Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 935 total)
  • Author
    räven wrote:
    Finns en kille på ett av gymmen jag ibland besöker, han kommer in med samma utstrålning som en boxare inför en match, hotfull gångstil och iskall blick.. Hans vilja tycks vara att försöka injaga fruktan i gymmets övriga besökare, ställer sig ofta med armarna i kors med uppblåst bröstkorg, blockerar med flit passager i gymmet, går förbi andra så nära att den andra får dra sig åt sidan, följer folk med blicken ja helt enkelt en löjlig person.

Vid ett tillfälle låg en gubbe och körde sina inclinebänkar, det första denna kille gör då han kommer in på gymmet är att lägga sig och köra samma övning bervid och utan att värma upp på med 100kg bara för att sätta den andra personen på ”plats” då han bara körde på 70.. Det är inte första gången det händer men så jävla sjukt pinsamt då det är fullkomligt uppenbart för samtliga vad hans avsikter är.

hehe, ja en sådan har vi faktiskt också. Han gör ungefär samma saker när han inte högt och ljudligt står och berättar för sin kompis om alla trekantsorgier han haft under helgen, vilka självfallet enbart existerar i hans huvud. Han har också som vana att smälla ihop hantlarna i utlåsningen så att man får hörselskador. Men just det där med folk som ska vara tuffa och aggressiva är ju högst otrevligt och framförallt fånigt.

Stör mig på folk som byter musik i stereon det första dom gör när dom kommer. (Utan att fråga om det är okej)

Dom som luktar svett! och ungdomar som är 4-5 st o håller upp vissa saker man behöver köra i flera timmar. då dom ska köra samma sak som alla andra asdrygt..

NKK wrote:
    Dom som luktar svett! och ungdomar som är 4-5 st o håller upp vissa saker man behöver köra i flera timmar. då dom ska köra samma sak som alla andra asdrygt..

Men hur får du rätt känsla om det inte luktar gym? Svettlukten är enligt mig nästan ett måste
    Håller förövrigt med om att det är drygt när det är många som kör samma övning…

Marcus Hagberg wrote:
    Men hur får du rätt känsla om det inte luktar gym? Svettlukten är enligt mig nästan ett måste

Det kan ju lukta till en viss gräns. Många på gymmet luktar riktigt svinigt, har aldrig fattat hur man kan lukta så jävla äckligt. Det finns ju deodorant.

Marcus Hagberg wrote:

Det är skillnad på lite färsk svettdoft och folk som inte tvättat sig själv eller sina kläder på tre månader. En del har också en extrem odör, typ blandning av gammal svett, vitlök och våt hund. Svårt att träna när man har spyan i halsen pga av stanken.

jag har fått kasta vissa tröjor. för oavsett om jag tvättar dom hårt som fasen så räcker det att de blir kroppstempererade för att börja lukta apa igen.

Ni har rätt grabbar! Kläder som inte tvättas kan ge lite väl extrem ”doft”. Sålänge lukten INTE är extrem så tycker jag det ska lukta.

Hippopotamus wrote:
    Stör mig så oerhört på tjejer i tajta byxor som ska ställa sig framför en och köra tex Hantelrodd, det är ju enbart för att dom vet att åder pålen kommer att explodera, och att man i sin tur blir tvugen att lämna stället.

Detta är inget jag stör mig på iaf haha ;)

Marcus Hagberg wrote:
    Ni har rätt grabbar! Kläder som inte tvättas kan ge lite väl extrem ”doft”. Sålänge lukten INTE är extrem så tycker jag det ska lukta.

svett luktar inte och detsamma gäller rena kläder,att inte ha rena kläder och sköta sin hygien är bara snuskigt.

liffan wrote:
    svett luktar inte och detsamma gäller rena kläder,att inte ha rena kläder och sköta sin hygien är bara snuskigt.

Givetvis är det snuskigt med dålig hygien MEN det finns faktiskt ett fåtal som har problem med extrem svettodör även att de duschat tidigare samma dag och bytt kläder. Lider inte av det själv men har medlidande med de som har det så . Ska inte de få träna på gym bara för att de har det problemet ?

Sen om det inte är svettiga människor på ett gym vart fan ska de vara då ? Svettas själv som en gris när jag tränar (luktlöst svett förövrigt :P) och får snea blickar som fan på mitt gym när man svettas och tar i, nått är allvarligt fel på den svenska ”gymkulturen”.

skit samma..

Nanderöd wrote:
    Jag stör mig inte så mycket, blir mest förvånad över den monumentala dumhet som finns hos en del. Såg en kille som körde dips med ett rörelseutslag på mellan 5-10cm, tänkte inte så mycket på det, men sen hänger fågelholken på sig en 10kg skiva och kör, då med en knappt märkbar böj i armbågen. Kunde inte hålla tillbaka ett skratt när jag såg han hänga på sig skivan.
    Sen undrar jag, ni skriver att det är gymetikett att hänga tillbaka vikterna efter sig, hur kommer det sig då att INGEN gör det där jag tränar? En del lägger inte ens hantlarna tillbaka i hantelstället efter sig!

han kanske körde dipsen enbart för o piska triceps?

HcBB wrote:
    Givetvis är det snuskigt med dålig hygien MEN det finns faktiskt ett fåtal som har problem med extrem svettodör även att de duschat tidigare samma dag och bytt kläder. Lider inte av det själv men har medlidande med de som har det så . Ska inte de få träna på gym bara för att de har det problemet ?

Sen om det inte är svettiga människor på ett gym vart fan ska de vara då ? Svettas själv som en gris när jag tränar (luktlöst svett förövrigt :P) och får snea blickar som fan på mitt gym när man svettas och tar i, nått är allvarligt fel på den svenska ”gymkulturen”.

kommenterade bara ang lukten,svettas bör man väl på ett gym annars kan man stanna hemma,viss lukt kan ifs komma från vad man ätit men frän lukt från otvättade kläder/kroppar är något annat.

liffan wrote:

Jag fick kväljningar när jag stod på löpbandet sist.

Jag hade sprungit i 45 min och skulle springa 15 min till. Då kom en gammal kollega och ställde sig på bandet bredvid. Han stank så illa att jag inte kunde fortsätta med min träning. Situationen blev så pinsam att jag inte kunde säga till honom. Hade jag gjort det så hade jag förmodligen spytt. Fi F-N, va äckligt.

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.