Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 april, 2011 at 21:22 #289020Anonym anvandareMemberDjaanii wrote:Jag stör mig på en snubbe som, när han passar sin kompis, skriker: ”EN REPS TILL ANNARS KNULLAR JAG DIN MAMMA!”. Blir sådär lagom drygt efter ett par set.
Hade min polare skrikit så vid ex bänkpress så hade jag gått där ifrån med en smärtande vallgrav i bröstkorgen fylld med asgarvstårar!
5 april, 2011 at 21:25 #289021Anonym anvandareMemberVem har sex med vem om man gör två reps extra?
5 april, 2011 at 21:31 #289022Anonym anvandareMemberthomas.R wrote:Vem har sex med vem om man gör två reps extra?Med passaren morsa?
6 april, 2011 at 11:02 #289023Anonym anvandareMemberDjaanii wrote:Jag stör mig på en snubbe som, när han passar sin kompis, skriker: ”EN REPS TILL ANNARS KNULLAR JAG DIN MAMMA!”. Blir sådär lagom drygt efter ett par set.MOOOOHAHAHAHA! Kulturberikning på högsta nivå! Fan i paritet med när kebaben kom till Sverige (mmmm, kebab! )
:emo-thumb
6 april, 2011 at 13:19 #289024Anonym anvandareMemberEn riktigt snygg tjej tog min bänk när jag skulle byta plattor på bänkpressen. Hon körde enhands hantelrodd med röven mot mig i såna där tighta träningskläder. Jag minns då ordet om förlåtelse som prästen alltid snackade om på skolavslutningarna och valde därför att köra lite andra bröstövningar.
6 april, 2011 at 17:41 #289025Anonym anvandareMemberStör mig på överviktiga som trycker i sig energibars bomade med kalorier som dom äter för att dom är sugna på en chokladkaka och kan äta det med gott samvete. För att sedan gå och träna bröst och biceps när det dom egnetligen behöver göra är att ställa säg på löpbandet och springa.
6 april, 2011 at 17:53 #289026Anonym anvandareMemberSimonAxtelius wrote:Stör mig på överviktiga som trycker i sig energibars bomade med kalorier som dom äter för att dom är sugna på en chokladkaka och kan äta det med gott samvete. För att sedan gå och träna bröst och biceps när det dom egnetligen behöver göra är att ställa säg på löpbandet och springa.Förklara för mig varför de skulle springa istället för att köra bröst och biceps?
OnT: Stör mig på folk som vräker ur sig ”knowhow” om träning fast dom inte verkar ha koll på allt.
6 april, 2011 at 20:11 #289027Anonym anvandareMemberdinomog wrote:Förklara för mig varför de skulle springa istället för att köra bröst och biceps?OnT: Stör mig på folk som vräker ur sig ”knowhow” om träning fast dom inte verkar ha koll på allt.
Meh, har du inte hört att styrketräning är reserverat för smala alternativt redan vältränade människor?
6 april, 2011 at 21:35 #289028Anonym anvandareMemberRickard Malm wrote:Meh, har du inte hört att styrketräning är reserverat för smala alternativt redan vältränade människor?Jo det var nått sånt va ???
6 april, 2011 at 22:40 #289029Anonym anvandareMemberStör mig på alla tonåringar som precis börjat styrketräna, aldrig dietat eller tävlat men ändå ska värka ur sig hur man tränar och dietar… dessutom på internetforum…………………
11 april, 2011 at 15:33 #289030Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Stör mig på alla tonåringar som precis börjat styrketräna, aldrig dietat eller tävlat men ändå ska värka ur sig hur man tränar och dietar… dessutom på internetforum…………………Educate them!
11 april, 2011 at 16:38 #289031Anonym anvandareMemberStör mig på mig själv när jag inte ber om passare i bänkpressen. rullade ner 70kg på magen igår.
26 januari, 2012 at 13:27 #289032Anonym anvandareMemberJag stör mig liiitegrann på (vet inte vad jag ska kalla dessa) ”pigor”, kuttersmycken, ”passaupp babe´s” som man ibland ser på gymmen, fast egentligen tror jag att jag irriterar mig mer på själva företeelsen än personerna i sig.
Dom går på gymmet, inte för att träna själva utan för att deras pojkvän ska träna. De klär upp sig i det senaste och trendigaste och går omkring och bara ser snygga ut. Dom servar sin partner med någon viktskiva då och då och testar villigt någon maskin som deras kille vill att dom ska träna i, men varning här – man får inte ta i för mycket för då ser man inte tillräckligt snygg ut. Träningspasset avslutas givetvis i samma sekund som killen är färdig med sin träning…
Egentligen borde jag inte bli upprörd, detta lite tonårsaktiga beteende försigkommer även i andra delar av livet, tex raggarbruttorna som bara hänger i garaget då killarna skruvar/mekar med exempelvis bilen. Dom vill säkert skruva själva men dom törs inte alt tror inte på att dom kan lära sig och det är väl det som gör att själva grejen får ett grått skimmer runt sig.
26 januari, 2012 at 14:06 #289033Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Stör mig på alla tonåringar som precis börjat styrketräna, aldrig dietat eller tävlat men ändå ska värka ur sig hur man tränar och dietar… dessutom på internetforum…………………har en bekant som är exsakt så som du beskriver.. han har aldrig tränat innan men när jag tränar så kan han komma springandes och säga att jag gör fel (även fast jag gör rätt).
Men som jag skrev precis, folk som ska berätta hur man ska göra fast man inte har frågat eller vill ha hjälp.
folk som inte kan träna utan att kolla i en spegel samtidigt är irriterande.
PS: brukar ej lägga mig i annans skit och brukar skita i vad folk gör men detta är sånt som man liksom ser dagligen och börjar gå en på nerverna även fast man inte har med saken att göra
26 januari, 2012 at 14:26 #289034Anonym anvandareMemberStör mig på killen som kör BMW på vårt gym kommer dit säger inte ett ord kollar på alla med död i blicken typ byter om kommer ut i linne inget fel att träna i linne men killen är ju smal som en pinne han har tränat där alla år jag varit där och aldrig ökat några vikter tror jag . Står och verkligen skriker rätt ut när han bicepscurlar bara stången kan sätta sig ned 5min mellan set och vila sen när han resar på sig igen börjar han låtsas att han är andfådd när hans andning under de tidigare 5 minuterna varit lugn.
Sen det värsta när han kör latsdrag i sista rep i varje set släpper han bara stången när han har kommit ner till halsen/bröstet så det låter som hela viktstacken ska spricka mittitu man är aldrig förberedd på smälljävlen heller.Sorgligt nog är han någonstans mellan 35-40år antar att han har liten penis så han måste hävda sig på annat sätt men han stör mig som fan varje gång i alla fall.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.