Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 935 total)
  • Author

Stör mig inte på mycket alls faktiskt, kan själv tycka att det är trevligt att någon kommer fram och hälsar och små pratar lite, bara det inte tar för lång tid. Men det finns väl endast två saker som är jobbigt irriterande det är folk som avslutat i t.ex någon cabelcross eller maskin eller något och ändrar vikterna nästan ner till botten bara för att att det skall se bra ut när man kommer dit och folk som inte lägger tillbaka saker efter sig så man antingen får stå och plocka av massa jävla vikter eller springa runt och leta som en jävla idiot efter vissa saker. Annars så stör jag mig inte på någonting pga att jag inte har något intresse för andra personer på gymmet jag sköter mig själv och skiter i andra helt enkelt

Jag stör mig faktiskt grovt mycket på dem som tränar med endast strumpor med tanke på att man garanterat blir svettig under ett gym pass och vill inte ha deras tåbira där jag ska träna! extremt ohygeniskt! Skulle vilja ha fram en undersökning på hur många i sverige som har fotsvamp!

Antar att du inte duschar på gymmet heller då!

Kim Norgren wrote:
    Jag stör mig faktiskt grovt mycket på dem som tränar med endast strumpor med tanke på att man garanterat blir svettig under ett gym pass och vill inte ha deras tåbira där jag ska träna! extremt ohygeniskt! Skulle vilja ha fram en undersökning på hur många i sverige som har fotsvamp!

Jag kör marklyft i bara strumpor, jag har redan en full ryggsäck med löparskor och
    OL-skor + allt annat stuff, det får helt enkelt inte plats med mark-skorna
    också så då kör jag i strumplästen.
    I övrigt så fattar jag inte heller varför man tränar i strumplästen då man
    blir smutsig och inte har nåt skydd när man tappar viktskivor eller snavar in
    i saker.

jag stör mej på folk som verkar ha för mycket tid över på gymmet som sedan går å stör sej på andra i gymmet

J.v.K wrote:
    detta svaret har nog vart uppe ett tiotal gånger i trådens alla sidor. men jag håller med :up:

hahaha okej:emo-thumb har inte läst denna tråd på jävligt länge men strökikade i den nu å irriterade mej lite:D

Johan85 wrote:
    Antar att du inte duschar på gymmet heller då!

nope det gör jag icke sätter mig i bilen och åker hem tar ca 2 min=)

Galten wrote:
    jag stör mej på folk som verkar ha för mycket tid över på gymmet som sedan går å stör sej på andra i gymmet

Stör mej på folk som har ännu mindre tid å stör sej på folk som stör sej på andra

Jag har då aldrig sett någon på mitt gym iallafall som har någon form av tåhätta (stål/plast) i sina gympaskor…. Angående argumentet att man inte har något skydd för tårna om du tappar skivor på fötterna… Sen kan man väl se sig för så att man inte snavar…

Och sen blir iallafall inte jag speciellt svettig om fötterna när jag tränar men det kan vara jag det….
    Så jag fattar fortfarande inte vad som är så störande med att köra utan skor….. Men i och för sig så kan väl individer tycka att det ser oseriöst ut… Men men….

Idag kunde jag inte låta bli att reta mig på en kille på gymet som stod och förklarade för sin nybörjare till polare att biceps är i själva verket är två muskler, därav namnet BIceps.
    -Jaha, sa den gröna polaren. -Men jag trodde att TRIceps hette så för att den har tre fästen, fortsatte han.
    -Nej, det är tre muskler förklarade den första och pekade som bevis på hans triceps på tre olika ställen.
    Detta efter en redogörelse att hammercurls bygger bredd på biceps medan om man håller med ett supinerat grepp jobbar man mer på ”råstyrkan”.. Jag suckade lätt, skakade på huvudet och tränade vidare och undrade för mig själv varför jag inte hade med mig min Ipod så jag sluppit sånt skitsnack :P

Kim Norgren wrote:

Kan förstå dig delvis!

Men själv kör jag knäböj och marklyft i början på passet i bara strumpor. Men jag är ju minst 1h ifrån att få fotsvett. Allt som oftast blir fötterna knappt fuktiga under ett gympass men det finns säkerligen de som får två pölar i skorna under ett pass.

Dock accepterar jag de som tar av sig skorna i t.ex knäböj och marklyft då man ABSOLUT INTE vill böja i gympadojor. :)

Tommy Ivarsson wrote:
    t.ex knäböj och marklyft då man ABSOLUT INTE vill böja i gympadojor. :)

Varför? :) Tror på det du säger men det skulle vara lärorikt att veta anledningen :up:

dinomog wrote:
    Stör mej på folk som har ännu mindre tid å stör sej på folk som stör sej på andra

Stör mig på´folk som har mindre tid till att störa sig på an….. ne jag pallar inte:p

Jag stör mig på folk inte fattar att man har en passion inom träning och som inte lyssnar när man leder ett pass. De personerna har inte i en strongman lokal att göra!!!

Stör mig på att det är för mkt folk på gymmet.
    Va fan ska dom fortsätta att sälja gymkort får dom för fan bygga ut

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.