Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 november, 2009 at 13:28 #288450Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Till och med primater kan städa efter sig. Att man ska behöva ta en bänk som är helt genomsur med svett är inte OK. Någon sorts hyfs måste det finnas.
Lider dock med dig om inte din koordination räcker till för detta.Det är OK eftersom det inte finns några regler för att man ska torka bort svetten. Det är väl bara lägga sig på skiten o köra, det är ju inga tsunami vågor vatten vi snackar om..
17 november, 2009 at 13:33 #288451Anonym anvandareMemberMattias Alke wrote:Det är OK eftersom det inte finns några regler för att man ska torka bort svetten. Det är väl bara lägga sig på skiten o köra, det är ju inga tsunami vågor vatten vi snackar om..Skämtar du, eller visste du inte att de flesta gym har regler för detta?
Oavsett regelverk så handlar det om grundläggande hygien. Tror att de flesta lär sig sådant som barn.// Calle
17 november, 2009 at 13:40 #288452Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Skämtar du, eller visste du inte att de flesta gym har regler för detta?
Oavsett regelverk så handlar det om grundläggande hygien. Tror att de flesta lär sig sådant som barn.// Calle
Håller med Kalle, gäller överallt speciellt i dessa gristider!!!
17 november, 2009 at 13:43 #288453Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Skämtar du, eller visste du inte att de flesta gym har regler för detta?
Nej har inte funnits regler för sånt på de 4 gymmen jag tränat på. Så antar att de inte finns regler för de på de flesta gymmen heller. Hygien och hygien, jag kommer inte dit för att lukta rosor iaf, så skiter i de. Nu har du hört min åsikt.
Pejz!
17 november, 2009 at 13:51 #288454Anonym anvandareMemberDet är ju så väldigt jobbigt att torka utrustningen efter sig eller?! Lite jävla hyffs är väl inte för mycket begärt!
17 november, 2009 at 13:57 #288455Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Man lyfter ju mycket mer när man gormar och skriker.Då får jag väl testa…
17 november, 2009 at 14:11 #288456Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Man lyfter ju mycket mer när man gormar och skriker.Källa på det?
17 november, 2009 at 14:12 #288457Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Källa på det?Haha Skulle vara kul… ”Evicence of increasement by 23% in 1 RM deadlift combined with primal scream”
17 november, 2009 at 14:15 #288458Anonym anvandareMemberMattias Alke wrote:Det är OK eftersom det inte finns några regler för att man ska torka bort svetten. Det är väl bara lägga sig på skiten o köra, det är ju inga tsunami vågor vatten vi snackar om..Du gör som du vill, men gissningsvis nånstans runt 99,89% av besökarna tänker annorlunda.
Jag vill i alla fall inte han någon annans svett som liggdyna, oavsett om vi pratar droppar eller badkar.
Och som Calle redan varit inne på anses det på de allra flesta träningsställen endera som ett brott mot trivselreglerna eller vanlig hyfs att inte torka av efter sig.
17 november, 2009 at 15:09 #288459Anonym anvandareMemberSka man torka efter sig även att man inte lämnat ”svettspår”?
17 november, 2009 at 15:38 #288460Anonym anvandareMember*ryser* there we have it yes, folk som inte torkar upp sin jävla svett efter sig. *tänker på gårdagen*
17 november, 2009 at 15:43 #288461Anonym anvandareMemberheryagu wrote:Ska man torka efter sig även att man inte lämnat ”svettspår”?Ingen kommer att tycka att du är en märklig typ om du gör det, oavsett. Kanske bättre att torka och därmed vara säker ifall någon aggro människa lagt sig i kroppsutsöndringar och skyller på dig.
17 november, 2009 at 17:37 #288462Anonym anvandareMemberbigbulka wrote:Det är ju så väldigt jobbigt att torka utrustningen efter sig eller?! Lite jävla hyffs är väl inte för mycket begärt!Ey överdriv inte. Jag kommer inte till ett gym för att städa. Betalar 325 kr/månad ink årsavgift osvosv. Då ska fan dom som äger gymmet ta hand om de där..
17 november, 2009 at 17:41 #288463Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Du gör som du vill, men gissningsvis nånstans runt 99,89% av besökarna tänker annorlunda.Jag vill i alla fall inte han någon annans svett som liggdyna, oavsett om vi pratar droppar eller badkar.
Och som Calle redan varit inne på anses det på de allra flesta träningsställen endera som ett brott mot trivselreglerna eller vanlig hyfs att inte torka av efter sig.
”Allra flesta ställen?” källa på de?
och dina 99,89% är nog en överdrift, kan omöjligt finnas så många kräsna gymmare på detta forum.
17 november, 2009 at 17:45 #288464Anonym anvandareMemberMattias Alke wrote:”Allra flesta ställen?” källa på de?och dina 99,89% är nog en överdrift, kan omöjligt finnas så många kräsna gymmare på detta forum.
Sluta, det är pinsamt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.