- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › träningsprogram
he j jag skulle vilja höra vad ni tycker om mitt program.
jag tränar 3 ggr per vecka överkropp och underkropp splittat. så varannanvecka tränar jag ben 2 ggr och varannanvecka tränag jag överkropp 2 ggr
så här ser det ut
överkropp
bänkpress 12,10,8,6 sedan en 12a på samma vikt som jag körde en 10 på sedan superset med incline hantelpress 12 rep. jag vilar exakt 1 min mellan seten och när jag byter muskelgrpp så vilar jag 2 min
axelpress med hantlar 12,10,8,6,12 supersettat med hantellyft åt sidan 12 rep
rygg latsdrag med smalt grepp 12,10,8,6,12 supersettat med sittande hantelrodd 12 reps
triceps smalbänk 12,10,8,6,12 supersettat med pushdown med rep 12 rep
biceps stående ez curl 12,10,8,6,12 supersettat med smal stående ez curl 12 rep
underkropp
djupa knäböj i haklift 12,10,8,6,12 supersettat med legexten 12 rep
utfall med hantlar 12,10,8,6,12 supersettat med legcurl baksida lår 12 rep
stående vadpress 12,10,8,6,12 supersettat med sittande vadpress så många reps jag pallar.
mage cablecrunches 12.10,8,6,12 supersettat med ”hjulet” brukar göra ca 50 reps.
hela filosofin med det här programmet är att man inte ska vila så långe mellan setten. man vilar 1 min mellan setten och 2 min när man byter muskelgrupp.
är det någon som har årkat läsa och har någon synpunkt på programmet.
tidigare har jag kört en 4 dagars splitt med rikrigt tung träning och jag rtcker att det här pogrammet bränner med ocg ger bättre räfflor
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY