träna bort ”kulan” på magen?

Home Forums Allmänt om gymträning träna bort ”kulan” på magen?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

hej! Jag är en underviktig tjej, smal överallt förutom magen.. under naveln har jag som en kula liksom. Är det möjligt att träna bort den? Eller har någon något tips??:(

[http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]

DNA bestämmer vart du bränner…tyvärr.
    Läs guiden så får du en bra förståelse för viktkontrolll

Ligga på ett kcal underskott, träna och ha tålamod.

xmmx wrote:
    hej! Jag är en underviktig tjej, smal överallt förutom magen.. under naveln har jag som en kula liksom. Är det möjligt att träna bort den? Eller har någon något tips??:(

du ska inte träna bort något alls utan börja äta som folk,det ser bara ut som en kula för att du väger för lite och inte för att du är tjock.

JeppeAndersson wrote:
    Ligga på ett kcal underskott, träna och ha tålamod.

hur tänker du nu,hon väger redan för lite.

liffan wrote:
    hur tänker du nu,hon väger redan för lite.

didnt read that part

Hade liknande mage då jag var väldigt smal. Började äta ordentligt och träna styrketräning. Nu visar jag mer än gärna upp magen. :D

Håller med dom andra. Bulan där e för att du har för lite runt omkring och vi tjejer har en bula där oftast då det e en del grejer där bakom som män inte har har jag fått lära mig =P Sen om man har dåligt med bukmuskler så blir det nog mer framträdande då musklerna ej håller tillbaka nedre delen av magen

Undernärda personer kan ha en svullen mage, det är inte fett. Nu vet jag ju inte hur du ser ut och om du är undernärd. Men om du nu lider av undervikt så är det nog det du ska ta tag i och inte det som du tycker är en för stor mage : )

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.