Home › Forums › Allmänt om gymträning › Tycker ni det är kul att träna?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 november, 2006 at 16:19 #946785Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Jag kom på frågan när jag läste en intervju med allas vår Arnold. Intervjuaren frågade honom om disciplin, och han svarade att han inte hade någon disciplin. Han gjorde bara det som han kände för.
Precis min inställning också! Har skittaskig disciplin, kan va därför jag aldrig kommit till skott och tävlat kanske…*host*…Så fort det blir ett ”tvång” så tröttnar jag jättesnabbt. Älskar verkligen att träna. Är man sur blir man glad Det ska vara ROLIGT! Vill jag jogga fyra dagar i veckan istället för gymmet så gör jag det, oavsett vad alla kraxar att ”det bränner muskelmassa”. Skit samma, tycker det ultimata är att variera träningen, då mår jag bäst iallafall.
7 november, 2006 at 16:28 #946786Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Jo, LindmarkVad säger du människa :p
7 november, 2006 at 16:31 #946787Anonym anvandareMemberKonstig fråga:) Som att fråga på ett bilforum om de gillar bilar. Aja, klart det är kul att träna, ett bra pass är nästan lika bra som sex;)
7 november, 2006 at 17:15 #946788Anonym anvandareMemberVoldemaahr wrote:Konstig fråga:) Som att fråga på ett bilforum om de gillar bilar. Aja, klart det är kul att träna, ett bra pass är nästan lika bra som sex;)”Getting a pump is like having sex with a woman and coming”?
Ja, du har rätt egentligen. Jag kom på det sen. Omröstningsresultatet talar sitt tydliga språk
8 november, 2006 at 12:05 #946789Anonym anvandareMemberhade tränat mer om tiden fanns för att gymma är grymt roligt.
resultatet är bara en bieffekt8 november, 2006 at 19:57 #946790Anonym anvandareMemberIdag var det fan underbart att träna! Allt lyfte och tröttheten uteblev totalt. DÅ är det roligt att gymma.
8 november, 2006 at 20:54 #946791Anonym anvandareMemberDet är okej. Tränar framförallt för resultat, finns bra mycket roligare saker än träningen i sig.
8 november, 2006 at 20:59 #946792Anonym anvandareMemberKlart som fan att det är kul att träna.
8 november, 2006 at 21:25 #946793Anonym anvandareMemberJag *måste* träna, annars blir jag en dålig människa. Arg, irriterad och bitter.
9 november, 2006 at 16:47 #946794Anonym anvandareMemberTräningen är skitkul. Brukar längta till nästkommande pass. Blir på bra humör av träning samt brukar få en addekick när det går bra.
Kan va lite segt i perioder när man inte gör några framsteg men man pallrar sig ändå dit och kör sitt pass.
Ha d
9 november, 2006 at 17:15 #946795Anonym anvandareMemberTräningen hade varit rrolig om man inte hade varit tvungen mellan att välja att träna för volym eller styrka.
9 november, 2006 at 19:59 #946796Anonym anvandareMemberSjälv är jag en sådan där energisk person med mycket energi så jag älskar känslan av att köra järnet så att svetten lackar både vad gäller gym- och hård konditionsträning, så jag skulle helt klart träna lika mycket även om det hade varit möjligt att ha samma form utan. KAn inte leva utan träning!!
13 november, 2006 at 16:25 #946797Anonym anvandareMemberVoldemaahr wrote:Konstig fråga:) Som att fråga på ett bilforum om de gillar bilar. Aja, klart det är kul att träna, ett bra pass är nästan lika bra som sex;)Hmmm… Du kanske inte hittat rätt bara?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.