Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 935 total)
  • Author
    kyokushin wrote:
    Stör mig på en gamling på mitt gym. han kör ett set bänk sen går han ut och röker 1 cigg, sen kör han ett set till en ny cigg. Osv sen duschar och bastar han sen gymmar han igen i sina jeans och tröja tar en ny cigg tränar lite till röker lite till. Sen duschar han och är klar.

Var tränar ni egentligen? Ser aldrig såna här lirare på SATS. :(

ThisIsTheOne wrote:
    Var tränar ni egentligen? Ser aldrig såna här lirare på SATS. :(

har gym på kampsportsklubben där han tränar. Sats är väl inte macho nog ;)

man ska inte störa sig på hur andra ser ut sägs det..men det här går fan över gränsen,…killen kommer in till gymmet med mjukbyxor,hood och linne och går in och byter om ,det han har bytt om till är ett par 3/4 jeans byxor, en basker,tiger skor,fred perry kofta och lacoste piqe och tränar med dem kläderna för att sedan är han är klar byta om till mjukbbyxorna,hooden ch linnet?! wtf?!?!

Får nog omvärdera att jag inte störde mig på folk som släpper hantlar. Nu förstår jag hur hantlar kan gå sönder. En kille som körde på tok för tunga bröstpressar med hantlar. Blev några få taskiga rep och sedan släpp rakt ner i golvet så det small som fan.

Brukar gå dit och sköta mitt vanligtvis, men just idag kom en typ som jag störde mig stort på!

Jag och en annan kille (som jag inte känner) råkar gå mot samma hörn på gymmet (jag mot bänkpressen och han mot smithen) Då kommer en kille flygandes och slänger ur sig, Jag använder de där!!! Rakt ut, och det är allt han säger med en väldigt bestämd arg ton! Han hoppade alltså, mellan, smithen, bänkpress och fria hantlar, skrek som FAN när han gjorde sina övningar och efter varje avslutat set så harklade han upp slem och gick o spottade i papperskorgen för att sedan ta en bit papper och snyta sig – EFTER VARJE SET! Kunde knappt koncentrera mig haha..

Vissa måste hävda sig I guess..

Alla som tränar i mössa. Bort med skiten! Linne och mössa? Är ju något fel. Sen går människorna i samma mössa annars också. Fräscht!

kyokushin wrote:
    Stör mig på en gamling på mitt gym. han kör ett set bänk sen går han ut och röker 1 cigg, sen kör han ett set till en ny cigg. Osv sen duschar och bastar han sen gymmar han igen i sina jeans och tröja tar en ny cigg tränar lite till röker lite till. Sen duschar han och är klar.

Hehe, låter som en gubbe på mitt gym. Vart tränar du?

klart man får skrika på gymmet. visst det kan gå till överdrift, finns en snubbe på gymmet som skriker lika mycket från 20kg upp till 100 eller va han bänkar på. men i tunga set tycker jag man får grymta lite. de skriker i tennis, kampsport osv också, för maximal urladdning, magen spänns osv. jag anser att det hjälper i lyftet!

Ja lackade ur för nån vecka sedan på gymmet där en tämligen ny liten tomte sätter sig i bröstpress maskinen, fipplar lite med telefonen, försöker lägga den till rätta på maskinen på nått vis? Förstår inte riktigt vad han gör, förens han får den o ligga still, o trycker på PLAY?!

Spelar sin skitmusik på full volym ur mobiltelefonen så den ligger där o skrålar så resten av gymmet hör med, inte ens nåra hörlurar på liksom?

Andra typer jag stör mig på, de som bara MÅSTE fram o plocka ett par hantlar framför en när man står o kör axelpressar t.ex, de kan inte vänta dom 20 sekunderna så man får köra klart, nejnejnej dom måste försöka glida in emellan o ta dom samtidigt….

Mr_c wrote:
    Ja lackade ur för nån vecka sedan på gymmet där en tämligen ny liten tomte sätter sig i bröstpress maskinen, fipplar lite med telefonen, försöker lägga den till rätta på maskinen på nått vis? Förstår inte riktigt vad han gör, förens han får den o ligga still, o trycker på PLAY?!

Spelar sin skitmusik på full volym ur mobiltelefonen så den ligger där o skrålar så resten av gymmet hör med, inte ens nåra hörlurar på liksom?

Andra typer jag stör mig på, de som bara MÅSTE fram o plocka ett par hantlar framför en när man står o kör axelpressar t.ex, de kan inte vänta dom 20 sekunderna så man får köra klart, nejnejnej dom måste försöka glida in emellan o ta dom samtidigt….

Det löser du väl lätt genom att inte stå precis framför hantelstället? Tycker du det är mer rätt att du blockerar hantlarna för resten av gymmet när du kör axelpress?

Mr_c wrote:

De enda, och jag upprepar enda som jag stör mig på är de som står 3 centimeter från hantelstället och kör och hindrar alla andra att nå minst 4olika hantelpar. Sunt förnuft borde säga den människan att flytta sig en halvmeter istället för att ”använda” 5 hantelpar istället för bara 1.

Everlast wrote:
    [/B]

De enda, och jag upprepar enda som jag stör mig på är de som står 3 centimeter från hantelstället och kör och hindrar alla andra att nå minst 4olika hantelpar. Sunt förnuft borde säga den människan att flytta sig en halvmeter istället för att ”använda” 5 hantelpar istället för bara 1.

+11111 Helt sjukt jobbigt så i ren frustration brukar jag glida emellan snyggt för att hämta dom hantlarna jag vill ha! haha

Stör mig.

1: Folk som svettas orimligt mycket och skiter i att göra rent
    2: Den prepp sugna 19 åringen som står och dräglar i kostillskott montern
    3: 200 kilos 1 i IQ offret som tar upp hela gymet och tränar på allt sammtidigt.
    4: ADHD gymmaren som står och väntar 10 cm från örat mitt i ett set.
    5: Hälso gurus som predikar om dopingfri omgivning.

Ja och en massa annat säkert

stör mig som faan på gamla tanter (mest 60+) som kör på löljigt låga vikter. Brukar då ställa mig framför dom o skrika som bara den (MAAAXXXAAAAAA!!!) tills tårarna börjar rinna.

ska de va så ska de va

beppsson wrote:
    stör mig som faan på gamla tanter (mest 60+) som kör på löljigt låga vikter. Brukar då ställa mig framför dom o skrika som bara den (MAAAXXXAAAAAA!!!) tills tårarna börjar rinna.

ska de va så ska de va

förstår att du skämtar men får se hur stark du är själv som 60+ ,gamla tanter har lika mycket rätt att träna som du och förresten så ska väl du skita i vilka vikter folk kör på.

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.