Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 935 total)
  • Author
    malawiglenn wrote:
    sen måste man ju skilja på attraktivitet och god fysik…

Hur menar du?:)

malawiglenn wrote:
    Finns väldigt många här på brädan som tycker att tidningen BODY suger totalt (bla undertecknad) det är väl ingen forumregel att man ska tycka om tidningen som forumet är förknippat med?

Och vadå läxa upp? Klart som tusan att finns motionärer (tex tjejer, kvinnor, discobyggare) som tycker att din fysik är grotesk men kanske inte säger det rakt ut till dig utan kanske snarare mera generellt att de tycker att bodybuilders är groteska.

Man måste acceptera att det finns de som tycker och är olika, från båda håll!

Du borde läst mitt inlägg ord per ord tack!

Har dock ej påpekat att det är ett tvång att gilla tidningen Body.

Nä, har dock inte stött på det problemet ännu att jag nått den muskelvolymen så man har ansetts som grotesk (men jag jobbar på det)!

Ja, åsikten är fri med knappast väl genomtänkt att kritisera BYGGNINGEN på ett BODYBUILDINGSFORUM?! Det finns sannolikt bättre forum att göra det på i så fall. Skulle ej vara förenligt om jag påpekade att jag anser att män som ej har armar över 47cm och är under 1,66m. (jag har) är fjollor som ej mer bör tillbringa sin tid här. Utan på ett transvestit-forum. NU får vi se hur många som tycker jag är orensonlig. Jag är vill poängtera att de sista raderna är ej förenliga med min riktiga filosofi. Men ibland måste man uttrycka sig på ett sätt som allmänheten förstår….

biffen669 wrote:
    Ja, åsikten är fri med knappast väl genomtänkt att kritisera BYGGNINGEN på ett BODYBUILDINGSFORUM?! Det finns sannolikt bättre forum att göra det på i så fall. Skulle ej vara förenligt om jag påpekade att jag anser att män som ej har armar över 47cm och är under 1,66m. (jag har) är fjollor som ej mer bör tillbringa sin tid här. Utan på ett transvestit-forum. NU får vi se hur många som tycker jag är orensonlig. Jag är vill poängtera att de sista raderna är ej förenliga med min riktiga filosofi. Men ibland måste man uttrycka sig på ett sätt som allmänheten förstår….

say what? otydligaste texten jag läst av dig

malawiglenn wrote:
    god fysik och attraktion är inte ekvivalenta

jag kan uppskatta tex Ronnie Colemans fysik, den är superb men nog fan är den lite småäcklig och skulle aldrig kunna tänka mig att se ut så själv.

Samma med kvinnliga byggare, nog är deras fysik imponerande och jag skulle nog kunna bedöma en byggartävling för kvinnor rent objetkivt – men inte fan skulle jag vilja hoppa i säng med en av dom..

bra skrivit! :emo-thumb

Varför i tusan skall man bedöma utifrån attraktionskraft individuellt för öht?
    Skall vi snacka naturligt osv så kan vi ju börja debattera varenda en av olympiaproffsen, dom ser verkligen inte naturliga ut och jag tror inte någon majoritet av kvinnor finner dom speciellt tilltalande heller.
    Men precis som när jag pratar om Leo Messis bollkonster senast mot Arsenal så skiter jag väl blankt i annat än idrottsliga prestationen.

Löjligt att ens lyfta frågan om hurvida man själv tycker kvinnliga bb´s är attraktiva eller inte.

malawiglenn wrote:
    god fysik och attraktion är inte ekvivalenta

jag kan uppskatta tex Ronnie Colemans fysik, den är superb men nog fan är den lite småäcklig och skulle aldrig kunna tänka mig att se ut så själv.

Samma med kvinnliga byggare, nog är deras fysik imponerande och jag skulle nog kunna bedöma en byggartävling för kvinnor rent objetkivt – men inte fan skulle jag vilja hoppa i säng med en av dom..

+1

Det var i stort sett min poäng med det jag skulle säga.

Albin wrote:
    Skall vi snacka naturligt osv så kan vi ju börja debattera varenda en av olympiaproffsen, dom ser verkligen inte naturliga ut och jag tror inte någon majoritet av kvinnor finner dom speciellt tilltalande heller.
    Men precis som när jag pratar om Leo Messis bollkonster senast mot Arsenal så skiter jag väl blankt i annat än idrottsliga prestationen.

Löjligt att ens lyfta frågan om hurvida man själv tycker kvinnliga bb´s är attraktiva eller inte.

Det har du förvisso rätt i. Jag står fast vid det jag tycker, men egentligen är det ingen relevant fråga. Vi lämnar ämnet, helt klart.

Albin wrote:

Exakt så:up:

Och nu kan vi väl släppa diskussionen om huruvida det är attraktivt med kvinnliga byggare? Naturligtvis får var och en ha sin egen åsikt om detta, men det betyder inte att man måste basunera ut den och förolämpa ett stort antal medlemmar på brädan.

Detsamma gäller inom alla områden. Om folk tycker att alla invandrare är dumma i huvudet exempelvis står det dem fritt att göra det, men om de skriver det på forumet kommer jag att radera inlägget eftersom det är förolämpande mot en del medlemmar. Poängen är helt enkelt att man får försöka visa lite hänsyn mot andra när man skriver offentligt.

We shall overcome?

I går var den en typ på gymmet som körde stående skivstångsrodd, och efter varje set släppte han stången rakt ner i golvet från hakan…. :nono:
    Då kände jag för att gå fram och knyta fast skivstången runt halsen på han….:frust:
    Folk som inte tar hänsyn stör jag mig på!
    OT-diskussionen tänker jag inte ge mig in i:)

Chriz wrote:
    I går var den en typ på gymmet som körde stående skivstångsrodd, och efter varje set släppte han stången rakt ner i golvet från hakan…. :nono:
    Då kände jag för att gå fram och knyta fast skivstången runt halsen på han….:frust:
    Folk som inte tar hänsyn stör jag mig på!
    OT-diskussionen tänker jag inte ge mig in i:)

låter farligt det där. om inte annat för honom själv

henkebenke wrote:
    Livet är för kort för att man inte ska stå i linne och spegla sig när man har pump.

Hahahahah, fan va bra!:D

Aulik wrote:
    Jag är väl inte direkt speciallt lättstörd, bryr mig inte om hur folket ser ut osv osv. MEN jag stör mig garanterat på folk som stör mig.

Finns en kille/man/gubbe i 45 års åldern kanske som efter varje set skriker, HÖGT, ”OSSSTMACKA!” Och med hans j*vla ostmacka följer massa fnitter och fniss med från andra ”mindre seriösa” som är där och tränar…

Man är så enormt trött på hans ostmacka efter 20 gånger så man bara ger upp. -.-

Han kanske ville komma på något bättre än Ronnie Coleman’s repliker?
    ”Nothin’ but peanuts” kanske i hans ögon är ”Nothin’ but ostmackor”:P
    Haha..

Gitarristen wrote:
    Det brukar vara en blond, söt fitness-tjej i 20-årsåldern med väldigt stor byst på mitt gym. Hon ska alltid stå och glo när jag lyfter, ska känna på mina armar, småprata om hur ensam hon känner sig för att hon inte har pojkvän osv. I går kväll frågade hon t o m. om hon fick duscha tillsammans med mig! Jag sa att hon inte fick vara i killarnas dusch eftersom hon är tjej. Hur korkad får man bli va? Vad vill hon egentligen???

LÅTER SOM RENA DRÖMMEN HÖRRU DU!:up:

metafoxx wrote:
    LÅTER SOM RENA DRÖMMEN HÖRRU DU!:up:

håller med! är avundsjuk där hehe.

Folk som inte har nåt att göra på ett gym. (Vanligen killar i tonåren) Man får ont av att bara se dom köra sin övningar för enbart överkroppen.
    Tror att proteinpulver är den magiska ingrediensen till brutala muskler fram till sommaren. Följer slaviskt det som står i muskeltidningarna och förpestar forumen med frågor som ” Vilken övning är bäst för att bygga biceps fort?” eller ” hur många proteindrinkar ska jag ta för att bygga mest muskler?”. Sen hoppar det ut ord som bulk,deff och basövning i helt fel sammanhang för att verka lite pro, när dom i själva verket oftast inte ar en aning om vad de betyder.

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.