Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 februari, 2011 at 14:28 #288960Anonym anvandareMember
Klart man måste få träna i vilka kläder man vill. Stör man sig på hur andra klär sig har man problem.
Så länge man torkar av bänkar och utrustning efter sig kan man träna i bar överkropp om man så vill det.
Jag stör mig på folk som slamrar när det inte finns någon anledning att slamra. Jag är inte emot att man måste få leva om och skrika, särskilt i basövningar, men när man slamrar helt utan anledning blir jag förbannad.
6 februari, 2011 at 14:41 #288961Anonym anvandareMemberHåller med fabflippintastic.
Det som är mest störande, är när folk slamrar med silverhantlar. Finns inget värre än att se silverfiskar som är sönder. För att vissa leker hardcore och slänger ner dem i golvet.
6 februari, 2011 at 15:07 #288962Anonym anvandareMemberjag stör mig på folk som verkar tycka att maskinerna är till för att sitta på medans man pratar. Om man vill prata så fine men antingen gör man det medans man tar i eller så flyttar man på sig. Blir lite inefektivt när det är 5 min eller mer mellan setten också
Sen har jag nu sett folk som när de är klara med sin maskin flyttar ”piggen” så det ser ut som om de skulle ha kört med mer vikt än vad de egentligen har gjort. Inte så störigt kanske men man undrar lite…
Och när man ska simma så finns det folk som tycker det är ok att simma i bredd för att de ska kunna snacka samtidigt. Det vore väl ok om det inte är för att de simmar så sjukt ångsamt så de knappt håller sig flytande. Snaka kan de ju göra i bastun eller va fanken. Men annars så stör jag mig nog inte på nått eller någon
6 februari, 2011 at 17:52 #288963Anonym anvandareMemberMitt gym är ganska bra när man jämför med många andra här verkar det som, finns mycket schyst folk och det är sällan det finns någon som man blir irriterad på. Känns som alla visar respekt och vänlighet mot varandra.
9 februari, 2011 at 15:43 #288964Anonym anvandareMemberSmåfeta, svaga ”gyminstruktörer” med dålig hållning som inte har mista tillstymmelse till muskler på kroppen. Till råga på allt så lär de ut rent nonsens till sina ”klienter”, såsom att måååånga reps ger långa slanka muskler och att proteintillskott är helt förkastligt.
9 februari, 2011 at 15:57 #288965Anonym anvandareMemberBjorneman wrote:Småfeta, svaga ”gyminstruktörer” med dålig hållning som inte har mista tillstymmelse till muskler på kroppen. Till råga på allt så lär de ut rent nonsens till sina ”klienter”, såsom att måååånga reps ger långa slanka muskler och att proteintillskott är helt förkastligt.du blir inget muskelberg av mååånga reps och för de flesta så är proteintillskott helt onödigt så lite sanning ligger det nog i det.
stör mig lite på folk som inte orkar ta bort vikter efter sig.
12 februari, 2011 at 00:28 #288966Anonym anvandareMemberJag tycker synd om dom som glor på mig när jag tränar istället för att träna själva.
12 februari, 2011 at 01:34 #288967Anonym anvandareMemberliffan wrote:stör mig lite på folk som inte orkar ta bort vikter efter sig.Och folk som lägger vikter lite här och var. Det är nog det enda beteendet som är väldigt jobbigt.
Och kanske folk som ska prata med en mitt i ett set.
12 februari, 2011 at 01:41 #288968Anonym anvandareMemberVanilla wrote:Jag tycker synd om dom som glor på mig när jag tränar istället för att träna själva.Kan det bero på dina långa slanka ben då långben:D?!
12 februari, 2011 at 12:08 #288969Anonym anvandareMemberRyan wrote:Ja eller hur, tycker man ska få klä sig som man vill. Orka bry sig.Ja men fan vara inomhus och träna, det e fan redan tillräcklingt varmt. Du behöver inte värma ditt lilla huvud med en mössa på träningen. För att det är mössas funktion att värma huvudet.
Varför vi tycker det är konstigt med mössa är för att det ser inte normalt ut, tänk dig en löpare som ska springa 100m lopp har en mössa på sig. Visst är exemplet lite att ta i men ändå.12 februari, 2011 at 14:28 #288970Anonym anvandareMemberBigSyke wrote:Ja men fan vara inomhus och träna, det e fan redan tillräcklingt varmt. Du behöver inte värma ditt lilla huvud med en mössa på träningen. För att det är mössas funktion att värma huvudet.
Varför vi tycker det är konstigt med mössa är för att det ser inte normalt ut, tänk dig en löpare som ska springa 100m lopp har en mössa på sig. Visst är exemplet lite att ta i men ändå.Som jag tidigare sagt är det faktiskt det enda jag kan störa mig på, jag skiter i vad folk har på sig, men en mössa? varför?
Man kan fan inte tycka det är skönt att skallen börjar koka av värme och klia av svetten. Och det ser helt sinnesrubbat ut med linne och en stor tjock mössa.
Men visst vill man ha det så får man väll ha det.
12 februari, 2011 at 14:31 #288971Anonym anvandareMemberliffan wrote:du blir inget muskelberg av mååånga reps och för de flesta så är proteintillskott helt onödigt så lite sanning ligger det nog i det.stör mig lite på folk som inte orkar ta bort vikter efter sig.
AA-ELIT i Malmö har ganska hårda regler för att inte ta bort vikter, 3 varningar sen åker du ut och blir bannad. Tycker det är ganska bra så slipper man stå och plocka av 600kg benpress osv innan man ska träna.
12 februari, 2011 at 15:11 #288972Anonym anvandareMemberGober wrote:Som jag tidigare sagt är det faktiskt det enda jag kan störa mig på, jag skiter i vad folk har på sig, men en mössa? varför?Man kan fan inte tycka det är skönt att skallen börjar koka av värme och klia av svetten. Och det ser helt sinnesrubbat ut med linne och en stor tjock mössa.
Men visst vill man ha det så får man väll ha det.
Dom kanske har en så kallad ”bad hair day”
Hur folk klär sig är inget jag orkar lägga krut på när jag väl är på gymmet, huvudsaken är att dom är klädda. Kommer ihåg en gubbe som sprang på löpbandet bredvid mig och han svettades rätt så kraftigt och fick för sig att ta av sig till bar överkropp så svetten stänkte över på oss som stod närmast bredvid haha, det hade jag klarat mig utan.12 februari, 2011 at 16:33 #288973Anonym anvandareMemberHar alltid mössa på mej.
Sommar som vinter är min grej! har kebba ibland, finns proffs som kör i mössa spelar roll liksom? alla har vi olika stilar på kläder osv…Tragisk syn och orka bry sej om vad andra har på sej? tänk om dom stör sej på dina kläder?
12 februari, 2011 at 16:40 #288974Anonym anvandareMember-Hallberg- wrote:Har ett par tonåringar på gymmet som alltid kör biceps. Det kvittar vilka muskelgrupper det är på schemat, biceps skall ALLTID tränas. Ibland undrar jag om dom lägger in en extra biceps övning den dagen då det är dags för biceps, bara för att dom måste få köra just biceps.👿
Äh, det blir alltid ett å annat favoritpass under veckan och lite extra bicepsträning har ingen dött av!
(Favoritpass=de övningar jag tycker är roligast oavsett vad som står på schemat)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.