Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 september, 2009 at 23:29 #288405Anonym anvandareMembermalkieth wrote:Fy fan vad han hade behövd bjuda mig på en öl efter det.. vikterna man tar har fan inte med någon annan att göra än en själv. Samma gäller utförande av övningar och vad man har på sig när man tränar, såvida man inte utför något i en extremt störande eller stötande anda.
Jo en fin ursäkt skulle inte sitta dumt efter den utskällningen man gav honom.
Håller med om de du säger, alla har sitt eget sätt och borde få köra så bara dom inte tar det till överdrift som ibland händer
4 oktober, 2009 at 17:23 #288406Anonym anvandareMemberDe som sitter och kollar på Youtube i sin Iphone istället för att träna :nono:
4 oktober, 2009 at 19:03 #288407Anonym anvandareMemberhaha måste ju säga att det va en rolig tråd många garv har man fått!
Spegelkåt är jag själv så det kan jag inte säga nåt om
men om jag får bättre självförtroende av att dra en pose då å då so what :pmen däremot tyckt jag det såg så komiskt ut i somras när endel tränade i flip flop?
Vet inte vad det är men har man inte träningskläder och skor känns det inte så seriöst bara då e det lite vad gör du här?
har även nu under hösten sett en som brukar träna i sina loafers?
En lite notering oxå, man behöver inte ha jätte snygga träningskläder eller liknande bara gamla shorts å en sliten tshirt kanske men ändå tycker jag man ska ha träningskläder å inte jeans tex… å ja det finns dom som tränar i jeans!
4 oktober, 2009 at 19:50 #288408Anonym anvandareMemberDet värsta som finns är friidrottare som ockuperar smitten och kör ett helt pass med hopp och lek övningar. Man får ändra hela sitt schema vissa veckor om man tajmar tidpunkten lite fel….
4 oktober, 2009 at 19:53 #288409Anonym anvandareMemberohly wrote:Det värsta som finns är friidrottare som ockuperar smitten och kör ett helt pass med hopp och lek övningar. Man får ändra hela sitt schema vissa veckor om man tajmar tidpunkten lite fel….Att det tar lång tid kan jag förstå, men ”hopp och lek övningar” köper jag inte. Det är nog ingen lek för dom utan lika seriös träning som marklyft är för dig
4 oktober, 2009 at 19:56 #288410Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Att det tar lång tid kan jag förstå, men ”hopp och lek övningar” köper jag inte. Det är nog ingen lek för dom utan lika seriös träning som marklyft är för digKanske va lite nervärderande uttryckt, men du hajjar vad jag menar?
Explosivitet till max kontra lågrepp och djuuuuuup.4 oktober, 2009 at 20:02 #288411Anonym anvandareMemberDet va en dude i torsdags som jag ville smälla i hantelstället. Först när jag kommer in ser jag honom kämpa med bänkpressen, där han har på tok förmycket vikt (65kg haha) och orkar bara gå halva vägen ner.
Efter det går han och tar ett par lätta hantlar som han står och flåsar med en stund, jag har inga problem med att alla inte är lika starka, utan det är det han gör härnäst som gör mej förbannad på honom.
Efter hantlarna står han blänger lite på mig en stund, sedan på den stackars nye killen som gör några magövningar, varpå han går till en spegel och spänner sönder sin ytterst späda kropp.
Nu kommer den stora finalen. Efter att ha blängt, och spännt sej en stund, går denne individ fram till smithen, där en stor skylt hänger ”TILLFÄLLIGT AVSTÄNGD, EJ FASTSKRUVAD I GOLVET, TIPPAR LÄTT” Vad tror ni denna nöt till mänsklig varelse gör?
JO ni gissar rätt, han lägger sig i maskinen, och kör sina halvvägsbänkpress.
Och jag lovar, skylten gick inte att missa. Den hängde i smithstället ner mellan vikterna om ni förstår vad jag menar Varför måste det finnas sånna människor i min närhet4 oktober, 2009 at 20:03 #288412Anonym anvandareMemberEn äldre, kanske 40-åring eller nåt som spänner sig i linne och kör fel utförande på alla saker han ska göra…luktar riktigt illa gör han också. Sen så tyckte ja han kolla på mig hela tiden, sjukt störande.
5 oktober, 2009 at 07:41 #288413Anonym anvandareMemberJag stör mig på min kompis som alltid, ALLTID ska prata under träningen. Till exempel när jag står och taggar inför nästa set, Ja då börjar han prata om vad han gjorde i helgen. Det är så sjukt störande, jag vill ha peppning, så som ” Kom igen nu! ”, eller knäpptyst. Jag tror jag ska säga åt han hädanefter att vara tyst under träningen, prata kan man väl fan göra senare!
5 oktober, 2009 at 10:19 #288414Anonym anvandareMemberBrukar störa mig på folk som är på gymmet för att snacka
6 oktober, 2009 at 08:46 #288415Anonym anvandareMemberdisco-gymmare som alltid tränar i grupp 4-5 st pers 15-17års ålder, finns alltid en ledare som dominerar och ska visa hur stark han är osv..
6 oktober, 2009 at 09:39 #288416Anonym anvandareMemberjag har börjat störa mej på folk som ställer frågor mitt i ett set,specielt när man kör riktigt tunga böj eller något,sen blir dom sura för att man inte svarar direkt. Lätt att svara när man reppar på över 250 i knäböj!
6 oktober, 2009 at 10:11 #288417Anonym anvandareMemberViperK wrote:disco-gymmare som alltid tränar i grupp 4-5 st pers 15-17års ålder, finns alltid en ledare som dominerar och ska visa hur stark han är osv..Hahaha, classic
6 oktober, 2009 at 14:55 #288418Anonym anvandareMemberInget som jag stört mig på egentligen, men några på mitt gym har på sig långa badshorts när dem gymmar. Fick mig att tappa konentrationen idag när jag körde en triceps-övning
6 oktober, 2009 at 15:38 #288419Anonym anvandareMemberjohan29@mail.nu wrote:En äldre, kanske 40-åring eller nåt som spänner sig i linne och kör fel utförande på alla saker han ska göra…luktar riktigt illa gör han också. Sen så tyckte ja han kolla på mig hela tiden, sjukt störande.Vilket jävla as, tittade han tillbaka på dig när du stod och analyserade allt vad han gjorde på gymet?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.