Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 935 total)
  • Author
    Calle Sirén wrote:
    Till och med primater kan städa efter sig. Att man ska behöva ta en bänk som är helt genomsur med svett är inte OK. Någon sorts hyfs måste det finnas.
    Lider dock med dig om inte din koordination räcker till för detta.

Det är OK eftersom det inte finns några regler för att man ska torka bort svetten. Det är väl bara lägga sig på skiten o köra, det är ju inga tsunami vågor vatten vi snackar om..

Mattias Alke wrote:
    Det är OK eftersom det inte finns några regler för att man ska torka bort svetten. Det är väl bara lägga sig på skiten o köra, det är ju inga tsunami vågor vatten vi snackar om..

Skämtar du, eller visste du inte att de flesta gym har regler för detta?
    Oavsett regelverk så handlar det om grundläggande hygien. Tror att de flesta lär sig sådant som barn.

// Calle

Calle Sirén wrote:
    Oavsett regelverk så handlar det om grundläggande hygien. Tror att de flesta lär sig sådant som barn.

// Calle

Håller med Kalle, gäller överallt speciellt i dessa gristider!!!

Calle Sirén wrote:

// Calle

Nej har inte funnits regler för sånt på de 4 gymmen jag tränat på. Så antar att de inte finns regler för de på de flesta gymmen heller. Hygien och hygien, jag kommer inte dit för att lukta rosor iaf, så skiter i de. Nu har du hört min åsikt.

Pejz!

Det är ju så väldigt jobbigt att torka utrustningen efter sig eller?! Lite jävla hyffs är väl inte för mycket begärt!

henkebenke wrote:
    Man lyfter ju mycket mer när man gormar och skriker.

Då får jag väl testa…

henkebenke wrote:
    Man lyfter ju mycket mer när man gormar och skriker.

Källa på det?

Janpeter Sangborn wrote:
    Källa på det?

Haha :D Skulle vara kul… ”Evicence of increasement by 23% in 1 RM deadlift combined with primal scream”

Mattias Alke wrote:

Du gör som du vill, men gissningsvis nånstans runt 99,89% av besökarna tänker annorlunda.

Jag vill i alla fall inte han någon annans svett som liggdyna, oavsett om vi pratar droppar eller badkar.

Och som Calle redan varit inne på anses det på de allra flesta träningsställen endera som ett brott mot trivselreglerna eller vanlig hyfs att inte torka av efter sig.

Ska man torka efter sig även att man inte lämnat ”svettspår”?

*ryser* there we have it yes, folk som inte torkar upp sin jävla svett efter sig. *tänker på gårdagen*

heryagu wrote:
    Ska man torka efter sig även att man inte lämnat ”svettspår”?

Ingen kommer att tycka att du är en märklig typ om du gör det, oavsett. Kanske bättre att torka och därmed vara säker ifall någon aggro människa lagt sig i kroppsutsöndringar och skyller på dig.

bigbulka wrote:
    Det är ju så väldigt jobbigt att torka utrustningen efter sig eller?! Lite jävla hyffs är väl inte för mycket begärt!

Ey överdriv inte. Jag kommer inte till ett gym för att städa. Betalar 325 kr/månad ink årsavgift osvosv. Då ska fan dom som äger gymmet ta hand om de där..

Janpeter Sangborn wrote:
    Du gör som du vill, men gissningsvis nånstans runt 99,89% av besökarna tänker annorlunda.

Jag vill i alla fall inte han någon annans svett som liggdyna, oavsett om vi pratar droppar eller badkar.

Och som Calle redan varit inne på anses det på de allra flesta träningsställen endera som ett brott mot trivselreglerna eller vanlig hyfs att inte torka av efter sig.

”Allra flesta ställen?” källa på de?

och dina 99,89% är nog en överdrift, kan omöjligt finnas så många kräsna gymmare på detta forum.

Mattias Alke wrote:
    ”Allra flesta ställen?” källa på de?

och dina 99,89% är nog en överdrift, kan omöjligt finnas så många kräsna gymmare på detta forum.

Sluta, det är pinsamt.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.