Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 935 total)
  • Author
    Grenen wrote:
    Alla discobyggare som tinar fram 2 månader före sommaren och måste vara störst bäst och vackrast. Stör dom som tillhör inredningen* på gymmet.

* man behöver inte vara biff eller elitidrottare för att tillhöra kategorin, men det är en stor skara återkommande själar på gymmet jag tränar på som man ”känner” och hälsar på i fin harmoni. Sen under försommaren strömmar det in en massa brölande handjur som ska pumpa pec/bic inför sommaren. Välkommen året runt.

Jag ser fram mot detta fenomen! Min första inför sommaren tid på gymmet ni i vår. :)

liffan wrote:
    stör mig lite på folk som inte orkar ta bort vikter efter sig.

Samt detta.

Nykropp wrote:
    Jag ser fram mot detta fenomen! Min första inför sommaren tid på gymmet ni i vår. :)

Vänta tills du hittar dom curlandes i racket när du ska köra benböj, då är du inte lika positiv..

Jag stör mig på folk som kommer till gymmet, loggar in sig sen går ut och tar en cigg och går in och tränar så de luktar rök överallt (har inget emot rökare annars).

Sen dom som inte tar bort vikter, eller ser ner på en bara för att lilla taniga jag inte är lika stark som dom.

KimN wrote:
    Jag stör mig på folk som kommer till gymmet, loggar in sig sen går ut och tar en cigg och går in och tränar så de luktar rök överallt (har inget emot rökare annars men röker inte själv).

Sen dom som inte tar bort vikter, eller ser ner på en bara för att lilla taniga jag inte är lika stark som dom.

Eller när man kommer ut från gymmet och det står 2-3 personer och röker 2 meter från ingången. Har lust att trycka upp prillan i ansiktet på dem..

RejectionRole wrote:
    Eller när man kommer ut från gymmet och det står 2-3 personer och röker 2 meter från ingången. Har lust att trycka upp prillan i ansiktet på dem..

Precis..

Stör mig på folk som ser ner på nybörjare som gör fel. Vi alla har ju vart nybörjare right?

Folk som inte gör annat än att fuska (rejält och frekvent), och är stolt över vilka maffiga vikter dom pressar.

Folk som luktar illa.

När 10 personer ockuperar löpbanden för att GÅ i 30 minuter i långsamt tempo. Gå kan man göra utomhus.

Medelmåttor som använder nedvärderande ton mot en nybörjare när han ska visa utförande eller liknande. Det gör säkert nytta…

Folk som inte kan vänta i 20 sekunder innan dom tar bänken man använder. Om jag som använder bänken t.ex går för att hämta fler viktplattor. Jag har absolut inget emot att dela på bänken. Men om någon tar bänken ifrån mig så att JAG måste fråga om vi kan dela på bänken som jag precis använde.. blir jag lite grinig.

Trots dessa bekymmer hoppas jag att jag framstår som ganska trevlig. För jag stör mig även på sura människor

De flesta irritationsmoment som jag stör mig på har ni redan tagit upp, men jag hittade inget om 2 saker i bastun: 1. När man ligger i torr/ångbastun och kör situps/armhävningar (varför i fan gjorde du inte det som avslutning på den enorma mattan inne på gymet som finns tillgänglig för det)? 2. När folk släpper väder. Det är Inte ok i en bastu. Period.

största störningsmomentet enligt träningskompisen och även jag är den blondinen som tränar ungefär samtidigt.

Jag orkar inte störa mig på folk på gym:et eller i övrigt längre.
    Däremot kan jag ha synpunkter på folks uppträdande och i Svensk feghetsanda säger jag inte från särskilt ofta.

Jag kan reta mig något på förorts”gangsters” som ska träna på SATS stureplan och då vara så jävla förbannat mycket förort man bara kan vara för att provocera.

Men då försöker jag ta ett djupt, långt andetag och påminna mig om att när jag retar mig på någon mår jag inte bra…

Hittade tre saker idag som jag störde mig på. En kille som använde lite blandade stänger, lämnade alla vikter kavar på stängerna illa illa, såg en lite tanig tjej kolla på dem senare en stund sen suckade hon och gick till hantelstället istället.

En kille i omklädninsrummet som spred ut sina grejjer på ca 2,5 meter av bänken som är framför skåpen, såg sen att det var samma nisse som inte plockade undan efter sig bland vikterna.

Men det som störde mig mest var en knubbig gubbe som glodde på mig hela tiden, han var lite rödmosig och svettig och såg verkligen ut som om han tyckte att jag borde lyfta både tyngre och fler upprepningar… men vänta nu … han ser bekant ut….. Ahhhrg … jävla speglar…

nördfarbrorn wrote:
    Men det som störde mig mest var en knubbig gubbe som glodde på mig hela tiden, han var lite rödmosig och svettig och såg verkligen ut som om han tyckte att jag borde lyfta både tyngre och fler upprepningar… men vänta nu … han ser bekant ut….. Ahhhrg … jävla speglar…

Haha :emo-thumb

Jag brukar träna väldigt tidigt på mornarna och då är det väldigt sällan mer än 10-12 pers på gymmet, med andra ord så är i princip alla skåp lediga och jag brukar alltid plocka ett överskåp. Det som händer väldigt ofta är att när man är klar med passet och ska ut till skåpet så har någon plockat skåpet under, oavsätt om det är 30 lediga skåp till höger och 30 lediga till vänster. ALLTID det som är under mitt. Iofs inte så störande, men ett f*ckin’ mysterium…

När samma idiot alltid ska köra dips samma pass som mig men han står och rycker axlar, vrider handleder, skuttar, strechar, drar i stänger och dyligt i typ 5 min innan han gör sina 5 rep på KV och dör….Fuck han och hans pottfrilla.

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.