Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 935 total)
  • Author
    x6rs wrote:
    stör mig på att dom flesta tjejers uppfattning om att träna hårt och tungt kommer få dom att se ut som gorillor på 2mån, att aerobics pass och pilatesbolls övningar ihop med sallad ger en snyggare kropp än rejäla vikter och en bra balanserad kost, finns inget snyggare än en vältränad kvinnokropp och det är tjejer idag rädda för, dagens vecko-revyn ideal att tjejer ska se ut som stickor utan muskler med silikonbröst är bara beklagligt. är synd om våra tjejer idag, inte konstigt att folk mår dåligt när aftonbladet kör igång sina gå ner tio kg i veckan-ät en apelsin om dagen kampanjer hela tiden.
    en stor varm applåd till våra fitness och BB-tjejer!

Fast nej, blää.:yikes:

Flessa wrote:
    och söta små flipflop till detta oftast.. gärna ett par sviundyra badbyxoer med, och svett…noooooway.

:(

Jag tränar faktist i flipflops, tycker det ser redigt fjantigt ut med ett par löpar dojjer från nike när man är där för att lyfta vikter.

J.v.K wrote:
    att visa upp sig är ju en del utav hela gymkulturen, syftar på att visa upp sig på gymmet

jag väljer hellre en tajtare tröja än en hängig som går till armbågarna

:up:

+1 kör i linne (oftast) :) alltid kul med blickar.

fredrik92a wrote:
    Jag tränar faktist i flipflops, tycker det ser redigt fjantigt ut med ett par löpar dojjer från nike när man är där för att lyfta vikter.

För att inte tala om hur hård du ser ut med flipflops och bakvänd keps!11

flipflops, knälånga badshorts, stråhatt och ett slitet linne kan ju funka…om du är på väg till gymet på copacabana dvs.

Stör mig inte på någon, vissa ger mig ett leende på läpparna, precis som jag troligtvis ger andra besökare ett gott skratt ibland :)

Inget man går o grubblar på utanför gymmet.

Flipflops och mössa/keps verkar vara inne bland discobyggarna på gymmet jag tränar på. Kul att se när dom ger sig på benböj, måste kännas stabilt.

Grenen wrote:
    Flipflops och mössa/keps verkar vara inne bland discobyggarna på gymmet jag tränar på. Kul att se när dom ger sig på benböj, måste kännas stabilt.

Om de kör knäböj är de väl ändå inte ”discobyggare”?

nible wrote:
    Om de kör knäböj är de väl ändå inte ”discobyggare”?

Använde lite fel meningsuppbyggnad, menade att det vore kul att se dom köra marklyft med foppatofflor eller dyl.

Snake wrote:
    För att inte tala om hur hård du ser ut med flipflops och bakvänd keps!11

Keps på gymmet kan jag stolt säga att jag aldrig haft, förstår mig inte på vrf man skall svetta ner den.

Jag brukade träna med keps förut, det är skönt. Speciellt när man är långhårig och får håret över ögonen.

Nog med OT.

Grenen wrote:
    Använde lite fel meningsuppbyggnad, menade att det vore kul att se dom köra marklyft med foppatofflor eller dyl.

Foppatofflor funkar utmärkt att köra mark med,gjorde det senast idag fast jag tränar hemma i garaget så ingen behövde störa sig på det;)

Stjarnan wrote:
    Folk som slår ihop vikterna! tex i militärpress! Blir lika irriterad varje gång!!

Även när Coleman gör det? ;)

Stjarnan wrote:
    Folk som slår ihop vikterna! tex i militärpress! Blir lika irriterad varje gång!!

Hur lyckas man ”slå ihop vikterna” i militärpress ?

Har kommit på att jag stör mig rätt kraftigt på snorungar som tränat endast någon månad och redan tror de vet det mesta om träning och kost. Börjar prata om att prioriteringsträna fast de borde ägna sig åt basövningar för hela kroppen. Springer runt och försöker lära andra hur de ska göra fast de saknar kunskap. När man är hygglig och försöker hjälpa dem lyssnar de inte ett skit. Som tur är så är detta inte allt för vanligt förekommande. De flesta nybörjare tar tacksamt emot råd och hjälp.

Detta förekommer ju inte endast på gymmen men värt att nämna.

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.