Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 augusti, 2010 at 00:13 #288750Anonym anvandareMembersnoozarn wrote:Det enda bra med mitt gym är att det inte finns någon och störa sig på, finns inte ens folk som tränar där fan. Rekordet är nog 7pers samtidigt som jag, men bara 2 var på ”styrke/hantel avdelningen”.
Bara grymt ju
12 augusti, 2010 at 18:16 #288751Anonym anvandareMemberDet ända jag stör mig på är att varje gång man kommer till gymmet får man börja med att röjja upp vikter som hänger kvar på stängerna. Annars kopplar jag oftast bort allt och fokuserar mer på träningen.
12 augusti, 2010 at 20:45 #288752Anonym anvandareMemberScotty wrote:stör mig på en liten jävel på mitt gym som haft samma linne i 3 år, chipstuttar, går o bröstar upp sig. Tål inte fanskapet.
finns en liknande på mitt gym, men den här snubben har ölkagge istället för tuttar och han är måttligt förtjust att träna i nätlinne. med stora hål. och ingenting under. sen är han också den typen som kan vara på väg ut, in kommer en snygg brud och hoppsansa ska man nog ta en omgång extra på crosstrainern för att se hennes booty hoppa runt på löpbandet framför honom.15 augusti, 2010 at 14:15 #288753Anonym anvandareMemberrohel99a wrote:Idag på gymmet, två brudar cyklar i ca 30min. Riktigt imponerande för det är 15 åriga brudar som super varje helg och rökar, ni måste förstå att jag blir imponerad av att dem börjat ”gymma”.Jo visst, när jag åker ifrån gymmet (dem hade precis cyklat färdigt) så sitter båda tjejerna och rökar var sin cigarett utanför gymmet för att sedan gå in och cykla igen. Var är samhället påväg?
Robin
Jag tror inte deras mål var att få bättre kondition, utan snarare att förlora kalorier=gå ner i vikt + röka= gå ner i vikt= ”fredagens drottningar på dansgolvet” :kicking:
15 augusti, 2010 at 14:42 #288754Anonym anvandareMemberKillar med bandana och stylat hår
15 augusti, 2010 at 15:11 #288755Anonym anvandareMemberkan inte folk fokusera på träning istället för att prata skit om andra
15 augusti, 2010 at 15:11 #288756Anonym anvandareMemberemcalu wrote:
finns en liknande på mitt gym, men den här snubben har ölkagge istället för tuttar och han är måttligt förtjust att träna i nätlinne. med stora hål. och ingenting under. sen är han också den typen som kan vara på väg ut, in kommer en snygg brud och hoppsansa ska man nog ta en omgång extra på crosstrainern för att se hennes booty hoppa runt på löpbandet framför honom.hahhaha han tror säkert han är på ”boot” camp, finns flera sådana på friskis und svettis men på sats har jag inte stött på sådana än,
15 augusti, 2010 at 15:12 #288757Anonym anvandareMemberOneManArmy wrote:kan inte folk fokusera på träning istället för att prata skit om andraOm någon stör en till den grad att man inte klarar av att fokusera på träningen så, nej
17 augusti, 2010 at 12:53 #288758Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:hahhaha han tror säkert han är på ”boot” camp, finns flera sådana på friskis und svettis men på sats har jag inte stött på sådana än,haha har också hört det ^^ jag tränar på friskvårdshuset och den här muppen är i alldeles egen klass där…
17 augusti, 2010 at 13:59 #288759Anonym anvandareMemberNågot jag finner störande är när folk släpper stänger/handtag i maskinerna från toppläge så det smäller till ordentligt i viktmagasinet.
Fine om ingen är i närheten, men på gymmet där jag tränar är det 4 maskiner ställda mot varandra. Står du och kör tricepspushdowns och tar i för kung & fosterland när någon släpper stången i maskinen bredvid så det sjunger i öronen så är det ingen trevlig upplevelse.Nonchalant av den andra tränande enl mig, borde inte vara allt för svårt att räkna ut vad som ska hända. Utnyttja den negativa fasen och bromsa vikten till bottenläge.
20 augusti, 2010 at 04:38 #288760Anonym anvandareMemberMorsor som har med sig bäbis i korg som går direkt och sänker musiken för att unghelvetet ska sova, då lovar jag att jag smäller med vikterna!
20 augusti, 2010 at 08:52 #288761Anonym anvandareMemberzeke wrote:Morsor som har med sig bäbis i korg som går direkt och sänker musiken för att unghelvetet ska sova, då lovar jag att jag smäller med vikterna!tönt.
20 augusti, 2010 at 09:12 #288762Anonym anvandareMemberJag stör mig på mig själv…jag e så jävla snygg, stark, hård, muskulös helt jävla perfekt, det stör mig som faaan!!!!!!
20 augusti, 2010 at 11:13 #288763Anonym anvandareMemberzeke wrote:Morsor som har med sig bäbis i korg som går direkt och sänker musiken för att unghelvetet ska sova, då lovar jag att jag smäller med vikterna!när ska dom annars få träna tycker du? både jag å min sambo tar med oss våran dotter!
20 augusti, 2010 at 12:01 #288764Anonym anvandareMemberStör mig gött på dem som kommer till gymmet endast för att jävlas och hålla på. Finns ett par typer på gymmet jag tränar på som står och skriker på varandra och kastar blött papper och flaskor på varandra, okey att dom hade pushat varandra men det är liksom” j**** K****” i en hel timme ungefär
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.