Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 935 total)
  • Author
    Albin wrote:
    Varför och varför har du inga skor?

För att det är skönt att köra utan.. Och för att det blir ytterligare en grej att ta med på träningen…. (som jag då slipper)

Förresten.. Varför är det så störande att se folk utan skor???? Är det nån speciell anledning????

Meken wrote:
    Förresten.. Varför är det så störande att se folk utan skor???? Är det nån speciell anledning????

Dom är fula och borde dödas

Haha! Jag tränar alltid ben / mark utan skor :)

Hatar och jag menar det hatar folk som glooor och inte plockar efter sig….:frust:

Avskyr folk som tränar i flip flop, tofflor, i strumpor eller enbart barfota.
    Hoppas innerligt att dom tappar en vikt rakt på tån.

Sen folk som stinker av gammal svett.. För i helvete tvätta kläderna ngn gång.

Folk som inte lägger tillbaks vikter gaahhhhh

Folk som vilar på maskinerna..

Killgäng, oftast 18-20 år som står å tjötar och upptar bänkpressen i en timma.

vuxna som tar så mkt att dem knappt orkar och fuskar på varenda övning och tror att dem är ass häftiga.

ralle12 wrote:
    vuxna som tar så mkt att dem knappt orkar och fuskar på varenda övning och tror att dem är ass häftiga.

Det är ju vad vi ungdomar gör, ”vuxna” brukar faktiskt ha lite mer vett i skallen :)

DannyN wrote:
    Avskyr folk som tränar i flip flop, tofflor, i strumpor eller enbart barfota.
    Hoppas innerligt att dom tappar en vikt rakt på tån.

Sen folk som stinker av gammal svett.. För i helvete tvätta kläderna ngn gång.

Folk som inte lägger tillbaks vikter gaahhhhh

Folk som vilar på maskinerna..

Killgäng, oftast 18-20 år som står å tjötar och upptar bänkpressen i en timma.

Det där med lukt(!)
    Jag har en snubbe på gym:et så stinker något så gruvligt. Hans odör ligger kvar i 5 -10 min efter avslutad övning och bytt rum!

De tär helt jävla sinnes.

Han har en träningskompis som inte stinker. Jag hajjar inte hur han inte kan säga till sin vän!!?!?

Inget fel som helst i att träna i sockarna! Sen vila på bänken man använder är de inte heller något fel på!
    Stör mig på folk som lyckas störa sig på sånna saker istället för å träna! Det som är vitsen med gym.

Johan85 wrote:
    Inget fel som helst i att träna i sockarna! Sen vila på bänken man använder är de inte heller något fel på!
    Stör mig på folk som lyckas störa sig på sånna saker istället för å träna! Det som är vitsen med gym.

+1! klart man ska kunna göra det utan att folk ska störa sig på en, sen är det ju en helt annan sak om någon ber om att få köra ett set när man vilar.

Jag kör förövrigt alltid i flip flops :D

Stör mej som fan på folket som kommer med kläder och shaker i en systemetkasse. Asså egentligen är det inte mitt problem med det känns ungefär som lungkirurgen som röker

Joe Hardgainer wrote:
    Folk som inte har nåt att göra på ett gym. (Vanligen killar i tonåren) Man får ont av att bara se dom köra sin övningar för enbart överkroppen.
    Tror att proteinpulver är den magiska ingrediensen till brutala muskler fram till sommaren. Följer slaviskt det som står i muskeltidningarna och förpestar forumen med frågor som ” Vilken övning är bäst för att bygga biceps fort?” eller ” hur många proteindrinkar ska jag ta för att bygga mest muskler?”. Sen hoppar det ut ord som bulk,deff och basövning i helt fel sammanhang för att verka lite pro, när dom i själva verket oftast inte ar en aning om vad de betyder.

HAHA, låter som min kompis! Tror han är pro som fan när han tar sitt proteinpulver :D

Simig wrote:
    Det är ju vad vi ungdomar gör, ”vuxna” brukar faktiskt ha lite mer vett i skallen :)

joo kanske var lite specifik där. har två stycken på mitt gym som är 35-50 år tar så dem knappt kan andas tror att det är bäst störst o tuffast. för övrigt såna vuxna som gör så med. sen håller jag med om att det säkert finns en hel drös med ungdomar som inte har på ett gym o göra. jag vet inte om nån tycker så om mig. men jag tar inte överdrivit mkt jag tar så jag orkar mina sett och jag fuskar inte om jag nu inte skulle orka. om jag inte skulle oral skull jag bara ta av lite vikter så jag orkar och gör rätt än o tar massor o gör fel:emo-thumb

Stör mig på typer som:

1. Inte plockar undan vikter efter sig! lämnar skivstång med vikter på etc.

2. Folk som ska snacka istället för att träna, -och- snackar så att hela j**la gymmet måste vara med i diskussionen.

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.