Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 935 total)
  • Author
    malawiglenn wrote:
    okej gött ska fixa det inom kort då:p
    men med tygbältet fick man ju extra 1.5kg bara, men 30 kg med riktigt bälte :O borde det inte vara typ 230kg då :

Det var inte jag som sa det.

Jag stör mig på allt och alla på gymet, därför har jag egna nycklar o passérkort.
    E det inte Birgit som ska sänka volymen till minimum så ska lasse prata med en hela tiden och e dom inte där så ska fotbollslaget splitta mellan varenda jävla gren på gymet. Skjut dom..!

Inget ja stör mig på direkt, bara tycker det ser lite kul ut när yngre killar i 16 års åldern(inte för att jag är så mkt äldre ^^ ) kommer in med crosshandskar istället för vanliga gymhanskar :)

Sen bryr ja mig inte hur folk tränar osv, inte alltid så lätt heller för många att veta hur man gör vissa övningar om man är ny. Men övning ger färdighet på tekniken ;)

Den bästa på vårt gym e tyvärr inte kvar där längre, tror det e pga av skada:P
    Han gick alltid omkring och maxa på alla maskiner 3-4ggr/veckan. Bäst var benpressen.
    Lägger upp 300kg, hans vänner får hjälpa honom att lyfta skiten så han kan dra ur spärrarna och sen går det neråt neråt och neråt. Han fastnar och polarna får börja lessa av vikterna i ren panik. När dom sen e klara med det reser han sig från benpressen och säger: Fan grabbar, hade jag inte kommit så djupt hade jag lätt klarat det!!!!

Till er som tjatar om utförande och bälte hit å dit.

Jag kör fjolliga bensparkar och kvartsböjar utan bälte…
    ’Och jag är ganska nöjd med min pinnar.

Det jag ville säga var: Att kör det som passar dig och du tycker känsn bäst,jag har två skadade knän och kunde inte träna ben i två år typ,så därför kör jag inte ända i botten!
    Men tycker man att det känns bästa att köra i botten så kör på de!
    Det är resultat som räknas!

Jag stör mig på dem som har bättre fysik än mig! Typ ALLA hehe

priest__88 wrote:
    Det jag ville säga var: Att kör det som passar dig och du tycker känsn bäst,jag har två skadade knän och kunde inte träna ben i två år typ,så därför kör jag inte ända i botten!
    Men tycker man att det känns bästa att köra i botten så kör på de!
    Det är resultat som räknas!

Du får ursäkta mig priest för min humor men det måste vara veckans ordspråk:D
    ”Det är resultat som räknas” Klokt sagt!!! :emo-thumb
    Menar du alla resultat, både bra och dåliga?

Mattis wrote:
    Du får ursäkta mig priest för min humor men det måste vara veckans ordspråk:D
    ”Det är resultat som räknas” Klokt sagt!!! :emo-thumb
    Menar du alla resultat, både bra och dåliga?

…men jag lider med dina knän, hoppas de är bättre.

Mattis:

Självklart dom bra.

Folk som bara sitter o glor och inte tränar!! Förbannat störande, dom tar dessutom plats. Tränar ni inte, gå bort från shiten o lägg tillbaka vikterna.

Stör mig på en snubbe, han är väl runt 30 års åldern, hyffsat biffig, har snaggat hår med slingor i solbränd (tror väl han är 18 och monsterbrat) har alltid samma tröja på sig och den är ALLDELES FÖR KORT när han gör övningar åker den upp 15-20cm. Jag påpekade detta till mig kära gymkollega när han snubben stog 2 meter ifrån mig -Måste den jävel ha så liten tröja jag börjar fan störa mig allvarligt på han och ska någon dag fråga om han inte har råd att köpa kläder än på barnavdelningen….

Stör mig sällan på folk, men i måndags var det en kille som hade lagt fram sin postworkout klädhög på golvet i omklädningsrummet. Det luktade piss, skit, tå-juice, rövsvett… Jag tror fan att det luktade hemorrojder också.. kort och gott fruktansvärt.

priest__88 wrote:
    Till er som tjatar om utförande och bälte hit å dit.

Jag kör fjolliga bensparkar och kvartsböjar utan bälte…
    ’Och jag är ganska nöjd med min pinnar.

Ja, där ser man att man behöver köra lite basövningar för att få kött på benen. Du lägger upp en bild på ett par ben ( som förvisso är hårda) men som saknar både droppe och svep och tror att du ska ”döda” alla som är kritiska?

De som tar med magnesium till gymmet för att få bättre grepp när de kör sina roddövningar med helt normala vikter är rätt irriterande. REMMAR NÅGON?! Eller prova träna lite greppstyrka istället. Den där vita skiten finns sen överallt.

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.