Träningspartner

Home Forums Allmänt om gymträning Träningspartner

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)
  • Author

Bra, men för mig så är det så beroende av mina konstiga tider. Har några som jag ibland tränar med, men då är det mest spontant…. vi råkar vara där samtidigt och skall träna samma muskelgrupp. Så 98% av fallen så tränar jag själv.

Just nu är det bra, men det skiftar ganska rejält. Haft en svacka i träningen nu ett tag och har precis börjat träna med en tjejpolare. Visserligen blir det mycket hänga av och på vikter men motivationen har defenitivt höjts och så kan man få hjälp att klämma ut de där två sista sega repetitionerna.

Så hade någon frågat för någon månad sen hade jag absolut sagt ”anus” men just nu är det succé, behövs lite nytändning ibland.

Tr

Det

Jag jobbar 2-skift o därför kan jag bara köra ihop med min träningspartner varannan vecka…
    Funkar bra för mig, den veckan som jag kör själv blir det kanske inte lika tung träning men med högre tempo.
    Den veckan som jag kör med min träningspartner fokuseras på tyngre träning..
    På detta sätt får jag det bästa av två världar…

Det viktigaste är att båda har samma mål och en fungerande Personkemi…
    Gärna skoj o stoj, men när det ska lyftas så är det 100% seriöst..

Tr

Jag tr

Distraherande med träningspartner…

Bra med en tr

Om man kör SL , så är det en fördel med att ha en som passar och rättar till teknik , eller hjäper en med dräkter , så BRA tycker jag .

Så jobbigt att gå och släpa runt på alla vikter själv. Givetvis föredrar man att köra ihop med någon:)

K

Trivs att köra med en träningspartner där man riktigt kan pressa varandra till max. Där han e starkare i vissa övningar o jag bättre i vissa. Där båda vet hur man funkar både psykiskt o fysiskt. :bb3:

Willy Åhgren: :up:

vem ska annars hjälpa upp en med de tunga vikterna??

sigurdXL wrote:
    Trodde det var Nasser först när jag kolla lite snabbt.. :p

Hehe, jo glasögonen o de packade musklerna på Willy per cm kan förvilla vem som helst :) Bilden är rätt gammal, han är bättre nu.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.