Utomhusträning, bygga muskler?

Home Forums Allmänt om gymträning Utomhusträning, bygga muskler?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Hejsan! Mitt första inlägg här på forumet, vet inte riktigt om det är rätt avdelning?
    För nått år sedan började jag gymma med en kompis. Det gick skitbra, jag ökade snabbt i muskler och styrka. Nu har dock träningen legat på is ett år eller så, men motivationen har kommit tillbaka!

Kruxet är dock att jag jobbar borta i skogen under veckorna mån-tors och bor i en arbetsvagn, och har därför begränsad åtkomst till gymmet. Jag skulle behöva lite tips på ”rysseträning” jag kan köra i skogen som komplement till den lilla gymträningen jag har möjlighet till. Räknar med att hinna med gymmet 3 gånger i veckan.

Har ju tillgång till stockar av varierad storlek, lite oljedunkar och järnskrot men har lite dålig fantasi! :D

[http://forum.body.se/showthread.php?t=160844 http://forum.body.se/showthread.php?t=160844%5D

Ta en kik där ;)

Är i en (aningen?) liknande situation; jobbar utomlands med begränsad åtkomst till gym.

Mitt (högst varierande) upplägg kan t.ex. se ut som

5 minuter hopprep
    Burpies
    Alternerande sit-ups
    Squats
    Buklyft
    Triceps (använder ett bord)
    ”rullmojäng” för magen (inhandlades i Sverige under julledigheten, sjukt bra investering och väger knappt något)
    Armhävningar
    Plankan

Tack för tipsen!

Pistols, handstående armhävningar, pullups. Förutom det du kan göra med den improviserade utrustningen du nämnde. Pistols= enbensbenböj, kolla på youtube.

Rekommenderar starkt rosstraining.com för ide’er, framförallt video baserade artiklarna. Lycka till!

Perfekt! Nu har jag lite inspirationför att sätta igång på allvar igen!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.