Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 september, 2009 at 19:11 #288375Anonym anvandareMemberStarsky wrote:Klistrar in det jag skrev idag:
Varenda gång jag ska köra något med vikter, som exempelvis sittande vadpress som jag körde igår, ska det ALLTID försvinna ”spårlöst” x-antal vikter så fort jag vänder ryggen till, vilket kan va förbannat störande när man tränar. Speciellt om man är mitt uppe i ett superset (benperss + sittande vadpress exempelvis). Självklart tar de vikterna UTAN att fråga om det är ”OK” bara för att inte hämta likadana som finns hos dem eller bredvid.
Någon som haft liknande upplevelse?
händer 90% utavgångerna jag kör benpress,jobbigt när det finns precis likadan vikter om dem hade orkat gå lite gran iställetför att ta första bästa även om dem sitter på en maskin som används,dålig stil tycker jag…
11 september, 2009 at 10:57 #288376Anonym anvandareMemberStarsky wrote:Klistrar in det jag skrev idag:Varenda gång jag ska köra något med vikter, som exempelvis sittande vadpress som jag körde igår, ska det ALLTID försvinna ”spårlöst” x-antal vikter så fort jag vänder ryggen till, vilket kan va förbannat störande när man tränar. Speciellt om man är mitt uppe i ett superset (benperss + sittande vadpress exempelvis). Självklart tar de vikterna UTAN att fråga om det är ”OK” bara för att inte hämta likadana som finns hos dem eller bredvid.
Någon som haft liknande upplevelse?
Du får hålla koll på vikterna när du kör, är maskinen tom i flera minuter tror folk att det är nån djävel som har lämnat kvar vikterna i maskinen.
Sen kanske man ska undvika att köra superset när det är mycket folk på gymet, det är inte juste att blockera flera maskiner.
Jag hackar inte på dig, en tanke bara.
12 september, 2009 at 01:13 #288377Anonym anvandareMember1. Inte-hänga-tillbaka-vikterna Personer
2. Gå-förbi-spegel-för-mycket personer
3. Stör mig på mig själv för jag är så dum mot alla andra & tar alla vikter på hela gymmet när jag bänkar t ex.12 september, 2009 at 08:15 #288378Anonym anvandareMemberStör mig på de som pratar lite för mycket och tränar för lite.
Speglarna sitter i gymmet av en anledning, if you got it flaunt it. Om inte träna hårdare så står du med där om ett par år.Stör mig på de som är rädda för att svettas på gymmet.
Stör mig även en hel del på de som retar sig på dom som taggar till inför maxning. Ligger det 280kg på i marken och du mest ser ut som du skäms för att du skitit ner dig kanske man ska gå hem och ladda om.
Stör mig på folk som inte kan säga till när någon missköter sig. Lätt att bara säga att det där inte är gångbart i vårat gym.
13 september, 2009 at 12:12 #288379Anonym anvandareMemberMin exfru
13 september, 2009 at 14:47 #288380Anonym anvandareMemberMrE wrote:Min exfruhahaha +1.
Personer som ööööser på vikter och lyfter typ 1/3 av rörelsen, grrrrrrrrrrr
14 september, 2009 at 21:02 #288381Anonym anvandareMemberPumpet wrote:hahaha +1.Personer som ööööser på vikter och lyfter typ 1/3 av rörelsen, grrrrrrrrrrr
+1!
Samma här, vet faktiskt inte varför Kanske för att den människan tror han är så jäävla biff och kör på übervikter…
14 september, 2009 at 22:32 #288382Anonym anvandareMemberJag brukar faktiskt inte störa mig på folk. Men det är en på gymmet som går och flexar sig och boxas framför spegeln hela tiden, mer än vad han tränar, och det som gör det så löjligt är att han har ytterst lite muskler och mager är han. Noll kroppsuppfattning? Vilket får mig att tänka på en kompis jag tränade med ett tag, han gick hela tiden och skröt över sina stora muskler, biffiga armar, grymma magmuskler och allt. ”Behöver inte träna på flera månader för jag förlorar aldrig muskler och ser biff ut efter bara några pass”. Han hade tydligen nästan en perfekt kropp!
Det sjuka var att han vägde 60kg, såg ut som en anorektiker, levde på godis och tog 11kg hantlarna i bicepscurl och kunde knappt röra överkroppen på ett par dagar efter ett pass. Hur kan man ha sådana overkliga tankar om sig själv? Skulle ju inte stört mig på honom för att han var fysiskt svagare än mig om han bara hade levt i verkligheten!
15 september, 2009 at 00:16 #288383Anonym anvandareMemberEn på vårat gym som är runt 15-16 tar allt för tunga vikter sen svingar han upp vikten knappt halvvägs sen ner.
15 september, 2009 at 09:16 #288384Anonym anvandareMemberNågot som inte är kul är när folk sitter och stirrar på en. För typ en månad sedan var det en kille som blängde på mig hela tiden, så till slut blängde jag tillbaks och då började han på med tungan där han satt och stirrade… då fattade jag, not so funny…
15 september, 2009 at 09:32 #288385Anonym anvandareMemberBasset wrote:Något som inte är kul är när folk sitter och stirrar på en. För typ en månad sedan var det en kille som blängde på mig hela tiden, så till slut blängde jag tillbaks och då började han på med tungan där han satt och stirrade… då fattade jag, not so funny…Haha, han ville ”nåla” dig :devil:
15 september, 2009 at 19:29 #288386Anonym anvandareMembertjena det finns en kille på gymmet som leker ninja och slår å sparkar i luften mellan varje set:aggresiv:. Han är typ lika smidig som ett kylskåp, så sparkarna gör så att han nästan ramlar. Han går även runt och spänner sig hela tiden framför spegeln och rapar gör han hela tiden :frust:
15 september, 2009 at 21:18 #288387Anonym anvandareMemberIdag på gymmet, två brudar cyklar i ca 30min. Riktigt imponerande för det är 15 åriga brudar som super varje helg och rökar, ni måste förstå att jag blir imponerad av att dem börjat ”gymma”.
Jo visst, när jag åker ifrån gymmet (dem hade precis cyklat färdigt) så sitter båda tjejerna och rökar var sin cigarett utanför gymmet för att sedan gå in och cykla igen. Var är samhället påväg?
Robin
16 september, 2009 at 01:01 #288388Anonym anvandareMemberstör mig på pensionärer som tro dom är bodybuilders och kan allt
en kom fram te mig o sa att jag inte ska köra så tungt i bänken utan att bara köra me stången för de bygger man mäst muskler på osv..16 september, 2009 at 09:00 #288389Anonym anvandareMemberJag stör mig inte på så mycket men det kan vara obehagligt att se folk utföra övningar på fel sätt med för mycket vikt. Jag blir så rädd att de ska skada sig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.