Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 935 total)
  • Author

folk som inte lägger tillbaka vikter

KOPFZAUBER wrote:
    folk som inte lägger tillbaka vikter

Jag gillar folk som lämnar kanske 100kg i benpressen eftersom majoriteten använder mer vikt.

Stör mig på folk som bara sitter och glor och uppehåller en bänk som ex.

Lambii wrote:
    Stör mig på folk som bara sitter och glor och uppehåller en bänk som ex.

Mental träning på gymmet FTW!!!

gymmaren wrote:
    det är inte farligt att fråga om du får köra emellan eller om personen är färdig snart.

Nej, det är inte svårt att fråga, brukar göra det. Jag har inget emot att behöva vänta ifall någon tränar, men det är dom som bara sitter och inte tränar som jag stör mig på (finns faktist sånna här).

Celox wrote:
    Om jag vore dig skulle jag träna hemma istället:ike:

Varför de??
    Står klart och tydligt att inga barn är välkomna in till gymmet..:p 15 åringar ENDAST i målsmans sällskap.

Men du verkar ju inte ha något som du irriterar dig över så då vet jag ju att jag kan be alla småbarnsföräldrar lassa över deras barn till dig när du skall iväg och träna.. Hat så kul=):p

Ludde93 wrote:
    En 75 åring typ som väger säkert 130 kg ( i fett ) ser jag lite då och då. Han tränar alltid ”korsryggen” typ good mornings fast i maskin. Han ligger lixom på sidan och gör säkert 80 reps sen byter han sida och gör samma sak.

Är DettA saNT LudDE?!1 Fy FAN föR fOLK sOM Kör KorsrygGeN jÄMt LikSOM!1

Själv stör jag mig på typer som alltid ska envisas med att lägga på för mycket vikt på stången när dem ska köra biceps. Ryggen ser ut som ett U och så kastar dem upp stången gång på gång. Stör mig även på sådana typer som tror sig veta precis allt om hur man skall och inte skall träna. ” Du kan inte träna biceps dagen efter rygg. ”
    Bland annat, sådant stör mig så förbannat.
    Det som fungerar för vissa fungerar för dem, det betyder inte att man inte kan trimma biceps dagen efter rygg för att dra till med ett exempel.
    Låt folk köra det dem själva vill fungerar det så fungerar det.
    En annan sak jag stör mig på är dessa ständiga jävla frågor om hur mycket man tar i bänkpress, folk borde fokusera på vad dem själva tar istället för att hela tiden fråga vad andra tar. Det var nog allt.

-Lets get drunk cause Bäckens back. –

Bäcken wrote:
    Själv stör jag mig på typer som alltid ska envisas med att lägga på för mycket vikt på stången när dem ska köra biceps. Ryggen ser ut som ett U och så kastar dem upp stången gång på gång.
    //…//
    Låt folk köra det dem själva vill fungerar det så fungerar det.

Kul att du först klagar på hur folk kör och sen tycker att alla ska få köra som dom själva vill om det fungerar. Rejält cheating i bicepscurlen kanske fungerar för dom, jag lägger själv in rejält fuskutförande ibland och tycker mig få resultat av det.

Som tur är var det ingen moral fråga utan snarare vad man störde sig på och inte störde sig på nere på gymmet. Men visst givetvis har du rätt, funkar det med cheating så fungerar det ju, och det finns ingen anledning att ändra ett vinnande koncept.
    Men när man cheatar i varje reps i varje set,
    finns det ingen anledning att tro att man fixar att curla upp vikten kontrollerat.
    Det är bara det jag stör mig på, alla cheatar vi förr eller senare, men
    att göra det i varje reps är ju en annan femma.

Det här va inget jag störde mig på tyckte bara synd om han. Idag var det en kille på kanske 16 år , nybörjare. Han satte i en kabel maskin, tror det heter ?low row? där man typ har en triangel eller något annat och drar mot bröstet, ni fattar? Och när han satte sig så fanns det inget handtag ikopplat i haken, dom ska man hämta på andra sidan där dom hänger på massa krokar. Men detta visste inte han , så han tog tag i grejjen där man ska koppla fast handtagen med några fingrar och började rycka fram och tillbaka. Jag gick bara vänligt fram och pekade på väggen med alla handtag och berättade att han skulle använda något utav dom. Han blev helt röd i ansiktet och gick därifrån utan att säga någonting.. xD

Jag stör mig på dig!

123123 wrote:
    Det här va inget jag störde mig på tyckte bara synd om han. Idag var det en kille på kanske 16 år , nybörjare. Han satte i en kabel maskin, tror det heter ?low row? där man typ har en triangel eller något annat och drar mot bröstet, ni fattar? Och när han satte sig så fanns det inget handtag ikopplat i haken, dom ska man hämta på andra sidan där dom hänger på massa krokar. Men detta visste inte han , så han tog tag i grejjen där man ska koppla fast handtagen med några fingrar och började rycka fram och tillbaka. Jag gick bara vänligt fram och pekade på väggen med alla handtag och berättade att han skulle använda något utav dom. Han blev helt röd i ansiktet och gick därifrån utan att säga någonting.. xD

Jag skulle skämmas ihjäl :P

Hazeblazer wrote:
    Jag stör mig på dig!

Anledning?

nä jag menar inte dig

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.