Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 935 total)
  • Author

Jag stör mig på folk som klagar på mig när jag väsnas lite när jag kör tunga marklyft…… kör jag nära RM så pallar jag inte att köra 5sek negativ fas så att deras silkesöron inte störs… bah idiotjävlar.

Annars stör jag mig inte så mycket på folk, alla på mitt gym förutom det fåtal som fått för sig att klaga på mig är ganska trevliga :)

inzie92 wrote:
    Jag stör mig på folk som klagar på mig när jag väsnas lite när jag kör tunga marklyft…… kör jag nära RM så pallar jag inte att köra 5sek negativ fas så att deras silkesöron inte störs… bah idiotjävlar.

Annars stör jag mig inte så mycket på folk, alla på mitt gym förutom det fåtal som fått för sig att klaga på mig är ganska trevliga :)

dem är nog bara avendsjuka på dig :emo-thumb

otursmannen wrote:
    dem är nog bara avendsjuka på dig :emo-thumb

haha om det vore så väl.. de har väll inte sätt så många köra marklyft.. är väll inte så vanligt på friskis :frust:

inzie92 wrote:
    haha om det vore så väl.. de har väll inte sätt så många köra marklyft.. är väll inte så vanligt på friskis :frust:

Tror inte många vill anpassa sin träning efter andras ”störningar” heller;)

Jag stör mig på dom som bär iväg med skivstängerna från bänkpressen, knäböjsställningen osv. Är nått mode på SATS Odenplan att bära runt på skivstängerna. Är störande att behöva gå runt och leta efter skivstängerna när man tänkt bänka eller köra böj…

Sats Odenplan är ganska speciellt överlag…

melancoolio wrote:
    Jag stör mig på dom som bär iväg med skivstängerna från bänkpressen, knäböjsställningen osv. Är nått mode på SATS Odenplan att bära runt på skivstängerna. Är störande att behöva gå runt och leta efter skivstängerna när man tänkt bänka eller köra böj…

Sats Odenplan är ganska speciellt överlag…

Lagom kul att behöva idka orientering på gymmet för att kunna hitta skivstängerna. Är nästan förvånade att de inte har satt upp lappar med texten ”skivstången för inte avlägsnas från bänkpressen”. Lycka till och träna nu :yikes:

Låter som om du har mer att förtälja från detta gym.

Jag satt i halsen och hostade till när jag drack vatten idag, halva gymmet blev blött.. Tror det störde rätt många….

perr wrote:
    Jag satt i halsen och hostade till när jag drack vatten idag, halva gymmet blev blött.. Tror det störde rätt många….

Jag hade inte stört mig, hade nog där imot skrattat åt dig så du hade stört dig på mig…

Jag skrattade mest så det vore ingen fara:)

MrTraps wrote:
    Lagom kul att behöva idka orientering på gymmet för att kunna hitta skivstängerna. Är nästan förvånade att de inte har satt upp lappar med texten ”skivstången för inte avlägsnas från bänkpressen”. Lycka till och träna nu :yikes:

Låter som om du har mer att förtälja från detta gym.

Som tur är så stör jag mig inte så mycket på folket. Är mest kul. En gång när jag gick in i omklädningsrummet så stod en snubbe och särade på skinkorna och fönade rövhålet (såg det ut som iaf) kunde iaf inte hålla mig för skratt. I förrgår så tränade 3 stycken i jeans under den timman jag var och tränade. Händer att folk sitter och pratar i mobilen samtidigt som dom kör benpress….osv osv…

Är mest kul som sagt! 8)

Jag blir galen på folk som kommer till gymmet och skruvar ner min musik för och stå och prata om jobb och när dom klippte gräsmattan…. men nu ska jag köpa en ny mp3 så jag slipper dom som snackar på gymmet eller om man ska kalla det fritidsgården.

melancoolio wrote:
    Som tur är så stör jag mig inte så mycket på folket. Är mest kul. En gång när jag gick in i omklädningsrummet så stod en snubbe och särade på skinkorna och fönade rövhålet (såg det ut som iaf) kunde iaf inte hålla mig för skratt. I förrgår så tränade 3 stycken i jeans under den timman jag var och tränade. Händer att folk sitter och pratar i mobilen samtidigt som dom kör benpress….osv osv…

Är mest kul som sagt! 8)

Låter som en Borat upplevelse, hahah

Vi har fått ett par nya killar på gymmet, dom är i 16 – 17 års åldern.
    Oerhört taniga. Inte så konstigt då dom precis börjat gymma.

Nej det jag stör mig på att är att dom kommer ner i badshorts och små, tajta linnen och att dom alltid kör samma muskelgrupp; biceps.
    Jag är där 5 gånger i veckan, ser dom kanske 2-3 gånger. Och varje gång kör dom biceps.
    Efter varje sett lägger dom ner hantlarna / stången och kollar sig i spegeln innan dom börjar spänna sig i lite alla möjliga poser.

F.ö så ligger vårat gym i en källare så vi slippers handskas med mobiltelefoner då vi inte har något täckning där nere :p

Brukar inte bry mig om andra människor så mycket på gymet. Tränar helst själv och fokuserar på det jag ska göra..

Däremot störs jag när folk smäller med vikterna, på det viset att händer det bakom en så blir man skrämd av smällen och det stör ens egna koncentration. Vidare så stör mig sådant då man riskerar att ha sönder maskinen, inte mitt gym visserligen, men jag vill inte bli tvungen att byta övning pga trasig maskin.

Stör mig såklart när folk ockuperar en maskin som jag vill använda och inte går därifrån när dem är klara med sitt set.

Däremot så uppskattar jag om folk vill ge mig tips, hur man gör en viss övning eller tips på andra övningar. Synd bara att folk är så rädda för att prata med en :). Brukar snegla på folk som tränar, har fått många bra övningstips på det sättet (enda anledningen till att jag tittar).

Hmm, var några ungar (lr ja dom var i min ålder) som sprang runt och små slog varandra på gymmet ida, typ ”amen vafan!” och sen några löp runt cabel-crossen (staving?).
    Var väl lite störande, lite underhållande me kanske.

En av dom värkade därimot där av rätta anledningen och konsentrerade sig på benpressen.

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.