Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 april, 2010 at 20:23 #288690Anonym anvandareMember
Jag stör mig på folk som kommer till gymmet lägger på vikter kör ett set sen stor sitter dom resten av träningen o stirrar sig blinda på andra.
Dessutom är det ganska störande när PT’s kommer o ska försöka lära en om saker sen när man satt dom på plats så kommer en annan nybörjare o försöker förklara för en att dom alltid har rätt och att dom vet bäst för dom har ngn gammal sleten licens.
8 april, 2010 at 20:26 #288691Anonym anvandareMemberArnel wrote:Jag stör mig på folk som kommer till gymmet lägger på vikter kör ett set sen stor sitter dom resten av träningen o stirrar sig blinda på andra.Dessutom är det ganska störande när PT’s kommer o ska försöka lära en om saker sen när man satt dom på plats så kommer en annan nybörjare o försöker förklara för en att dom alltid har rätt och att dom vet bäst för dom har ngn gammal sleten licens.
Till försvar kommer oftast ”Jag har en certifierad utbildning”
8 april, 2010 at 20:28 #288692Anonym anvandareMemberDet som stör mig mest är folk som bryr sig typ mer om vad andra gör än vad dem själv tränar / de som bryr sig hur andra ser ut på gymmet i allmänhet. Jag far dit för att göra mitt, inte för att störa mig om jag ser en nybörjare träna bicepscurl 7gånger i veckan eller en 15årig nybörjare som tränar med 30kg i bänkpress. Stör mig även på folk som inte kan låta bli att stirra/flina på den lite rundare typen som vill bli av med lite överflödiga kilon som kämpar på crosstrainern, och dem som gör detsamma med folk som är handikappade och försöker träna upp balans/koordination.
Även folk som tittar snett på en när man tar ut sig i tex marklyft, om man skulle träna i ett linne (vilket jag aldrig gör numera), samt när man tar sin protein/EAA drink före/efter passet.
Men är väl sådant man får leva med om man tränar på ett ”hobby gym” antar jag.
8 april, 2010 at 20:28 #288693Anonym anvandareMemberFolk som inte tvättar sina träningskläder och stinker, och svettgrisar som stänker pölar runt sig(helt ok om man torkar upp eftersig) och lipa förhelvete inte när nån säger till.. :devil: för det gör jag men ska det behövas? haha
8 april, 2010 at 22:16 #288694Anonym anvandareMemberStör mig på dösnygga tjejer i supertighta byxor som ligger och stönar erotiskt när de gör SitUps på mattorna, med fina och mjuka rörelser. Det får mig att tappa fokus.
Sen snack-grupperna… som är där för att enbart prata och ta tid i maskinerna (som vanligt), annars är mitt gym fritt från jobbiga människor som tur var.
8 april, 2010 at 22:25 #288695Anonym anvandareMemberPå mig själv.
8 april, 2010 at 23:01 #288696Anonym anvandareMemberlåter som om jag har tur. Bara en gubbe man stör sig på, kommer in i gymet, byter om och så fort en låt tar slut springer han snabbt som fan och byter till p1 eller likande :p
9 april, 2010 at 14:21 #288697Anonym anvandareMemberStör mig grymt mycket på dom som inte plockar undan efter sig…
9 april, 2010 at 15:20 #288698Anonym anvandareMemberJeppeAndersson wrote:låter som om jag har tur. Bara en gubbe man stör sig på, kommer in i gymet, byter om och så fort en låt tar slut springer han snabbt som fan och byter till p1 eller likande :pHAHA skön snubbe:d
9 april, 2010 at 16:16 #288699Anonym anvandareMemberKvinnlig BB är ju både snyggt och attraktivt :up:
En atlets prestationer är väl lika imponerande oavsett kön.9 april, 2010 at 16:33 #288700Anonym anvandareMemberCarcer wrote:Kvinnlig BB är ju både snyggt och attraktivt :up:
En atlets prestationer är väl lika imponerande oavsett kön.Tack för DIN åsikt.
9 april, 2010 at 21:59 #288701Anonym anvandareMemberJag tränar på en styrkelyftar klubb där det springer runt små tafsar på 70 kilo som lyfter 200 i bänk o marklyft på 300 etc … Jag själv tycker jag e stark men när man ser dom så retar jag mig lite , men & andra sidan så peppar det lite med ….
10 april, 2010 at 13:10 #288702Anonym anvandareMemberJeppeAndersson wrote:låter som om jag har tur. Bara en gubbe man stör sig på, kommer in i gymet, byter om och så fort en låt tar slut springer han snabbt som fan och byter till p1 eller likande :pHaha, vet nog vem du syftar på:p Jävligt irriterande!
11 april, 2010 at 11:53 #288703Anonym anvandareMemberPuh.. Vilken tur att jag inte kör på era gym… hehe.. Jag är en sån som inte kör i skor och jag kör aldrig ben.. Mer än när jag cyklar :whistle:… Fast o andra sidan vill jag inte ha större ben.. Snarare mindre…. :up:
11 april, 2010 at 13:25 #288704Anonym anvandareMemberMeken wrote:Puh.. Vilken tur att jag inte kör på era gym… hehe.. Jag är en sån som inte kör i skor och jag kör aldrig ben.. Mer än när jag cyklar :whistle:… Fast o andra sidan vill jag inte ha större ben.. Snarare mindre…. :up:Varför och varför har du inga skor?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.