Home › Forums › Allmänt om gymträning › Typer på gymet vi stör oss på!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 januari, 2012 at 08:37 #289065Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Kan bli lite fundersam över folk som är på gymmet och mest tränar munlädret.
indeed..:emo-thumb
29 januari, 2012 at 11:57 #289066Anonym anvandareMemberJo! nu kom jag på vad jag retar mig på. och det är faktiskt för att det är väldigt farligt.
folk som går så nära att de stöter i en. jag har haft 150kg på stången i bänkpress när folk gått in i stången. en har även ”hjälpt mig” genom att lyfta på ENA sidan när det gick lite långsamt i de sista lyften. jag höll på att trilla av hela bänken och tappa stången. den sistnämnda va en 70årig gubbe som bara ville va snäll å hjälpa mig så jag kunde inte bli förbannad. men jag ville såklart lägga gubben under stången och göra likadant så han förstår att det känns ganska otäckt och det kan bli elaka följder.
29 januari, 2012 at 12:15 #289067Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Men: Häng tillbaka saker där dom var, snälla.Är lite inne på det spåret också. Blir tokig på när hantlarna inte ligger i ordning dessutom. Har ingen lust att leta en massa efter saker när jag gymmar…
29 januari, 2012 at 17:03 #289068Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Kan bli lite fundersam över folk som är på gymmet och mest tränar munlädret.Celox wrote:Jag stör mig på alla fighters på gymmet. Massa Skuggboxning och korta sparkar.Billybadass wrote:Är lite inne på det spåret också. Blir tokig på när hantlarna inte ligger i ordning dessutom. Har ingen lust att leta en massa efter saker när jag gymmar…Här är tre solklara vinnare, samtliga tre personifieras i en kille på vårt gym.
Han lägger a-l-d-r-i-g tillbaka det han använder, han flabbar ihjäl folk runt omkring och han spelar alltid Allan mot sina polare,
d.v.s. boxas och lägger upp foten med oroväckande hastighet på dessa.
Det är bara en tidsfråga innan han sparkar någon ordentligt i huvudet…Detta är förmodligen den enda killen av flera hundra personer som jag överhuvudtaget märker av på gymmet och tillika den enda jag stör mig på.
Jag gillar att vara för mig själv när jag tränar.29 januari, 2012 at 20:26 #289069Anonym anvandareMemberBillybadass wrote:Är lite inne på det spåret också. Blir tokig på när hantlarna inte ligger i ordning dessutom. Har ingen lust att leta en massa efter saker när jag gymmar…Haha så sant. Vad är problemet med att stoppa tillbaka hantlarna i ordning? Tar några sekunder längre men sparar ens medmänniskor en hel massa besvär.
1 februari, 2012 at 21:44 #289070Anonym anvandareMemberEn ung kille, 2 meter lång men smal som en pinne, som alltid går o slår/sparkar på slagpåsen när jag är precis bredvid den.
Han gör detta i max 15 sek, sen går han till maskinen hann höll på med igen.
Skrattar lite inombords varje gång, han verkar tro att de e coolt på något sätt…1 februari, 2012 at 23:18 #289071Anonym anvandareMemberSammy wrote:Jo! nu kom jag på vad jag retar mig på. och det är faktiskt för att det är väldigt farligt.folk som går så nära att de stöter i en. jag har haft 150kg på stången i bänkpress när folk gått in i stången. en har även ”hjälpt mig” genom att lyfta på ENA sidan när det gick lite långsamt i de sista lyften. jag höll på att trilla av hela bänken och tappa stången. den sistnämnda va en 70årig gubbe som bara ville va snäll å hjälpa mig så jag kunde inte bli förbannad. men jag ville såklart lägga gubben under stången och göra likadant så han förstår att det känns ganska otäckt och det kan bli elaka följder.
Jag blir arg bara jag läser! :nono:
2 februari, 2012 at 02:13 #289072Anonym anvandareMemberFinns en kille på ett av gymmen jag ibland besöker, han kommer in med samma utstrålning som en boxare inför en match, hotfull gångstil och iskall blick.. Hans vilja tycks vara att försöka injaga fruktan i gymmets övriga besökare, ställer sig ofta med armarna i kors med uppblåst bröstkorg, blockerar med flit passager i gymmet, går förbi andra så nära att den andra får dra sig åt sidan, följer folk med blicken ja helt enkelt en löjlig person.
Vid ett tillfälle låg en gubbe och körde sina inclinebänkar, det första denna kille gör då han kommer in på gymmet är att lägga sig och köra samma övning bervid och utan att värma upp på med 100kg bara för att sätta den andra personen på ”plats” då han bara körde på 70.. Det är inte första gången det händer men så jävla sjukt pinsamt då det är fullkomligt uppenbart för samtliga vad hans avsikter är.
2 februari, 2012 at 12:08 #289073Anonym anvandareMemberdet jag stör mig mest på är när folk inte lägger tillbaka hantlarna på sin rätta plats!
det är så jobbigt att behöva gå runt och leta efter dom…och en sak jag också stör mig på är när vissa folk kör t.ex. biceps curl och tar allt för tunga vikter och slänger upp vikterna när dem kör.
istället för att sänka vikterna och köra rätt..2 februari, 2012 at 12:39 #289074Anonym anvandareMemberräven wrote:Finns en kille på ett av gymmen jag ibland besöker, han kommer in med samma utstrålning som en boxare inför en match, hotfull gångstil och iskall blick.. Hans vilja tycks vara att försöka injaga fruktan i gymmets övriga besökare, ställer sig ofta med armarna i kors med uppblåst bröstkorg, blockerar med flit passager i gymmet, går förbi andra så nära att den andra får dra sig åt sidan, följer folk med blicken ja helt enkelt en löjlig person.Vid ett tillfälle låg en gubbe och körde sina inclinebänkar, det första denna kille gör då han kommer in på gymmet är att lägga sig och köra samma övning bervid och utan att värma upp på med 100kg bara för att sätta den andra personen på ”plats” då han bara körde på 70.. Det är inte första gången det händer men så jävla sjukt pinsamt då det är fullkomligt uppenbart för samtliga vad hans avsikter är.
Kändes pinsamt bara av att läsa det.
2 februari, 2012 at 15:58 #289075Anonym anvandareMemberChippmeister wrote:Jag stör mig på små killar” som spänner sig framför spegeln på gymmet…hehe var går gränsen för små killar? Du är kanske en liten kille för någon annan?
3 februari, 2012 at 00:43 #289076Anonym anvandareMemberräven wrote:Finns en kille på ett av gymmen jag ibland besöker, han kommer in med samma utstrålning som en boxare inför en match, hotfull gångstil och iskall blick.. Hans vilja tycks vara att försöka injaga fruktan i gymmets övriga besökare, ställer sig ofta med armarna i kors med uppblåst bröstkorg, blockerar med flit passager i gymmet, går förbi andra så nära att den andra får dra sig åt sidan, följer folk med blicken ja helt enkelt en löjlig person.Vid ett tillfälle låg en gubbe och körde sina inclinebänkar, det första denna kille gör då han kommer in på gymmet är att lägga sig och köra samma övning bervid och utan att värma upp på med 100kg bara för att sätta den andra personen på ”plats” då han bara körde på 70.. Det är inte första gången det händer men så jävla sjukt pinsamt då det är fullkomligt uppenbart för samtliga vad hans avsikter är.
Sjukt pinsam människa!
3 februari, 2012 at 13:58 #289077Anonym anvandareMemberStör mig så oerhört på tjejer i tajta byxor som ska ställa sig framför en och köra tex Hantelrodd, det är ju enbart för att dom vet att åder pålen kommer att explodera, och att man i sin tur blir tvugen att lämna stället.
3 februari, 2012 at 14:12 #289078Anonym anvandareMemberJaa, precis så är det. Jag kör enbart övningar pga den anledningen… att jag vill avhysa folk från gymlokalen. Jag är absolut inte intresserad av träningen i sig, haha!
Skämt åsido, det där är ju ett angenämt lyxproblem… om du är så snygg att tjejerna vill visa upp sig för dig hela tiden är det väl ingenting att sura över.3 februari, 2012 at 14:25 #289079Anonym anvandareMemberhippopotamus wrote:stör mig så oerhört på tjejer i tajta byxor som ska ställa sig framför en och köra tex hantelrodd, det är ju enbart för att dom vet att åder pålen kommer att explodera, och att man i sin tur blir tvugen att lämna stället.haha
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.