Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 935 total)
  • Author
    Mattias Alke wrote:
    Ey överdriv inte. Jag kommer inte till ett gym för att städa. Betalar 325 kr/månad ink årsavgift osvosv. Då ska fan dom som äger gymmet ta hand om de där..

haha seriöst, tycker du dom ska svansa efter alla på gymmet å torka samt städa?
    stila dig lite nu. inte mer än rätt att torka av lite snabbt! de flesta seriösa gör de å vill man slippa bli sjuk så är de ett bra tipps att torka av lite snabbt för då kanske fler gör de!
    vidrigt att lägga sig på en bänk som är kall å fuktig 👿

en vidrig dag satt idag å snöt sig å peta näsan i smyg å utan att torka sig eller tvätta händerna så började hon köra väldigt lätt i triceps pressen 😥

Inte konstigt att vi blir så sjuka i västvärlden. Bacillskräck som är så stark att den driver folk att tvätta bort sitt eget immunförsvar. Utsätts inte immunförsvaret för bakterier som tvingar det att jobba lite blir man bara mer och oftare sjuka i det långa loppet.

Jag försvarar inte svettpölar på bänkar och liknande men man får intrycket av att många här inne är av typen som slänger ut sängkläderna genom fönstret med ett vrål när de får se ett textilkvalster i mikroskop.

Stör mig på allt det klena, fula och avundsjuka folket som stör sig på gruppen av hårt tränande och extremt disciplinerade folk bara för att dom innerst inne har mindrevärdeskomplex och känner stor oro över att en dominerande gen befinner sig i närheten.

Fast såna finns det nog inte många av här….. (eller?)

Mattias Alke wrote:
    ”Allra flesta ställen?” källa på de?

och dina 99,89% är nog en överdrift, kan omöjligt finnas så många kräsna gymmare på detta forum.

Källa: LHS (Livets hårda skola), som du kommer att få ta del av med tiden.

För det första är urvalet betydligt större än detta forums medlemmar.
    För det andra är inte forumets medlemmar riktigt representativa för gruppen ”personer som tränar på gym”.
    För det tredje heter det inte gymmare om man vill verka något så när med i matchen.

Har vi mer att avhandla? Nä, jag tror det var allt. Då slutar vi, tycker jag. Är det nån som ska med på en öl?

Janpeter Sangborn wrote:
    Källa: LHS (Livets hårda skola), som du kommer att få ta del av med tiden.

För det första är urvalet betydligt större än detta forums medlemmar.
    För det andra är inte forumets medlemmar riktigt representativa för gruppen ”personer som tränar på gym”.
    För det tredje heter det inte gymmare om man vill verka något så när med i matchen.

Har vi mer att avhandla? Nä, jag tror det var allt. Då slutar vi, tycker jag. Är det nån som ska med på en öl?

Bjuder du? :D

Janpeter Sangborn wrote:
    Källa på det?

Personlig erfarenhet. ;)

Jag stör mig på dom som inte vågar prova nya övningar, Inget illa menat.

Stör mig något så in i helvete på folk som inte plockar undan vikterna efter sig. Blir bara värre och värre där jag tränar, speciellt sena kvällar när personalen inte är där.

Folk som lämnar svettpölar på utrustning står inte högt i kurs heller, grisar man ner väldigt mycket kan man gott snygga till efter sig. Om en sådan person ber om passning i bänkpressen är det läge för en välförtjänt pungmulning.

jfac wrote:
    idag vart jag riktigt störd av ett gäng kärringar.. Dom kommer till ett byggargym och tror att dom har rätt att kolla snett på folk som är stora.. Riktigt illa, dom borde stannat på friskis.

+1

Matsa wrote:
    Stör mig något så in i helvete på folk som inte plockar undan vikterna efter sig. Blir bara värre och värre där jag tränar, speciellt sena kvällar när personalen inte är där.

Folk som lämnar svettpölar på utrustning står inte högt i kurs heller, grisar man ner väldigt mycket kan man gott snygga till efter sig. Om en sådan person ber om passning i bänkpressen är det läge för en välförtjänt pungmulning.

HAHAHA! pungmulning, skön du är :D

JfaC wrote:
    Idag vart jag riktigt störd av ett gäng kärringar.. Dom kommer till ett byggargym och tror att dom har rätt att kolla snett på folk som är stora.. Riktigt illa, dom borde stannat på Friskis.

Att man ens har ork att fundera på en sån skitsak under tiden man tränar! Var det något mer än blickar som du uppfattade på ett visst sätt eller gjorde damerna en enda fluga förnär där inne?

Och sa de något otrevligt t.ex.?

JfaC wrote:
    Idag vart jag riktigt störd av ett gäng kärringar.. Dom kommer till ett byggargym och tror att dom har rätt att kolla snett på folk som är stora.. Riktigt illa, dom borde stannat på Friskis.

Du är mao stor? Sa du något till dom då? Eller bet du dig i tungan för att återgå till cablecrossen?

JfaC wrote:
    Handlar inte om att jag kollar runt och ba ”okej dom stör jag mig på”, men dom var så pass nära och medans jag körde så började dom stirra rakt in i ögonen osv, så lite svårt att undvika till slut..

Det var ju deras sätt att söka kontakt! De ville ha stock! :pop:

Eddie Vedder wrote:
    Att man ens har ork att fundera på en sån skitsak under tiden man tränar! Var det något mer än blickar som du uppfattade på ett visst sätt eller gjorde damerna en enda fluga förnär där inne?

Och sa de något otrevligt t.ex.?

Alla borde kunna dela på ett gym, men när det är några äldre som konstant går och sänker stereon till minimal nivå blir jag irriterad.
    Visst, alla ska kunna trivas, men att inte ha någon musik alls när jag tränar klarar jag inte. Sen funkar det inte med mp3-spelare då jag har träningspartner.

JfaC wrote:

Obehagligt med folk som kollar, vare sig det är rakt eller snett. Obehagligt är det också med folk som hörs eller syns. Eller ens existerar. Obehagligt. Ska skaffa singelbunker.:D

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.