Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 februari, 2011 at 19:01 #288975Anonym anvandareMemberBiccen wrote:Har alltid mössa på mej.
Sommar som vinter är min grej! har kebba ibland, finns proffs som kör i mössa spelar roll liksom? alla har vi olika stilar på kläder osv…Tragisk syn och orka bry sej om vad andra har på sej? tänk om dom stör sej på dina kläder?
Det är inte så att jag stör mig och bli sur när jag tränar men jag kan inte förstå det bara. För att jag anser att mösa är ytterkläder som skall användas när det är kallt.
Du kanske oxå hade tyckt det är konstigt med nån som tränar i shorts fast med dunjacka eller ett linne och halduk.
Men absolut ska folk ha det på om dom känner för det.
12 februari, 2011 at 23:54 #288976Anonym anvandareMemberbrukar sällan störa mig på folk. men häromdagen såg jag ett prakt exemplar på disco. en snubbe me linne o short som va riktigt bred o grov över rygg o armar (16-17år kanske)
sen kollade man på benen och såg att låren var lika små som hans vader. stackarn
13 februari, 2011 at 00:01 #288977Anonym anvandareMemberJag tycker också det ser skitskumt me folk som tränar i ett skitvarmt gym med mössa. Det måste vara någon inne grej bland bodybuilders då mång har det på mitt 26gradiga gym.
13 februari, 2011 at 00:02 #288978Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Kan det bero på dina långa slanka ben då långben:D?!hahhaha. tjenare kungen
det kan det nog vara. :-p13 februari, 2011 at 00:11 #288979Anonym anvandareMemberfyfan, på mitt gym äre 3 stycker som e skitkonstiga.. luktar illa, kör fel som fan och pratar med mej som att dem va mina polare, dem kör fel i exakt ALLT, störande när dem är ivägen och håller på träna fel.. dem kör sånnadär marklyftcurl i biceps, man sitter där tyst och väntar och hoppas att ryggen ska gå av.. dem verkar vara typ stekare men allihopa är för tjocka för de.. aja, kan ta kort på dem
13 februari, 2011 at 01:11 #288980Anonym anvandareMemberKiwo wrote:fyfan, på mitt gym äre 3 stycker som e skitkonstiga.. luktar illa, kör fel som fan och pratar med mej som att dem va mina polare, dem kör fel i exakt ALLT, störande när dem är ivägen och håller på träna fel.. dem kör sånnadär marklyftcurl i biceps, man sitter där tyst och väntar och hoppas att ryggen ska gå av.. dem verkar vara typ stekare men allihopa är för tjocka för de.. aja, kan ta kort på demahahahahhahaha
ja lätt ta kort på dem13 februari, 2011 at 10:16 #288981Anonym anvandareMemberFolk som tar bänken jag använder, när jag ska hämta vikter. Usch!
13 februari, 2011 at 17:44 #288982Anonym anvandareMemberralle12 wrote:Folk som tar bänken jag använder, när jag ska hämta vikter. Usch!Testa med att ställa en vattenflaska/shaker på bänken, på så sätt brukar de flesta ta initiativ att fråga först innan de lägger sig.
14 februari, 2011 at 22:28 #288983Anonym anvandareMemberralle12 wrote:Folk som tar bänken jag använder, när jag ska hämta vikter. Usch!Åh! Det är så pinsamt när man råkar stjäla från någon annan. Fick en sån genomträngande blick en gång och visste precis vad han tänkte för jag skulle förmodligen reagerat likadant 😮
14 februari, 2011 at 22:58 #288984Anonym anvandareMemberBigSyke wrote:Det är inte så att jag stör mig och bli sur när jag tränar men jag kan inte förstå det bara. För att jag anser att mösa är ytterkläder som skall användas när det är kallt.Du kanske oxå hade tyckt det är konstigt med nån som tränar i shorts fast med dunjacka eller ett linne och halduk.
Men absolut ska folk ha det på om dom känner för det.
Dunjacka och mössa var mej en väldigt dålig jämförelse!
Det görs mössor för bodybuilding med design osv som ska användas vid träning.
Så det är inte konstigt alls…Bry dej mindre träna mera!
30 mars, 2011 at 20:22 #288985Anonym anvandareMemberEn kille på gymmet som har super tighta hotpants liknade shorts på sig och samma linne varje pass + att han blåser upp sig hela tiden han är på gymmet.
30 mars, 2011 at 21:20 #288986Anonym anvandareMemberGamlingar som inte förstår vad ”köra emellan” betyder
30 mars, 2011 at 22:29 #288987Anonym anvandareMemberGrabb gänget som e skit coola och som snackar och låter så högt dom bara kan för att folk ska lägga märke till dom men inte tränar dom, men lägga beslag på maskiner och vikter är dom bra på!
Och ber man dom att dämpa sig tar det max 15 mins sen är dom lika högljuda igen!31 mars, 2011 at 13:20 #288988Anonym anvandareMemberJag stör mig på folk som står rädda i ett hörn och viftar med de minsta hantlarna de kan hitta medans de blint stirrar ner i marken. VÅGA TA PLATS! Det är inte pinsamt att vara spinkig, otränad, nybörjare etc! Det är mer pinsamt att ligga i soffan och äta chips varje dag och tro att man får ett långt och härligt liv!
31 mars, 2011 at 15:30 #288989Anonym anvandareMemberAlla discobyggare som tinar fram 2 månader före sommaren och måste vara störst bäst och vackrast. Stör dom som tillhör inredningen* på gymmet.
* man behöver inte vara biff eller elitidrottare för att tillhöra kategorin, men det är en stor skara återkommande själar på gymmet jag tränar på som man ”känner” och hälsar på i fin harmoni. Sen under försommaren strömmar det in en massa brölande handjur som ska pumpa pec/bic inför sommaren. Välkommen året runt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.