Home › Forums › Allmänt om gymträning › Vad är det som gäller??
Tjena..
Vad är det ni stärvar efter i er träning?
Är det bodybuilding som gäller eller är det åt fitnesshållet?
Ni som inte tränar för någon form av tävling får gärna välja det alternativet som ni skulle satsat på om ni hade tänkt tävla.. :nod
Så kan ni sedan skriva ert egna mål som en kommentar.. :up:
Fick inte med ”V” först i omröstningsfrågan..
Någon moderator får gärna åtgärda det!! :up:
+1
Moddade den lite..
Tackar!
Men vad är SL och OL?
Styrkelyft och olympisk lyftning (tyngdlyftning).
Då är jag med.. :emo-thumb
bodybuilding är väl att ta i, men min träning baseras nu på att få så mkt volym som möjligt.
strongman då ?
Bodybuilding är och kommer alltid att vara den form av viktträning som intresserar mig mest. För många år sedan var målet att placera mig bra på ett SM, tyvärr kom vissa saker att förändra de planerna.
Mina mål är ej tävling längre. Jag tränar hårt och sköter min kost men är inte beredd att satsa det som krävs för att lyckas på tävling. Jag beundrar de som tävlar då jag vet vilket oerhört arbete och vilja som krävs för att lyckas. Det är av dessa killar och tjejer jag får insperation.
Bodybuilding även om jag förmodligen aldrig kommer att tävla i riktig bodybuilding så är ju träningen baserad på att bygga så mycket volym som möjligt.
Om det blir tävling blir det i så fall Classic Bodybuiding i framiden.
tränar för att må bra
bra sagt.. Amen!
Fler[/b] måste rösta så jag kan bygga vidare på det här…!! :emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY