- This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Träna Axlar, övningar?
Har lite problem med att träna axlarna, inte problem med själva utförandet men att hitta rätt balans. Axlarna är ju uppdelade i tre – främre axlar, bakre axlar och mitten. Någon som har tips på bra övningar till de olika områdena?
[http://thefitshow.com/week9/milos_shoulders1/milos_shoulders1lg.htm]
Brukar köra 1-2 pressövningar, t.ex stående militärpress och skruvpress. Efter det slänger jag in iaf en sidolyftövning, kan vara med hantlar, kablar eller maskin, även drag till hakan förekommer. Avslutar axelpasset med en övning för baksida axlar, även där varieras hantlar, kablar och maskinövningar.
Kör ingen speciell övning för framsida axlar eftersom det området piskas bra i pressövningar, både för bröst och axlar.
kör framsida när du kör pressar, kör mittdelen separat, kör baksidan när du kör dragövningar.
Det var mycket reklam, men en bra l
ja visst va det, gillade du hans show ? själv så har jag fått mkt bättre bröst utveckling sen jag kollade på hans bröstprogram
Absolut! Det var mycket inspirerande! Jag tänker se alla avsnitten.
gör du rätt i! jag har sett dom mer än en gång
Kan bara h
jävligt bra länk, just nu kollar jag på Tom Prince EXCLUSIVE interview.
Gå in på ”past_episodes”. Massa godis där:)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY