Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 935 total)
  • Author

Gymmar på ett relativt litet gym här i byn, så finns knappt någon att störa sig på.

Skulle väl vara när man tar i för lite och går hem utan några känningar i kroppen och man vill bara åka tillbaka och köra om hela passet :emo-thumb

Idag såg jag det lustigaste jag sett på länge

En ung man iklädd piké som kör grunda böj mot en plan bänk i smith med en belastning av hela 29 kg. Han gör två set och sätter sig sedan och kör sittande vadpress efter att ha gått en bit för att sedan plötsligt vända och komma tillbaka.

jag stör mig på dom flesta i min ålder ( 15-17 år) som bara tränar överkroppen, mest bara armar och mage.. :/ om man liks tränar varför inte träna ordentligt?? :P

aha men vad bra efter att ha läst 10 sidor så vet jag nu hur man ”ska” träna för att andra ska må bra utav det, inte en själv, så jag skriver väll ner då några saker så andra vet hur man inte ska göra för att andra tycker det.

1. Du får inte ha Linne.
    2. Du skall helst ha dom senaste gasp tröjorna på dig.
    3. du får inte lukta svett.
    4. spegeln är strängt förbjuden att kolla i.
    5. Du skall ej råka små segla med blicken på någon tjej/kille.
    6. håret får under vilka omständigheter alls inte vara som du vill ha det.
    7. Du måste självklart hålla käft när du visar dig på gymmet.

Så med andra ord, det mesta som står här är bara någon dum jävel som hellre lägger tid på att kolla in hur andra tränar och ser ut. Istället för att koncetrera sig på sitt eget.
    Man trode igäntligen att gymmet var ett ställe där man slapp dryga jävlar som hellre lägger tid på andra en sig själv.

Kom precis på två saker till jag kan störa mig på nämligen överdrifter och stavfel.

rejectionrole wrote:
    kom precis på två saker till jag kan störa mig på nämligen överdrifter och stavfel.

+1

Folk som kör ”fel”, helvete vad löjligt att störa sig på en sån sak. Låt dom köra som dom vill. Folk som hela tiden tränar enligt instruktionsboken ser i regel ut som tändstickor.

RejectionRole wrote:
    Kom precis på två saker till jag kan störa mig på nämligen överdrifter och stavfel.

Stavfel på gymmet?

thomas.R wrote:
    Folk som inte gör annat än att fuska (rejält och frekvent), och är stolt över vilka maffiga vikter dom pressar.

Folk som luktar illa.

När 10 personer ockuperar löpbanden för att GÅ i 30 minuter i långsamt tempo. Gå kan man göra utomhus.

Medelmåttor som använder nedvärderande ton mot en nybörjare när han ska visa utförande eller liknande. Det gör säkert nytta…

Folk som inte kan vänta i 20 sekunder innan dom tar bänken man använder. Om jag som använder bänken t.ex går för att hämta fler viktplattor. Jag har absolut inget emot att dela på bänken. Men om någon tar bänken ifrån mig så att JAG måste fråga om vi kan dela på bänken som jag precis använde.. blir jag lite grinig.

Trots dessa bekymmer hoppas jag att jag framstår som ganska trevlig. För jag stör mig även på sura människor

Men springa kan man bara göra på löpband då eller:)

Rickard Malm wrote:

måste bara, haha +1

Folk som inte plockar tillbaka tex vikter lr hantlar efter sig kan jag störa mig på :/

Rickard Malm wrote:

Klart man kan springa utomhus, men att enbart gå ser jag inte som någon träning, och har därmed inget att göra på ett gym. Om det inte är i någon form av rehab eller gäller grovt överviktiga människor. Jag snackar gå på stan tempo.

Jag störde mig på en typ idag. Alla bänkar var upptagna men denna typ gillade att se sig själv i spegeln så mycket att han kände sig tvungen att lägga sin EZ-stång på bänken varje gång han vilade mellan sina discocurls. Detta fastän det finns ett ställ två meter därifrån, där han även hämtade stång och vikter. Men det är lugnt, stående hantelpress är roligare än sittande.

Tro dock inte att jag grubblat över detta hela kvällen. Jag blev snarare påmind om denna hemska upplevelse när jag snubblade in på den här tråden

thomas.R wrote:
    Klart man kan springa utomhus, men att enbart gå ser jag inte som någon träning, och har därmed inget att göra på ett gym. Om det inte är i någon form av rehab eller gäller grovt överviktiga människor. Jag snackar gå på stan tempo.

Men… Många som tar bilen till gymmet kan antagligen gå i 30 min för att få igång kroppen – ett av många ex.

Jag stör mig på en snubbe som, när han passar sin kompis, skriker: ”EN REPS TILL ANNARS KNULLAR JAG DIN MAMMA!”. Blir sådär lagom drygt efter ett par set. =P

”EN REPS TILL ANNARS KNULLAR JAG DIN MAMMA!”. Bästa jag någonsin läst! Kan inte sluta skratta.

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.