Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 januari, 2010 at 09:52 #288615Anonym anvandareMemberviippee wrote:Ett par fjortiskillar på gymmet där jag tränar. Dom tränar i jeans, väldigt fina tröjor, tex lacosttröjor. Till jeansen har dom även gummiband ända upp till låren!:nono:
Rycker det i byxan när du ser dem?
27 januari, 2010 at 18:32 #288616Anonym anvandareMemberSnake wrote:Rycker det i byxan när du ser dem?Ibörjan gjorde det, men nu börjar jag vänja mig :$
27 januari, 2010 at 19:21 #288617Anonym anvandareMemberFlessa wrote:och söta små flipflop till detta oftast.. gärna ett par sviundyra badbyxoer med, och svett…noooooway.Haha ja, man undrar vart ungdomen är påväg!
27 januari, 2010 at 19:30 #288618Anonym anvandareMemberfolk som frågar
-du har du nå bra tips på hur man skall träna och äta för att bli liksom muskulös som killen i fight club! men jag vill inte bli för grov!? jag vill ju inte se ut som den där Ronnie eller Arnold…
så jävla lätt är det inte att bygga,för vissa lättare än andra men kom igen, det måste väl folk fatta att det är ingenting som bara händer bara för att man är på gymmet 4 gg i veckan i ett halvår!
27 januari, 2010 at 20:06 #288619Anonym anvandareMemberviippee wrote:Ett par fjortiskillar på gymmet där jag tränar. Dom tränar i jeans, väldigt fina tröjor, tex lacosttröjor. Till jeansen har dom även gummiband ända upp till låren!:nono:Gummiband på byxorna? Ni verkar ha fått in partille johnnys eller täbbs i gymmet, ring anticimex för sanering. Bäst att få bort ohyran nu innan deras fortplantningssäsong börjar.
27 januari, 2010 at 20:09 #288620Anonym anvandareMemberviippee wrote:Ett par fjortiskillar på gymmet där jag tränar. Dom tränar i jeans, väldigt fina tröjor, tex lacosttröjor. Till jeansen har dom även gummiband ända upp till låren!:nono:Jag hoppas du har missupfattat tråden. Det handlar inte om lite udda saker utan personer man STÖR sig på.
Om det är så att man stör sig på en sån totalt obetydlig sak i gymmet bör man nog ta sig en funderare.
27 januari, 2010 at 20:10 #288621Anonym anvandareMemberAsså, det här med gummibanden. Jag har sett yngre killar som går runt med färgade gummisnoddar över nedre delen av jeansen? Vad f*n handlar det om? Jag begriper att jag är gammal och inte förstår, men kan någon ge sig på en förklaring? Det ser så sjukt fult ut.
27 januari, 2010 at 20:22 #288622Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:är väl i en viss ålder typ 13-15 detta fenomenet existerar och är väl en kod som gäller bland de som ingår där. jag tycker det är rätt fascinerandeJag såg idag en trendig herre som säkert var 60+ med dessa snoddar nere på byxbenen. Dock i syfte att inte smutsa ner byxorna mot cykeln men ändå.
27 januari, 2010 at 21:00 #288623Anonym anvandareMemberAtt störa sig på andra är för många ett sätt att bearbeta att man inte är nöjd med sig själv……………………:whistle:
27 januari, 2010 at 21:23 #288624Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Att störa sig på andra är för många ett sätt att bearbeta att man inte är nöjd med sig själv……………………:whistle:Det har du nog rätt i.
Jag brukar inte störa mig så länge det inte är folk som direkt stör.
Det som stör mig är folk som verkligen stinker eller inte städar undan sina vikter. Annars får folk göra vad dom vill.27 januari, 2010 at 21:38 #288625Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Det har du nog rätt i.
Jag brukar inte störa mig så länge det inte är folk som direkt stör.
Det som stör mig är folk som verkligen stinker eller inte städar undan sina vikter. Annars får folk göra vad dom vill.Det var faktiskt min terapeut som sa det till mig en gång. Desto mer jag tänkte på det så insåg jag att det ligger en hel del i det hon sagt.
Kan hålla med om ”stinkys” och dom som tror att mamma städar på gymmet :p
Annars lägger jag all energi på träningen, det är ju därför man är där trots allt.27 januari, 2010 at 21:40 #288626Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Det var faktiskt min terapeut som sa det till mig en gång. Desto mer jag tänkte på det så insåg jag att det ligger en hel del i det hon sagt.Kan hålla med om ”stinkys” och dom som tror att mamma städar på gymmet :p
Annars lägger jag all energi på träningen, det är ju därför man är där trots allt.Precis. Störde mig mycket mer på andra förr, men slutat lägga energi på det. Förutom dom 2 nämnda eftersom dom stör min träning.
27 januari, 2010 at 21:43 #288627Anonym anvandareMemberfolk som stinker av bara fan är inte roligt nånstans..
Angående fjortiskillarna med snoddar på benen så handlar det om att dom har för ”vida” byxor nertill, och vill att de ska vara mer som de som är dundertajta nedantill. Det var iallfall så det började. Nu är det ett signalement på pojkar i 14-års-åldern.
29 januari, 2010 at 16:57 #288628Anonym anvandareMembertyper jag inte tycker om är: de som missar toalettringen men träffar bastuaggregatet.
Samt folk som ger sig på alldeles för tunga vikter och lyckas inte göra ett enda rep ordentligt samtidigt som dom har ”tuffa”/arga miner i fejset när de glider runt om på gymmet.
Idiotpersonal som utformar gym utan standardutrustning, exempelvis en Scottcurl med z-stång & vanlig och fri bänkpress.
29 januari, 2010 at 17:17 #288629Anonym anvandareMemberstör mig på att dom flesta tjejers uppfattning om att träna hårt och tungt kommer få dom att se ut som gorillor på 2mån, att aerobics pass och pilatesbolls övningar ihop med sallad ger en snyggare kropp än rejäla vikter och en bra balanserad kost, finns inget snyggare än en vältränad kvinnokropp och det är tjejer idag rädda för, dagens vecko-revyn ideal att tjejer ska se ut som stickor utan muskler med silikonbröst är bara beklagligt. är synd om våra tjejer idag, inte konstigt att folk mår dåligt när aftonbladet kör igång sina gå ner tio kg i veckan-ät en apelsin om dagen kampanjer hela tiden.
en stor varm applåd till våra fitness och BB-tjejer! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.