Trött på alla fuskare!

Home Forums Allmänt om gymträning Trött på alla fuskare!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author

Hej, börjar bli jävligt trött på alla Hormonfuskare, vi borde göra något åt saken.

Tänkte att alla som är lika trötta som jag skulle skriva på här och därmed lov att så fort dom ser en reklam med någon hormonfuskare så ska ämnet om doping tas upp med antingen vännerna eller om det är på nätet och man kan kommentera så kommenterar man helt enkelt om ämnet där!

Tack!

Hur vet man om de fuskar? :P

sluta klaga, låt folk som vill hålla på, va andra proppar i sig har väl inte du med att göra igentligen? :)

Dem som hålls med doping borde avstängas från gymmen på livstid, doping har inget en hälsosam träning att göra.

Det kanske inte har med hälsosam träning att göra men det har ju med träning att göra.
    Nu låter jag som en förespråkare och det är jag ju inte.
    Men kan tycka att Svensk lag som vanligt är lite väl kinkiga.
    I USA är det snarare regel än undantag att trycka i sig steroider om man håller på med elitidrott.
    Den som tror att inte foppa, bäckström och grabbarna tryckt i sig är ju bara naiva.
    Finns en anledning varför dom går upp 10-15 kg muskler på ett par månader så fort dom kom över dit. Finns en anlending till varför lagens läkare är dom enda som får undersöka dom också.

Ähh vadå dom flesta som andvänder sig av det där har ingen aning om vad dom håller på med, menar tex unga individer som har naturligt HÖGA nivåer och inte fattar att det räcker med bra kost och strikt diciplinerad träning/vila för att få garanterade resultat. Skulle inte kalla det fusk utan det är väll snarare att lura sig själv! Det är säkert kul att få snabba resultat men sen kommer biverkningarna! Öka sakta men säkert och träna för dig själv på din egen individuella nivå, skit i alla andra.

Capt hardhead wrote:
    Dem som hålls med doping borde avstängas från gymmen på livstid, doping har inget en hälsosam träning att göra.

Man behöver inte träna för att vara hälsosam.

joeyp wrote:
    Capt hardhead wrote:

Man behöver inte träna för att vara hälsosam.

Jo

Lessismore wrote:
    Ähh vadå dom flesta som andvänder sig av det där har ingen aning om vad dom håller på med, menar tex unga individer som har naturligt HÖGA nivåer och inte fattar att det räcker med bra kost och strikt diciplinerad träning/vila för att få garanterade resultat. Skulle inte kalla det fusk utan det är väll snarare att lura sig själv! Det är säkert kul att få snabba resultat men sen kommer biverkningarna! Öka sakta men säkert och träna för dig själv på din egen individuella nivå, skit i alla andra.

+1
    …………;-).

N T K wrote:
    sluta klaga, låt folk som vill hålla på, va andra proppar i sig har väl inte du med att göra igentligen? :)

Låt män runt om i världen hålla på med gruppvåldtäkter, så länge de inte våldtar någon jag känner är det ju ok…….. :

En av tusen nackdelar med doping (allt missbruk iofs) är att det påverkar ALLA. Bieffekterna ska behandlas, dessa behandlas inom sjukvården, sjukvården kostar pengar och det är vi skattebetalare som står för den notan.
    Utöver det så upprätthålls en illegal handel med varor, och tro mig, langarna och de som håller med försäljning har oftast fler fula kort i bakfickan.

Jag kan dra det här hur långt som helst. Saken är det att brott påverkar alla i slutändan, ser man inte det är man väldigt trångsynt.

Tommy Ivarsson wrote:
    N T K wrote:

Låt män runt om i världen hålla på med gruppvåldtäkter, så länge de inte våldtar någon jag känner är det ju ok…….. :

En av tusen nackdelar med doping (allt missbruk iofs) är att det påverkar ALLA. Bieffekterna ska behandlas, dessa behandlas inom sjukvården, sjukvården kostar pengar och det är vi skattebetalare som står för den notan.
    Utöver det så upprätthålls en illegal handel med varor, och tro mig, langarna och de som håller med försäljning har oftast fler fula kort i bakfickan.

Jag kan dra det här hur långt som helst. Saken är det att brott påverkar alla i slutändan, ser man inte det är man väldigt trångsynt.

+1

Är det fusk om man inte tävlar?

varg wrote:
    Är det fusk om man inte tävlar?

Ja

Hur kan det vara fusk om man inte tävlar? Utveckla tack.

Tillägger att jag inte använder doping!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.