Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 november, 2009 at 09:30 #288480Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:hehe gött, mitt mål är att göra kvinnor förskräckta utan av blotta åsynen av mig :up:
kärringarna borde fan veta hut!
Detta är humor. Gillas.
19 november, 2009 at 09:31 #288481Anonym anvandareMemberSurvivalist wrote:Det var ju deras sätt att söka kontakt! De ville ha stock! :pop:Detta var väl aningen lågt. Ogillas.
19 november, 2009 at 09:40 #288482Anonym anvandareMemberfolk som tränar i jeans och enbart strumpor/dvs inga skor…men jag är på diet så stör mig nästan på mig själv;)
19 november, 2009 at 09:55 #288483Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:folk som tränar i jeans och enbart strumpor/dvs inga skor…men jag är på diet så stör mig nästan på mig själv;)Ja på dieten får man stänga av man e på ett annat plan just då …på med hörlurar och titta rakt fram :whistle:
19 november, 2009 at 10:19 #288484Anonym anvandareMemberStefan Gasslander wrote:Ja på dieten får man stänga av man e på ett annat plan just då …på med hörlurar och titta rakt fram :whistle:heheh inte lätt när man sitter och kör cardio och allt snurrar runt….nåja något kg mat och godis om några v så finns det nog inget som kommer störa en:whistle:
19 november, 2009 at 10:35 #288485Anonym anvandareMemberI gymmet jag tränar på, ett styrkelyftargym om det nu finns ett sådant uttryck, så finns det en hel del gamla gubbar som är väldigt insatta och duktiga på sporten.
En av dem är dock ett undantag. Han är nästan alltid där, ska bossa över alla, alltid påpeka saker och komma med negativ feedback, inget tålamod för de som är nya till sporten och ha en allmänt nedsättande attityd… Lägg till att han knappt tränar överhuvudtaget utan egentligen bara sitter och tar upp en bra bänk, stinker hästliniment och skit samt käkar banan.
Det va de.
19 november, 2009 at 11:32 #288486Anonym anvandareMemberStyx wrote:I gymmet jag tränar på, ett styrkelyftargym om det nu finns ett sådant uttryck, så finns det en hel del gamla gubbar som är väldigt insatta och duktiga på sporten.En av dem är dock ett undantag. Han är nästan alltid där, ska bossa över alla, alltid påpeka saker och komma med negativ feedback, inget tålamod för de som är nya till sporten och ha en allmänt nedsättande attityd… Lägg till att han knappt tränar överhuvudtaget utan egentligen bara sitter och tar upp en bra bänk, stinker hästliniment och skit samt käkar banan.
Det va de.
Aj fan, hatar sådana person har en sån på mitt gym med. Men det är bara att bita ihop, låta intresserad när man pratar med han, sedan glömma det inom en 5 sekunders intervall :yikes:
19 november, 2009 at 16:36 #288487Anonym anvandareMemberJävlarr vad många städtanter det fanns här med svettfobi.
Jag har aldrig sett någon lämna ett svettspår efter sig och därför har jag säkert inte sett någon städa upp ett sånt spår heller..
19 november, 2009 at 16:39 #288488Anonym anvandareMemberSigma wrote:Jävlarr vad många städtanter det fanns här med svettfobi.Jag har aldrig sett någon lämna ett svettspår efter sig och därför har jag säkert inte sett någon städa upp ett sånt spår heller..
Det kommer ska du se. Efter några år har du också varit med om det mesta.
19 november, 2009 at 16:40 #288489Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Obehagligt med folk som kollar, vare sig det är rakt eller snett. Obehagligt är det också med folk som hörs eller syns. Eller ens existerar. Obehagligt. Ska skaffa singelbunker.Obehagligt med folk som säger sin åsikt på internet asså. Obehagligt. Riktigt Obehagligt.
19 november, 2009 at 17:06 #288490Anonym anvandareMemberÅh jag fick en ny ”favorit” igår. Slänga vikter i golvet bara för att det ska låta högt. Det bättrar även på hardcorefaktorn samt att det verkar som att man kört riktigt hårt. Keep it up. :emo-thumb
19 november, 2009 at 20:09 #288491Anonym anvandareMemberJag stör mig på en person som tar dit en kompis och ska lära honom hur man tränar trots att han uppenbarligen inte kan så mycket själv. Det är inte den goda avsikten jag stör mig på utan det faktum att han förbjuder kompisen att träna ”tungt”. De kör bänkpress i smithen och när kompisen lägger på 5 kilo på varje sida säger han ”nej, ta av, du kommer inte palla, kör utan!” varpå kompisen lyder och leker upp stången 10 reps utan att över huvud taget vara trött.
Låt killen köra tungt, det är okej om han bänkar lika mycket som dig trots att du har tränat hela 3 månader!
19 november, 2009 at 20:22 #288492Anonym anvandareMemberStör mig på att ”mitt” gym blivit den lokala hängplatsen för alla kaxiga invandrare, har absolut inget imot folk med icke svensk bakrund, men dom 20 tal personerna som bestämt skall ta upp hela hantel avdelningen medans 2 personer kör, prata(skrika) högt som fan fast dom inte behöver, tror dom äger alla maskiner och om man stannar längre en 3 sik lr vilar 30sik mellan 2 set får man höra ”ey du sover ju typ här, låt mig köra vaah”, sen när man säger att man bara vilar får man värsta mördar blicken.
”vi är över 10 st, där av äger vi detta stället”
tjena19 november, 2009 at 20:28 #288493Anonym anvandareMemberEller säga till personligen?
19 november, 2009 at 20:43 #288494Anonym anvandareMemberMjao wrote:Eller säga till personligen?Haha åå vad ja inte skulle ge för att se dig ”säga till dom personligen”:nod
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.