Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 januari, 2012 at 14:39 #289035Anonym anvandareMemberHcBB wrote:Sen det värsta när han kör latsdrag i sista rep i varje set släpper han bara stången när han har kommit ner till halsen/bröstet så det låter som hela viktstacken ska spricka mittitu man är aldrig förberedd på smälljävlen heller.
Sorgligt nog är han någonstans mellan 35-40år antar att han har liten penis så han måste hävda sig på annat sätt men han stör mig som fan varje gång i alla fall.
Så jävla irriterande när människor gör så med vikterna. Jag kan förstå om man någon gång slinter och att vikten dundrar hej å hå, men det har ta mig fan hänt väldigt ofta den senaste perioden på gymmet.
26 januari, 2012 at 14:44 #289036Anonym anvandareMemberthomas.R wrote:Klart man kan springa utomhus, men att enbart gå ser jag inte som någon träning, och har därmed inget att göra på ett gym. Om det inte är i någon form av rehab eller gäller grovt överviktiga människor. Jag snackar gå på stan tempo.Jag störde mig på en typ idag. Alla bänkar var upptagna men denna typ gillade att se sig själv i spegeln så mycket att han kände sig tvungen att lägga sin EZ-stång på bänken varje gång han vilade mellan sina discocurls. Detta fastän det finns ett ställ två meter därifrån, där han även hämtade stång och vikter. Men det är lugnt, stående hantelpress är roligare än sittande.
Tro dock inte att jag grubblat över detta hela kvällen. Jag blev snarare påmind om denna hemska upplevelse när jag snubblade in på den här tråden
Är väl bara fråga om du kan ta bänken ? :what:
26 januari, 2012 at 15:50 #289037Anonym anvandareMemberSvempa_90 wrote:Är väl bara fråga om du kan ta bänken ? :what:Precis, det där händer ganska ofta att någon lägger vikter, vattenflaska eller annat på en bänk trots att dom inte kör där. Det är ju bara och gå fram och fråga om dom använder bänken.
26 januari, 2012 at 16:07 #289038Anonym anvandareMemberDenna person måste jag bara ta upp en som jag störde mig på i början men nu blir det bara skrattretande att se honom:D
En medelålders kille som ser ganska rolig ut, brukar oftast träna i orange lysande träningsbyxor och sen en ganska stor luvtröja sen att han har pottfrilla med en klassik munkflint som gör att man skrattar när man ser det. Men till saken nu, han kollar alltid läget innan han springer in i omklädningsrummet för att se om hans cablecross är ledig och om den är ledig så kan ja garantera att han kör hela sitt pass iden ”nej jag skämtar inte” Han kommer på alla olikas konstiga övningar som gör att han ser ut som en fluga i ett spindelnät. Kommer någon och frågar om man får hoppa emellan med en övning så är hans kommentar ”ja är snart färdig bara några rep kvar” och det menas med kanske 30min kvar:D Som sagt han kör en hel timme i cablecrossen ganska duktigt att kunna använda den så länge haha. Sen där jag tränar är det ganska mycket folk ibland så dom har börjat med små skyltar som står ”vid köbildning Max 10min sen rotation vid maskinerna, så en gång ställde jag skylten precis vid honom när han var i cablecrossen å snacka om att typ halva gymmet börja skratta:D Så hans smeknamn är nuförtiden kabelmannen
26 januari, 2012 at 16:27 #289039Anonym anvandareMemberMåste bara ta upp en till:D Kille runt 40-50års åldern kommer nästan alltid in i gymmet med jeans och stickad tröja, värmer upp lite med rodden sen går han lös på alla maskiner och varje maskin han ska påbörja så 2-3 sekunder innan så gör han typ ett cp-skrik som låter för j-vla roligt måste höras för att förstå hur roligt det låter, men som sagt det roliga är att varje gång han ska göra något i maksiner så skriker han till typ 2-3sekunder innan han börjar lyfta hahah hur kul som hellst:D
P.S Kanske kan våga spela in det och ladda upp klippet här;)26 januari, 2012 at 16:44 #289040Anonym anvandareMemberStör mig på speciellt vissa på gymmet som jämt är där när jag och min flickvän är det.
Det jag stör mig på med dom är att dom dels kör för tungt och använder hela kroppen i ALLT… men skadorna lär väl få dom att tänka om sen.
Det andra är att dom jämt tar upp bänkar, vikter o dylikt i minst en halvtimme bara för att dom snackar emellan med varandra.
Helt ok att prata mellan alla set, men dom snackar i en kvart, kör nästa set, sen en kvart till, osv. så ingen får använda det dom har -.-’26 januari, 2012 at 17:06 #289041Anonym anvandareMemberJag stör mig på små killar” som spänner sig framför spegeln på gymmet…
26 januari, 2012 at 21:42 #289042Anonym anvandareMemberJag stör mig på killar som tar med sina tjejer på gymmet för att visa hur starka dem är, när dem samtidigt öser på med vikt så att dem bara utför övningarna till 50% jag stör mig på dem som snackar med
26 januari, 2012 at 21:49 #289043Anonym anvandareMemberStora kompisgäng på cirka 5 pers som snackar för det mesta.
26 januari, 2012 at 21:57 #289044Anonym anvandareMemberNickster wrote:Stora kompisgäng på cirka 5 pers som snackar för det mesta.Kan plussa på att dom brukar vara runt 16år o gärna hänga vid bänkpressen eller ockupera alla 3 bänkar vid hantellstället.
26 januari, 2012 at 22:06 #289045Anonym anvandareMemberjag stör mig på mig själv, spänner mig framför spegeln! låter mkt! tror att jag äger alla vikter samt maskiner! kör länge på bänk, mark, böj!
jag är en sån man stör sig på!
26 januari, 2012 at 22:06 #289046Anonym anvandareMembermr green1 wrote:Kan plussa på att dom brukar vara runt 16år o gärna hänga vid bänkpressen eller ockupera alla 3 bänkar vid hantellstället.Nja, dessa är nog runt 18 år. De är det enda stora kompisgänget.
26 januari, 2012 at 22:10 #289047Anonym anvandareMemberSkulle böja lite, så kommer det fram 2 killar, en av dem frågar, med en riktigt ful ton ”Är du klar snart eller?!!??”
”Nae jag har två set kvar” sa jag.
Så säger han till hans kompis med en ännu fulare ton ”Killen har två set kvar, vi får väl dra dit bort då” Och så drog de till det andra racket, som de kunde gjort från hela första början.Och det är pga såna här assholes som har gjort att jag hellre tränar lite senare på dagen.
26 januari, 2012 at 22:12 #289048Anonym anvandareMemberJag stör mig på pojkarna som dricker Redbull på gymmet.
26 januari, 2012 at 22:19 #289049Anonym anvandareMemberJag tror folk på gymet stör sig på mig. Jag skriker ordentligt när jag lyfter. Kollar pumpen i spegeln osv. Tar ingen skit av fjollor på gymet osv
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.