Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 januari, 2011 at 04:00 #288945Anonym anvandareMember
Jag störde mig på en kille med rakad skalle och massa gaddningar en gång, Han verkade vara klar i cabelcrossen så jag började köra en övning varvid han kastar sig över från hantelstället och vrålar något i stil med ÖÖÖHHH VAFAAN JAG HÅLLER PÅ O SUPERSETTAR!!!!! 20 cm från mitt ansikte och ser ut som han ska explodera, Jag frågade varför han var så aggresiv? Då svarar han något i stil med DET E KLART ATT JAG E AGGRESIV JAG ÄR JU OCH TRÄNAR!!!
Kan störa mig på mig själv när jag upptäcker att jag stör mig på någon annan av totalt onödiga anledningar.
Folk som e på gymmet fast dom uppenbarligen är sjuka typ hostar kraftigt och spottar i papperskorgen borde stanna hemma, tycker det är lite dummt och ansvarslöst.
23 januari, 2011 at 11:16 #288946Anonym anvandareMemberStör mig som fan på:
– Människor som inte kan prata med varandra utan att skrika. Hela gymmet behöver inte veta vad denne person gjorde under helgen etc.
– Människor som står och pekar & småflinar åt nybörjare som gör något fel i sitt utförande. Gå fram och berätta vad personen i fråga skall göra istället så slipper denne skada sig
– Människor som använder 2-3 maskiner åt gången och dessutom skall stå och föra konversationer mellan varje set. Sjukt irriterande när jag bara har 1-1,5 timma på mig att träna och inte får köra mellan dennes set.23 januari, 2011 at 11:37 #288947Anonym anvandareMemberJag stör mig på folk som glor på en när man tränar, när folk flinar eller skrattar åt en när man tränar eller bara uppför sig allmänt dåligt mot andra.
23 januari, 2011 at 11:50 #288948Anonym anvandareMemberCatchy wrote:Stör mig som fan på:
– Människor som inte kan prata med varandra utan att skrika. Hela gymmet behöver inte veta vad denne person gjorde under helgen etc.
– Människor som står och pekar & småflinar åt nybörjare som gör något fel i sitt utförande. Gå fram och berätta vad personen i fråga skall göra istället så slipper denne skada sig
– Människor som använder 2-3 maskiner åt gången och dessutom skall stå och föra konversationer mellan varje set. Sjukt irriterande när jag bara har 1-1,5 timma på mig att träna och inte får köra mellan dennes set.Det brukar jag göra när jag super/compound setar, fast aldrig att jag inte låter någon annan köra emellan. Och sen pratar jag inte något mellan seten heller
2 februari, 2011 at 13:05 #288949Anonym anvandareMemberHar ett par tonåringar på gymmet som alltid kör biceps. Det kvittar vilka muskelgrupper det är på schemat, biceps skall ALLTID tränas. Ibland undrar jag om dom lägger in en extra biceps övning den dagen då det är dags för biceps, bara för att dom måste få köra just biceps.
👿
2 februari, 2011 at 13:11 #288950Anonym anvandareMemberbiceps är den viktigaste gruppen ju, alla vet att brudar gillar stora armar!
2 februari, 2011 at 14:24 #288951Anonym anvandareMemberCatchy wrote:Stör mig som fan på:
– Människor som använder 2-3 maskiner åt gången och dessutom skall stå och föra konversationer mellan varje set. Sjukt irriterande när jag bara har 1-1,5 timma på mig att träna och inte får köra mellan dennes set.Jag går alltid emellan vare sig jag får eller ej, så länge jag också betalar för mitt gymkort.
2 februari, 2011 at 15:18 #288952Anonym anvandareMemberAtt ta upp 2-3 maskiner när det är andra som vill träna tycker jag är brist på respekt. Tycker det är helt okej så länge ingen vill åt samma maskin. Men att nonchalant gå mellan maskiner och tro man äger stället är ingen hit.
Jag brukar också köra mellan maskiner men ser jag att någon vill köra så frågar jag om det går bra att jag kör mellan dennes set, vilket alltid har gått bra hitintills.
Kärlek och respekt
2 februari, 2011 at 16:01 #288953Anonym anvandareMembermaskiner? själv okuperar man böjracket,bänkpressen och hacksquTEN OCH YLAR jag är iNteklar än!!!! så fort nån kommer i närheten.
Nämen håller med,men det värsta är ju när folk börjar ta vikter ifrån än när man gått för att hämta mer.
2 februari, 2011 at 21:11 #288954Anonym anvandareMemberJag stör mig på att det var en kvinna i 45 års åldern som kom med 2 barn på kanske 5 och 3 år. Barnen sprang runt och lekte med alla maskiner och hade målarböcker över hela gym lokalen.
6 februari, 2011 at 09:44 #288955Anonym anvandareMemberStörde mig i flera år på en polare som skulle passa i bänk, när jag var nästa helt slut så tänkte jag köra en sådär 2-3 repps till med lite hjälp, då polaren istället föra att säga något peppande som Bra stark! eller kom igen! plötsligt säger ”det är jag som lyfter”
då tappade jag totalt koncentrationen och slutade reppa, jävla idiot tänkte jag!Nu idag kan jag skratta åt hela grejen, kör inte med forced reps längre.
6 februari, 2011 at 10:37 #288956Anonym anvandareMemberLarre wrote:Alla som tränar i mössa. Bort med skiten! Linne och mössa? Är ju något fel. Sen går människorna i samma mössa annars också. Fräscht!Hahaha…. En sån kille har vi på vårt gym också.. En dag vart jag tvungen att fråga. ”Hett, idag va?” med ett flin.. Han trodde säkert jag stötte på honom! :p Såg förvirrad ut iaf!
6 februari, 2011 at 11:59 #288957Anonym anvandareMemberSkullcap fungerar ju men jag gillar att köra med mössa/keps, slippa svetten i nyllet. Sen retar det ju folk så nu får det bli en rastafarihistoria alá jättegrej.
6 februari, 2011 at 12:15 #288958Anonym anvandareMemberOrka hålla på o störa sig på hur andra är klädda…Jag kör ofta i mössa/keppa/beanie, en tjock hoodtröja och långbrallor. Sen om andra vill ha cykelbyxor och linne eller träna nakna, fine with me :up:
6 februari, 2011 at 14:08 #288959Anonym anvandareMemberJa eller hur, tycker man ska få klä sig som man vill. Orka bry sig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.