Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 september, 2009 at 15:09 #288390Anonym anvandareMember
:
17 september, 2009 at 15:10 #288391Anonym anvandareMemberGitarristen wrote:Det brukar vara en blond, söt fitness-tjej i 20-årsåldern med väldigt stor byst på mitt gym. Hon ska alltid stå och glo när jag lyfter, ska känna på mina armar, småprata om hur ensam hon känner sig för att hon inte har pojkvän osv. I går kväll frågade hon t o m. om hon fick duscha tillsammans med mig! Jag sa att hon inte fick vara i killarnas dusch eftersom hon är tjej. Hur korkad får man bli va? Vad vill hon egentligen???Stackars dig då?
19 september, 2009 at 01:16 #288392Anonym anvandareMemberFolk som utför övningar helt galet ;/
19 september, 2009 at 16:27 #288393Anonym anvandareMemberSköna inlägg xD
Nu är det ett tag sen detta hände men jag körde hantelpress samtidigt som en kille runt 45-50 som även är vakt på en pub jag brukar gå på.
Denna ”gubben” stönade som en galning när han körde sin hantelpress med lätta vikter och en kompis som passade honom.Inte nog med det så slängde jag upp mina 30 kilos hantlar o hann dra typ 4 reps sen skriker han till springer fram o säger till mig att det är på tok för tungt för mig så ja blir förvånad o tappar ena hanteln på bröstet. Sjukt irriterande!
19 september, 2009 at 17:30 #288394Anonym anvandareMemberdragon_skull wrote:att folk ska blänga snett på gymmet när man försöker vara trevlig å hälsaAHA vi har hittat gruden till alla ”idioter som försöker prata med en när man vill konsentrera sig på träningen” klagomål:)
19 september, 2009 at 20:35 #288395Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:kanske var tungt för honom?ont: stör mig på alla som blänger
Ja de kan ha vart så, men det såg inte ut som han kämpade.
Kan även hänt att har bara kört för att hålla igång men ändå irriterande att han stör mig. :ike:Jag kan faktiskt tycka att det är kul när folk kollar lite, man känner sig lite mer biff :emo-thumb
20 september, 2009 at 14:34 #288396Anonym anvandareMemberSom så många andra, människor som inte lärt sig att torka upp sin egna svett. Sen stör jag mig aldrig på andra personer då jag altid sitter i egna tankar, dock så har man väl brutit sig ur tankarna när någon slängt hantlarna mot golvet 1 meter ifrån en
20 september, 2009 at 14:44 #288397Anonym anvandareMemberFinns en kille på gymmet som jag börjat störa mig på, i början var det lite småkul sådär, men nu börjar det bli jobbigt. När man ligger och köra hantelpress för bröst så kommer han fram och doppar te-påsen rakt i ansiktet, och nästan alla vet ju hur en svettig pung luktar. Känner inte killen för övrigt. Vi boundade där i början, för då var det ju som sagt lite kul. Men hur fan ska jag få han att sluta? Har sagt till personalen, men dom säger att han betalar ju pengar för att vara på gymmet som alla andra.
20 september, 2009 at 15:30 #288398Anonym anvandareMemberMjao wrote:Finns en kille på gymmet som jag börjat störa mig på, i början var det lite småkul sådär, men nu börjar det bli jobbigt. När man ligger och köra hantelpress för bröst så kommer han fram och doppar te-påsen rakt i ansiktet, och nästan alla vet ju hur en svettig pung luktar. Känner inte killen för övrigt. Vi boundade där i början, för då var det ju som sagt lite kul. Men hur fan ska jag få han att sluta? Har sagt till personalen, men dom säger att han betalar ju pengar för att vara på gymmet som alla andra.Låter inte trevligt alls faktiskt:nono:
Finner inga andra ord faktiskt..20 september, 2009 at 15:37 #288399Anonym anvandareMemberJennie_80 wrote:Låter inte trevligt alls faktiskt:nono:
Finner inga andra ord faktiskt..Han driver…
20 september, 2009 at 15:58 #288400Anonym anvandareMembernible wrote:Han driver…som vanligt:D
20 september, 2009 at 16:15 #288401Anonym anvandareMemberHoppades på det. Mådde illa ett tag där..
Vet dock inte hur det nu stinker med pung svett då jag inte har en, men kände att jag inte ville veta det heller..20 september, 2009 at 16:43 #288402Anonym anvandareMemberMjao wrote:Finns en kille på gymmet som jag börjat störa mig på, i början var det lite småkul sådär, men nu börjar det bli jobbigt. När man ligger och köra hantelpress för bröst så kommer han fram och doppar te-påsen rakt i ansiktet, och nästan alla vet ju hur en svettig pung luktar. Känner inte killen för övrigt. Vi boundade där i början, för då var det ju som sagt lite kul. Men hur fan ska jag få han att sluta? Har sagt till personalen, men dom säger att han betalar ju pengar för att vara på gymmet som alla andra.Flåt :o. Ska öka dosen så att påsen drar ihop sig lite.
22 september, 2009 at 20:56 #288403Anonym anvandareMemberJag stör mig lite på en kille på gymmet som träna där härom dagen.
Han hade 3 saker jag störde mig på:
-Moppemusching
-Halsduk (WTF?)
-Stickad tröjaEgentligen inget att störa sig på men tycker det ser dumt ut…
22 september, 2009 at 22:30 #288404Anonym anvandareMemberEXmaniX wrote:Sköna inlägg xDNu är det ett tag sen detta hände men jag körde hantelpress samtidigt som en kille runt 45-50 som även är vakt på en pub jag brukar gå på.
Denna ”gubben” stönade som en galning när han körde sin hantelpress med lätta vikter och en kompis som passade honom.Inte nog med det så slängde jag upp mina 30 kilos hantlar o hann dra typ 4 reps sen skriker han till springer fram o säger till mig att det är på tok för tungt för mig så ja blir förvånad o tappar ena hanteln på bröstet. Sjukt irriterande!
Fy fan vad han hade behövd bjuda mig på en öl efter det.. vikterna man tar har fan inte med någon annan att göra än en själv. Samma gäller utförande av övningar och vad man har på sig när man tränar, såvida man inte utför något i en extremt störande eller stötande anda.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.