Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 935 total)
  • Author

sluta bry er om andra å träna istället när ni e på gymmet ..d finns säkert 20 pers på erat gym som stör sig på er..

chrille-a wrote:
    sluta bry er om andra å träna istället när ni e på gymmet ..d finns säkert 20 pers på erat gym som stör sig på er..

Det finns det säkert :) Men klart man har tid att störa sig lite, tar ju bra nån sekund att störa sig och få det ur skallen för att sedan fortsätta att träna. Jag hoppas verkligen att ingen går och grubblar på det här resten av passet.

falloutboy wrote:
    De som tar med magnesium till gymmet för att få bättre grepp när de kör sina roddövningar med helt normala vikter är rätt irriterande. REMMAR NÅGON?! Eller prova träna lite greppstyrka istället. Den där vita skiten finns sen överallt.

Själv använder jag magnesium när jag kör 10ór på bänkpressen och när jag kör högreppare när jag kör sittande rodd med v-handtag, och andra övnignar. Inte för att jag inte har någon greppstyrka utan för att jag glider så in i helvete när jag får stettiga händer!

Om du skulle irritera dig på mig om vi tränade på samma gym skulle jag fan bli förbannad då du inte har en aning varför jag använder det eller inte. Fråga dem först innan du blir irriterad!

Lind-Wall wrote:
    Själv använder jag magnesium när jag kör 10ór på bänkpressen och när jag kör högreppare när jag kör sittande rodd med v-handtag, och andra övnignar. Inte för att jag inte har någon greppstyrka utan för att jag glider så in i helvete när jag får stettiga händer!

Om du skulle irritera dig på mig om vi tränade på samma gym skulle jag fan bli förbannad då du inte har en aning varför jag använder det eller inte. Fråga dem först innan du blir irriterad!

Men måste skiten vara överallt inkl på mina kläder sen?

malawiglenn wrote:
    Nej jag tycker att man ska torka av sig magnesiumet, precis som man torkar av svett mm :up:

Oavsett om det är ett gym som är positivt inställt till magnesium eller ej lixom är det klart att man ska torka upp efter sig, jag gör det

Det kör vi en :emo-thumb på! Det är kladdandet jag stör mig på.

falloutboy wrote:
    Men måste skiten vara överallt inkl på mina kläder sen?

Vill du gå och känna på magnesiumet med dina händer för att sedan torka av det på dina kläder så ja, helt klart måste ”skiten” vara på dina kläder. Håll dig borta från magnesiumet om det stör dig så mycket? Fan gå på gymmet för att träna, inte för att titta vad andra gör.

priest__88 wrote:
    Till er som tjatar om utförande och bälte hit å dit.

Jag kör fjolliga bensparkar och kvartsböjar utan bälte…
    ’Och jag är ganska nöjd med min pinnar.

Nr 1: Din form är grym :emo-thumb

Nr 2: Efter att åkt på ett kombinerat Ljumskbråck/Pungbrock så kan jag starkt rekomendera bälte. Fick en boll stor som en clementin i ljumsken under ett set marklyft och det är inget kul. Nu vet jag inte om man påfrestar höften/bålen så i kvartsböj så det påverkar men rätt vad det är kommer du till en gräns (eller inte) där benen orkar men inte bukmuskulaturen. Stor del därför man ska använda bälte som stöd för buken (enligt läkaren).

Jockepettersen wrote:
    Vill du gå och känna på magnesiumet med dina händer för att sedan torka av det på dina kläder så ja, helt klart måste ”skiten” vara på dina kläder. Håll dig borta från magnesiumet om det stör dig så mycket? Fan gå på gymmet för att träna, inte för att titta vad andra gör.

Har du någonsin observerat att skiten kan hamna på bänkar, HANDTAG t ex? Svårt att undvika det då. Visst jag kan torka av det, eftersom många som använder det uppenbarligen tycker att det är svårt att göra det själv.

falloutboy wrote:
    Har du någonsin observerat att skiten kan hamna på bänkar, HANDTAG t ex? Svårt att undvika det då. Visst jag kan torka av det, eftersom många som använder det uppenbarligen tycker att det är svårt att göra det själv.

Ja det har jag, men jag ser det bara som en fördel. Hamnar det på bänken gliderna man inte lika lätt, sitter det på handtag/stänger glider inte händerna lika lätt om man är svettig. Blir du helt uppspelt när du ser damm också eller? Magnesium är ju inte direkt farligt att få på kläder/händer om man inte är en ”paranoid” finlirare.

Jockepettersen wrote:
    Ja det har jag, men jag ser det bara som en fördel. Hamnar det på bänken gliderna man inte lika lätt, sitter det på handtag/stänger glider inte händerna lika lätt om man är svettig. Blir du helt uppspelt när du ser damm också eller? Magnesium är ju inte direkt farligt att få på kläder/händer om man inte är en ”paranoid” finlirare.

Nä jag blir inte uppspelt av damm, fick frågan ”städar du aldrig?” för inte så länge sen. Det kanske inte är farligt att få på kläderna, men jag vill ändå inte ha det. Använd magnesium, bada i det, använd det som babypuder, men torka gärna bort det efteråt. Det är allt jag begär.

Men tråden heter Typer på gymet vi stör oss på! och ja, då bidrar jag med den här. Den här och andra situationer inträffar dock väldigt sällan så jag har gott om möjligheter och tid att träna utan att störa mig på nåt, faktiskt.

haha att man kan störa sig så mycket på magnesia, tränar du i dina finkläder eller?

malawiglenn wrote:
    Hur skulle du reagera om jag körde med damm från dammsugarpåsen istället för magnesium :p

Skulle undrat vilken idiot du var som jämför magnesium med damm från en dammsugarpåse. Som att jämföra chips och vatten. Magnesium används för att få ett bättre grepp om stången vilket jag trodde du visste;)

ChristofferL wrote:
    haha att man kan störa sig så mycket på magnesia, tränar du i dina finkläder eller?

Ja, kavaj och slips.

Hahaha den här tråden är ju helt underbar, som bäddat för tjaffs och bråk.

Nåja, jag stör mig på allt och allt, punkt slut!

Jag torkar aldrig upp magnesiumet efter mig, om det inte ligger vid böjställningen för då tycker jag det blir sämre grepp mellan foten och golvet.

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.