Träningsplit från förra bodynummret

Home Forums Allmänt om gymträning Träningsplit från förra bodynummret

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Läste om en kille i förra nummret av body som körde denna träningssplit.
    kommer inte ihåg exakt vilka dagar men jag funderar på om det är ett bra sätt att dela upp allt på? han delade upp det så att han körde rygg för sig, armar för sig (har jag för mig), men han körde framsida ben på ett helt pass och baksida ben på ett annat. Reagerade lite på det, är det för att han prioriterar ben eller bör man kör så? Jag kör i nuläget ben en dag i veckan bara. har som mål att bli stor. nån viss anledning till att lägga två pass på bara ben?

zeke wrote:
    Läste om en kille i förra nummret av body som körde denna träningssplit.
    kommer inte ihåg exakt vilka dagar men jag funderar på om det är ett bra sätt att dela upp allt på? han delade upp det så att han körde rygg för sig, armar för sig (har jag för mig), men han körde framsida ben på ett helt pass och baksida ben på ett annat. Reagerade lite på det, är det för att han prioriterar ben eller bör man kör så? Jag kör i nuläget ben en dag i veckan bara. har som mål att bli stor. nån viss anledning till att lägga två pass på bara ben?

det beror ju på hur många övningar och set men även hur tungt man kör,är man på elitnivå så tar det väl längre tid att köra slut på benen att man väljer att splita.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.