Uthållig

Home Forums Allmänt om gymträning Uthållig

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

hejsan har lite frågor som jag iprincip kan men vill ändå ställa dem. Jag trännar för att få uthålliga muskler så undrar om nån har nån sida eller något om sådant. För jag ska bli militär men vill inte bara ha kondis utan stor men ändå uthålliga muskler.

Bananaosten wrote:
    hejsan har lite frågor som jag iprincip kan men vill ändå ställa dem. Jag trännar för att få uthålliga muskler så undrar om nån har nån sida eller något om sådant. För jag ska bli militär men vill inte bara ha kondis utan stor men ändå uthålliga muskler.

vadd

Musklernas form kan du inte göra mycket åt tyvärr, fler reps leder inte till slankare muskler. Dock ger högrepsträning mer uthållighet i musklerna så det kanske kan va intressant för dig om du primärt är ute efter kondition och inte vill bli för stor?

Bananaosten wrote:
    vaddå nä sen menar jag slanka muskler. Vill inte bli stor och o smidig

nä, jag har ingen sida eller något om sådant…
    Om du har svar på dina egna frågor kan du ju börja med att skriva ned svaren så kanske vi på forumet kan svara på om det är något som är galet i ditt resonemang…
    men som sagt, vill du inte bli biffig så träna inte lågrepsträning med tunga vikter.
    Vill du inte bli osmidig så stretcha mycket!

Börja på balett så blir du varken bififig eller osmidig :)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.