Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 april, 2010 at 19:20 #288735Anonym anvandareMember
Stör mig på folk som inte ger mig utrymme när jag tränar. Snälla spring inte framför mina fötter när jag kör hantelpress till exempel. Det går jättebra att vänta 15 sekunder extra.
17 april, 2010 at 19:45 #288736Anonym anvandareMemberstör mig på folk som springer och tar träningsredskap(maskiner,bänkar) som man själv ståt och väntat på ett bra tag
17 april, 2010 at 19:55 #288737Anonym anvandareMemberdinomog wrote:Stör mej på folk som har ännu mindre tid å stör sej på folk som stör sej på andrahaha Jaa e fan så man stör sej på alla som är störd
11 augusti, 2010 at 22:09 #288738Anonym anvandareMemberdet enda jag stör mig på är folk som gymmar med en mössa på huvudet
11 augusti, 2010 at 22:35 #288739Anonym anvandareMemberBejK wrote:det enda jag stör mig på är folk som gymmar med en mössa på huvudetVarför? :p
11 augusti, 2010 at 22:48 #288740Anonym anvandareMemberFår nog hålla med om mössa, det ser så sjukt töntigt ut. Jag förstår inte hur man står ut med att ha en varm mössa på huvudet.
Stör mig även på agrotypen som går med armarna utfällda som ett flygplan, ser riktigt arga och ”farliga” ut, slänger lite extra med vikterna, fyller benpressen till max för att sedan lämna den utan att sätta tillbaka vikterna, gärna sitter och skryter högt och ljudligt om helgens trekant med världens hetaste brudar (yeah right). Sammanfattning av denna typ skulle väll kunna vara smågangster med något slags komplex man måste få utlopp för på gymmet.
Man behöver inte gå runt och krama varandra på gymmet, men dessa tuffingar skapar verkligen en dålig stämning på gymmet. Saknar känslan som fanns på gamla hederliga WC i hemstaden, där folk hälsade och man kunde snacka lite skit med folk då och då.
11 augusti, 2010 at 22:51 #288741Anonym anvandareMemberNär någon använder något och inte lämnar tillbaka vikterna då man inte vet om personen är klar.
Discogymmare med!!!!
11 augusti, 2010 at 22:54 #288742Anonym anvandareMemberjag träffade på en snubbe som jag störde mig på rätt mycket eftersom att han störde mig med sitt gamla groll när jag körde fulldjupa knäböj.
det pajar knän, rygg och man dör nästan om man kör under 90grader -typ… så ni vet!
11 augusti, 2010 at 23:00 #288743Anonym anvandareMembermacken wrote:jag träffade på en snubbe som jag störde mig på rätt mycket eftersom att han störde mig med sitt gamla groll när jag körde fulldjupa knäböj.det pajar knän, rygg och man dör nästan om man kör under 90grader -typ… så ni vet!
HAHAHAHAHa DÖR? wtf…
11 augusti, 2010 at 23:01 #288744Anonym anvandareMemberstör mig på en liten jävel på mitt gym som haft samma linne i 3 år, chipstuttar, går o bröstar upp sig. Tål inte fanskapet.
11 augusti, 2010 at 23:40 #288745Anonym anvandareMemberStör mig inte på någon. Ibland kanske jag grimascherar lite ofrivilligt när jag ser någon utföra någon skadlig övning, men jag stör mig inte… Jo, det finns en tjej på mitt gym som beter sig allmänt otrevligt. Hon rusade rakt in i mig en gång och hade inte folkvett att be om ursäkt. Har bara en känsla av att hon inte tål kvinnliga medgymare… Avundsjuka är jobbigt.
11 augusti, 2010 at 23:43 #288746Anonym anvandareMemberScotty wrote:stör mig på en liten jävel på mitt gym som haft samma linne i 3 år, chipstuttar, går o bröstar upp sig. Tål inte fanskapet.Chipstuttar?
11 augusti, 2010 at 23:56 #288747Anonym anvandareMemberMjuka, till konsistensen geléaktiga tuttar som är svagt strutformade? Kan det vara dom?
12 augusti, 2010 at 00:00 #288748Anonym anvandareMemberVid 2 tillfällen nu har jag fått tagit av en massa 25 kilos vikter på benpressen, typ 6st brukar det vara och lilla jag blir ju fan helt slut nä inte riktigt men störigt att behöva plocka av efter nån annan.
Sen brukar jag få mig goa skratt åt folk som stönar när dom tar i
Sen va det en kille som är lite lustig men i alla fall så en dag körde han i cable crossen och han spände fast i ryggen och ställde sig med ryggen mot ena och gick fram å tog tag i andra och börja jucka hysteriskt snabbt
Jag som är ny inom detta vet inte vad han träna men nåt va det väll.Och sen när dom svettar ner och inte kan torka av efter sig, använd en handduk som många andra gör.
12 augusti, 2010 at 00:06 #288749Anonym anvandareMemberDet enda bra med mitt gym är att det inte finns någon och störa sig på, finns inte ens folk som tränar där fan. Rekordet är nog 7pers samtidigt som jag, men bara 2 var på ”styrke/hantel avdelningen”.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.