Home › Forums › Allmänt om gymträning › Träningspartner
Beror helt p
Jag tycker det är Helt underbart med träningspartner när man kör vissa muskelgrupper. Jag får mer pepp och styrkan då jag vet att ngn finns bakom och hjälper en med de sista repsen, framför allt för säkerheten, annars kanske man fegar lite.
Så jag föredrar helt klart en kompis för vissa muskelgrp..
Jag tycker att det fungerar bra med båda. Det brukar vara roligare med en träningspartner, men det tar längre tid, både att ta sig dit och i gymmet. Kan bero på personerna jag brukar träna med. Nu tränar jag oftast själv för att det går fortare att ta sig igenom, men det finns fördelar med att ha någon som pushar en till det lilla extra. :bb3:
Bra! :up: Jag tränar med mannen i mitt liv, det är toppen. Vi tränar 5 kvällar i veckan och det hade ju varit tråkigt om han inte var med. Visst får vi lägga på och ta av vikter hela tiden men det går bra. Nu ska vi också köra en ”prov deff” tillsammans, det känns jätte bra att vara på samma nivå.
Min flickv
som sagt så tycker jag att det beror helt på vem det är. Jag har sedan en tid tillbaka tränat med en kompis som verkligen motiverar mig under passen, dock så skiljer det ganska mycket i styrka mellan oss så det blir rätt mycket av och på lastning. Mycket hänger på att det är någon som har liknande ambitionsnivå som en själv.
Jag b
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY