- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Allmänt om gymträning › Upp eller Ner ?
Har dietat sen september 2009, med några off perioder, resultatet är ok men långt från fatastiskt, gick från 99 kg till 82 som lägst, balanserades runt 84 kg för ca 4-5 månader sen har det inte hänt så mycket.
Dieten fastnade kan man säga, med en längd på 184 och lite mätningar verkar jag gått från ca 33% bf till ca 19-21% .
Nu är frågan, då diet inte verkar funka så bra just nu, testade i oktober igen 4 veckor, 1300kcal, väldigt strikt och bra gympass, men utan ens ett halvt kilo i nedgång, så antar jag det bara är metabolismen som sänks.
Nu är frågan, ska ja börja äta mer gå upp till 90 ? har käkat en hel del sista månaden och väger ca 85 morgonvikt,ca 5 kg till mars i viktuppgång, och sedan diet till juli ? För att få igång kroppen ordentligt.
Jag gissar att för att vara hyffsat lågt bf runt 10-12% bör jag väga runt 76-77.
Diet mars-juli = med ca 10 kg viktnedgång.
Måtten är ca 35 armar bara tyvärr, midja på 96 just nu, mätt vid navlen, 105 cm bröst, och 86 cm ovanför midjan, så det är 10cm som egentligen skulle bort, envisa ”lovehandles” men det går inte tyvärr.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY