Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 935 total)
  • Author
    Jockepettersen wrote:
    Det finns en på mitt gym som andas när han tränar, sjukt störande..

Ja,det är fan jobbigt. ;)

Jockepettersen wrote:
    Det finns en på mitt gym som andas när han tränar, sjukt störande..

Det är väl bra att han andas så han inte dör.. -.-

anders172 wrote:
    Det är väl bra att han andas så han inte dör.. -.-

Men.. det är ju bara jag som får andas:( dom andra som är där andas ju inte:|

Det brukar vara en blond, söt fitness-tjej i 20-årsåldern med väldigt stor byst på mitt gym. Hon ska alltid stå och glo när jag lyfter, ska känna på mina armar, småprata om hur ensam hon känner sig för att hon inte har pojkvän osv. I går kväll frågade hon t o m. om hon fick duscha tillsammans med mig! Jag sa att hon inte fick vara i killarnas dusch eftersom hon är tjej. Hur korkad får man bli va? Vad vill hon egentligen???

Gitarristen wrote:
    Det brukar vara en blond, söt fitness-tjej i 20-årsåldern med väldigt stor byst på mitt gym. Hon ska alltid stå och glo när jag lyfter, ska känna på mina armar, småprata om hur ensam hon känner sig för att hon inte har pojkvän osv. I går kväll frågade hon t o m. om hon fick duscha tillsammans med mig! Jag sa att hon inte fick vara i killarnas dusch eftersom hon är tjej. Hur korkad får man bli va? Vad vill hon egentligen???

Det är bra iaf att du tycks ha glömt den där andra tjejen du skrev om i repan. :D

nible wrote:
    De som tror att skivstången på bänkpresställningen är en ”häng” plats där de samlas för att snacka skit.

Eller de som tror att stången på bänkpresställningen är perfekt lämpad till 15 set marklyft.

lelly wrote:
    Eller de som tror att stången på bänkpresställningen är perfekt lämpad till 15 set marklyft.

På mitt förra gym fanns det endast en skivstång, så då hade man inte mycket till val om man ville köra marklyft. Dock så är 15 set lite väl overkill.

Undefined wrote:
    Det är bra iaf att du tycks ha glömt den där andra tjejen du skrev om i repan. :D

NEJ! Var du tvungen att påminna mig!? :D

gymmaren wrote:
    bjud hem henne,men antagligen så driver hon med dig ,kanske pga att du glott på henne för mycket:|

ja eller så driver jag med er. ;)

Gitarristen wrote:

haha ja vad tror du? är ju solklart att hon vill ha sej, ta hon ffs! :emo-thumb

henkebenke wrote:
    Livet är för kort för att man inte ska stå i linne och spegla sig när man har pump.

hahah….du borde trycka den texten på ditt linne

Tony wrote:
    hahah….du borde trycka den texten på ditt linne

Min bröstkorg är för smal för att hela texten ska få plats.

henkebenke wrote:
    Min bröstkorg är för smal för att hela texten ska få plats.

:)

Gitarristen wrote:

No offence, men i det här fallet är det nog du som är korkad :P

gymmarn wrote:
    No offence, men i det här fallet är det nog du som är korkad :P

None taken :D

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.