Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 935 total)
  • Author
    snoozarn wrote:
    Det enda bra med mitt gym är att det inte finns någon och störa sig på, finns inte ens folk som tränar där fan. Rekordet är nog 7pers samtidigt som jag, men bara 2 var på ”styrke/hantel avdelningen”.

Bara grymt ju :D

Det ända jag stör mig på är att varje gång man kommer till gymmet får man börja med att röjja upp vikter som hänger kvar på stängerna. Annars kopplar jag oftast bort allt och fokuserar mer på träningen.

Scotty wrote:
    stör mig på en liten jävel på mitt gym som haft samma linne i 3 år, chipstuttar, går o bröstar upp sig. Tål inte fanskapet.

:D
    finns en liknande på mitt gym, men den här snubben har ölkagge istället för tuttar och han är måttligt förtjust att träna i nätlinne. med stora hål. och ingenting under. sen är han också den typen som kan vara på väg ut, in kommer en snygg brud och hoppsansa ska man nog ta en omgång extra på crosstrainern för att se hennes booty hoppa runt på löpbandet framför honom. :)

rohel99a wrote:
    Idag på gymmet, två brudar cyklar i ca 30min. Riktigt imponerande för det är 15 åriga brudar som super varje helg och rökar, ni måste förstå att jag blir imponerad av att dem börjat ”gymma”.

Jo visst, när jag åker ifrån gymmet (dem hade precis cyklat färdigt) så sitter båda tjejerna och rökar var sin cigarett utanför gymmet för att sedan gå in och cykla igen. Var är samhället påväg?

Robin

Jag tror inte deras mål var att få bättre kondition, utan snarare att förlora kalorier=gå ner i vikt + röka= gå ner i vikt= ”fredagens drottningar på dansgolvet” :kicking:

Killar med bandana och stylat hår

kan inte folk fokusera på träning istället för att prata skit om andra

emcalu wrote:
    :D
    finns en liknande på mitt gym, men den här snubben har ölkagge istället för tuttar och han är måttligt förtjust att träna i nätlinne. med stora hål. och ingenting under. sen är han också den typen som kan vara på väg ut, in kommer en snygg brud och hoppsansa ska man nog ta en omgång extra på crosstrainern för att se hennes booty hoppa runt på löpbandet framför honom. :)

hahhaha han tror säkert han är på ”boot” camp, finns flera sådana på friskis und svettis men på sats har jag inte stött på sådana än,

OneManArmy wrote:
    kan inte folk fokusera på träning istället för att prata skit om andra

Om någon stör en till den grad att man inte klarar av att fokusera på träningen så, nej :)

StronglGnome wrote:
    hahhaha han tror säkert han är på ”boot” camp, finns flera sådana på friskis und svettis men på sats har jag inte stött på sådana än,

haha har också hört det ^^ jag tränar på friskvårdshuset och den här muppen är i alldeles egen klass där…

Något jag finner störande är när folk släpper stänger/handtag i maskinerna från toppläge så det smäller till ordentligt i viktmagasinet.
    Fine om ingen är i närheten, men på gymmet där jag tränar är det 4 maskiner ställda mot varandra. Står du och kör tricepspushdowns och tar i för kung & fosterland när någon släpper stången i maskinen bredvid så det sjunger i öronen så är det ingen trevlig upplevelse.

Nonchalant av den andra tränande enl mig, borde inte vara allt för svårt att räkna ut vad som ska hända. Utnyttja den negativa fasen och bromsa vikten till bottenläge.

Morsor som har med sig bäbis i korg som går direkt och sänker musiken för att unghelvetet ska sova, då lovar jag att jag smäller med vikterna!

zeke wrote:
    Morsor som har med sig bäbis i korg som går direkt och sänker musiken för att unghelvetet ska sova, då lovar jag att jag smäller med vikterna!

tönt.

Jag stör mig på mig själv…jag e så jävla snygg, stark, hård, muskulös helt jävla perfekt, det stör mig som faaan!!!!!!

zeke wrote:

när ska dom annars få träna tycker du? både jag å min sambo tar med oss våran dotter!

Stör mig gött på dem som kommer till gymmet endast för att jävlas och hålla på. Finns ett par typer på gymmet jag tränar på som står och skriker på varandra och kastar blött papper och flaskor på varandra, okey att dom hade pushat varandra men det är liksom” j**** K****” i en hel timme ungefär

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.