Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 935 total)
  • Author

Jag stör mig på när den här killen och hans mamma är på gymmet och killen peppar sin mamma inför varje maskin.

[youtube=w5MTdkPgKc8]

Ni förstår nog varför… :O

FenioN wrote:
    är man brevid någon som gör fel säger man ju till det är ju inte mer än rätt tycker jag men när dom ändå är så viktkåta och gör fel pga att dom inte värkar vilja lära sig det är det som är jobbigt fast inget jag stör mig på mer än just 1 gång.

medans dom flesta yngre som kommer till gymmet är mest där för att prata och tar upp maskiner och vikter, dom är där i 2timmar och tränar kanske i 20min

men snart blir det gymbyte iaf så då blir det nog bättre.

Nej det gör ”man” inte, men DU gör.;)

Eddie Vedder wrote:
    Nej det gör ”man” inte, men DU gör.;)

hehe japp, får vell sluta med det så kanske det blir bättre, :p

Jag stör mig på folk som inte hälsar tillbaka, Sen stör jag mig på folk som går in 4st i taget när 1av dom har medlemskort. Och även på folk som luktar så illa på gymet så man får uppstötningar.
    Och så får jag inte glömma att jag stör mig lite på dom som kommer in på gymet en fredag vid 21 tiden iklädda ”fest kläder,kläder för utgång” kör ett bröst&biceps pass i dessa kläder, frågar om jag också ska ut ikväll. Och sen går dom direkt från gymet till krogen.

Jag stör mig även på dom som sitter och tittar på när deras kompis tränar, vafan tränar dom inte själva för? Jag frågade en av dom en gång:

Nico: Är du intresserad av att börja träna ?
    Snubben: Nej.
    Nico: Varför inte, din kompis tränar ju?
    Snubben: Det verkar tråkigt!
    Nico: JAha, men att sitta här och titta på när din kompis tränar i 1h, är roligt då förstår jag?
    Snubben: ……..
    Nico: Du får betala för att gästträna.
    Snubben betalade.

Robert Svensson wrote:
    Det är väl något som är ett uns irriterande när folk är framme med pekpinnen och predikar utförande.

Sköt dig själv, för fan.

Blä.

Exakt detta hände mig idag när jag för första gången på månader kör axlar.

En snubbe som passat åt mig innan i bänken kommer fram till mig när jag kör tunga axelpressar och säger ”du går ju inte så djupt här heller jag tror inte att det fungerar”
    varpå jag säger att det visst fungerar och att jag just då höll på att lassa ner till 70 kg ifrån 110 för att göra fulla repetitioner och att jag gillar att köra små rörelser i ett alltid spänt läge för att jag bygger bra då.
    Då bara säger han jaha och går därifrån och fortsätter att blänga på mig i alla övningar jag kör…

det förstörde helt det passet för mig.

Robert Lilja wrote:
    Sen är ju frågan vad som är rätt och vad som är fel ibland, vad som är rätt för den ena personen behöver inte nödvändigtvis vara det för den andra personen.

Mvh
    Robert Lilja

bra skrivet +1

jag stör mig inte på nånting,så länge folk inte stör mig.

Robert Svensson wrote:
    Det är väl något som är ett uns irriterande när folk är framme med pekpinnen och predikar utförande.
    Blä.

Bero på hur man säger det med ;) Var en väldigt trevlig biff på gymmet som visade mig hur man skulle göra på en övning, Mycket uppskattat då jag även var helt ny då. sen finns det folk som säger det för vara besservissar men dem kan man bara skita i helt enkelt :D

Jag stör mig inte på hur andra tränar, vill de ha råd om sin träning så frågar de. Jag kommer själv ihåg när jag var nybörjare att jag inte gillade när någon annan sa till mig när jag gjorde fel. Däremot kollade jag ju in veteranerna i smyg för att se hur de gjorde. Fast det är klart, det har hänt att jag kommenterat när jag sett någon göra en övning på ett farligt sätt…

Man måste ju helt enkelt säga till om någon gör en övning så fel att de kommer få problem i framtiden. Jag skulle iaf säga till, sen finns det ju dom som inte orkar bry sig och vill inte höra dina kommentarer, men så länge jag vet att jag har försökt få personen att förstå.
    Jag är ju själv inget pro på teknik, så jag skulle nog inte säga ”Du ska inte göra så, du ska göra så här” utan mer ”Tror du verkligen tekniken är rätt? Du kanske borde kolla upp det så du inte skadar dig”.

Jag är väl inte direkt speciallt lättstörd, bryr mig inte om hur folket ser ut osv osv. MEN jag stör mig garanterat på folk som stör mig.

Finns en kille/man/gubbe i 45 års åldern kanske som efter varje set skriker, HÖGT, ”OSSSTMACKA!” Och med hans j*vla ostmacka följer massa fnitter och fniss med från andra ”mindre seriösa” som är där och tränar…

Man är så enormt trött på hans ostmacka efter 20 gånger så man bara ger upp. -.-

Fattar inte hur svårt det är att plocka av vikterna efter sig!![img=http://forum.p-log.se/images/smiles/icon_axe.gif]Fattar inte hur svårt det kan vara att tvätta träningsoverallen med jämna mellanrum!! Ja, du med den röda äckliga svettigt fräna stinkande overallen!![img=http://forum.p-log.se/images/smiles/woohoo.gif]

ända som irriterar mig är alla Far och son tränare där pappan stirrar och säger att det där är ett bra exempel på en som övertränar och kommer bli ful sen.
    ”observera att han antagligen inte trodde jag hörde något eftersom lurarna var i öronen och det skede till att byta låt”

TimNilsson wrote:
    ända som irriterar mig är alla Far och son tränare där pappan stirrar och säger att det där är ett bra exempel på en som övertränar och kommer bli ful sen.

Du borde ha sagt ”jag hörde det där” och sedan fortsatt träna. Hade varit kul :D

Det som stör mig mest är när killar/män tränar i magtröja(heter det så?), sådant tröja/linne som slutar 5-6 cm ovanför naveln. Det stör mig mindre isf när folk tränar med baröverkropp och står och posar och tycker att dom har snygga kroppar fasta dom inte har deffat på flera år om någonsin.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.