finns redan trådar där liknande frågor berörs. Använd sökfunktionen så slipper vi upprepa vad som redan står i dessa.

rasmus kjellberg wrote:
    det finns redan trådar där liknande frågor berörs. Använd sökfunktionen så slipper vi upprepa vad som redan står i dessa.

tack

Ketos diet är det snabbaste , nuff said :)

Lägg dig på runt 20-30g kolhydrater per dag (INTE MER)och runt 200g protein/ kilo kroppsvikt om du väger 80-85kg…(öka upp lite om du är bigger:) )

Jag drog ner mig 21kg på 5 månaders ketos diet , var lite seg i huvet första veckan men sen märkte jag inte av det…

Lycka till

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.