Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 935 total)
  • Author

Stör mig på en kille som kör crosstrainer i 45-60 minuter och svettas en jäkla massa. Inget fel med det iofs, men här blir det ofta en pöl runt maskinen och maskinen droppar svett. Men han tycker det är okej att bara gå därifrån när han är klar, så får nån annan torka av den eller träna i hans svett.

stefand wrote:
    Stör mig på en kille som kör crosstrainer i 45-60 minuter och svettas en jäkla massa. Inget fel med det iofs, men här blir det ofta en pöl runt maskinen och maskinen droppar svett. Men han tycker det är okej att bara gå därifrån när han är klar, så får nån annan torka av den eller träna i hans svett.

:nono: Det är inte okej, det håller jag med om. Själv är jag en sån som svettas som en galning på CrossTrainern men självklart torkar jag upp efter mig.

Gitarristen wrote:
    Det brukar vara en blond, söt fitness-tjej i 20-årsåldern med väldigt stor byst på mitt gym. Hon ska alltid stå och glo när jag lyfter, ska känna på mina armar, småprata om hur ensam hon känner sig för att hon inte har pojkvän osv. I går kväll frågade hon t o m. om hon fick duscha tillsammans med mig! Jag sa att hon inte fick vara i killarnas dusch eftersom hon är tjej. Hur korkad får man bli va? Vad vill hon egentligen???

Usch vad jobbigt. Hur kan Du träna under dessa omständigheter? Rek. henne en sådan där sak med batterier och be henne att inte störa Din träning mer…..:whistle:

min egen spegelbild……den är för liten

Folk som glor o försöker prata med en när man kör! Tur mp3en finns, utmärkt verktyg att visa sig otillgänglig! :up:

där jag tränar emellan åt finns de en snubbe som okuperar, bänkpressen, ställningen för benböj & mark. cross cabeln och latsdragen samtidigt. Som inte de vore nog så spottar han i händerna ”för bättre grepp”, äckligt som f*n:(

Mendel wrote:
    där jag tränar emellan åt finns de en snubbe som okuperar, bänkpressen, ställningen för benböj & mark. cross cabeln och latsdragen samtidigt. Som inte de vore nog så spottar han i händerna ”för bättre grepp”, äckligt som f*n:(

Haha, fyfan alltså… inte konstigt att svininfluensan sprids utav fan! :P

att folk ska blänga snett på gymmet när man försöker vara trevlig å hälsa :(

1. de som bara lämnar vikterna, jag tog upp och ställde iordning ALLA hantlar, de låg över hela golvet och fel och allt möjligt, svårt att bara lägga tillbaka dom där dom ska?
    2. de är ett par killar på gymmet, 2 st, som va alltid starkare än mig förr, men nu har jag börjat kötta hårdare, så nu står de och glor på mig och snackar massa på kroatiska :D

dragon_skull wrote:
    att folk ska blänga snett på gymmet när man försöker vara trevlig å hälsa :(

Kan man hälsa på någon i Stockholm som man inte känner utan att få tårgas i ögonen av både män som kvinnor?..

Hej
    Kom in på gymet i dag på fm och det STANKLokaliserade det. En herre med snygga cykelbyxor behövde ta en dusch nån gång i bland. Hela gymet stank. Usch..
    Ny svett luktar inte på samma sätt men detta var GRYMT..
    Så lite hygien kanske inte hade varit fel..Även på ”svettiga” gym

Jennie_80 wrote:
    Hej
    Kom in på gymet i dag på fm och det STANKLokaliserade det. En herre med snygga cykelbyxor behövde ta en dusch nån gång i bland. Hela gymet stank. Usch..
    Ny svett luktar inte på samma sätt men detta var GRYMT..
    Så lite hygien kanske inte hade varit fel..Även på ”svettiga” gym

Stinkbomber är det äckligaste som finns, vi har flera stycken på vårat gym. De flesta är födda i andra länder där det inte är nr.1 att lukta gott, de kan man förstå lite grann. Men vissa är bara genuint äckliga, såna som aldrig tvättar sina träningskläder. Fy!

Vi har en grupp kids som stör friden nu. De tror att gymmet är en fritidsgård och leker på löpbanden och i maskinerna. Gärna går i grupp om 8-10 pers, så när en av dem försöker sig på att köra en övning sitter de andra bredvid och snackar på kringliggande bänkar och maskiner.

Till råga på allt tränar de i jeans och har vintermössor på för att va coola. Någon av dem har inte fattat att badsäsongen är över och tränar i badtofflor och badbyxor.

Känns extra störigt att behöva gå fram o fråga om det är ledigt där de sitter o snackar… Ofta blänger de på en som om man vore idiot som vill träna.

Hoppas någon av dem skadar sig snart eller att någon med mindre tålamod än jag kör ned en skivstång i halsen på dem. :devil:

Litet plus är att man är konstant förbannad av allt detta, så man lyfter lite mer :D

Kommer bli en plågsam upplevelse idag när träningen är inplanerad till 1630 tiden. Förmodligen så blir jag störd av för mycket folk, hobby-byggare, disco folket i cabel-crossen och framtunga, tjejer med på tok för lite kläder på sig. Gaaah saknar mitt gamla gym, där kvinnorna verkligen tog i när de tränade.

nasse wrote:
    Stinkbomber är det äckligaste som finns, vi har flera stycken på vårat gym. De flesta är födda i andra länder där det inte är nr.1 att lukta gott, de kan man förstå lite grann. Men vissa är bara genuint äckliga, såna som aldrig tvättar sina träningskläder. Fy!

Jag har en på det ena gym:et jag tränar på som iklädd i burka valsar omkring och stinker nåt gudlöst. Det är sanlöst hur illa människan luktar!

😥

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.