Vad bör jag göra för att få så snygg kropp som möjligt med Boxning?

Home Forums Allmänt om gymträning Vad bör jag göra för att få så snygg kropp som möjligt med Boxning?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Tjena Body!

Har länge gått och grubblat över att jag inte är hälsosam, att jag borde träna, få fin kropp, bli större och på vägen skaffa mer självkänsla och självförtroende. Förra veckan gav jag mig fan på att uppfylla mina mål!

Nästa vecka börjar jag träna Boxning. Förhoppningsvis 4 gånger/veckan + minst en joggingrunda på ca 5km/vecka. Har en polare som har gjort ungefär samma deal med sig själv, som istället ska träna på gym. Så jag har också möjligheten att träna där någon dag när boxningsträningen under veckan uteblivit.

Jag undrar alltså hur jag skall gå till väga och vad jag bör käka(mat, proteinshakes, gainers) för att få så mycket och så bra resultat som möjligt av min boxningsträning.

Jag vet mycket väl att styrketräning är det bästa alternativet för muskeluppbyggnad, så svar om det undanbedes.

Just nu är jag 175 cm lång(kort?) och väger drygt 60 kg. Därav användarnamnet!

Tackar!

Jag flyttar tråden hit, det känns som den hör hemma mer här.

Jag håller på med boxning från o till, och i ditt fall om du vill lägga på dig massa så behöver du äta som en jävla flodhäst, sen e det dessvärre inte troligt att du lägger på dig någon betydande massa utav det kortsiktigt, men säg, på en fem års period kan du åtminstone lägga på dig någon muskelmassa genom boxträning. När jag prioriterar boxningen resulterar det alltid i förlorad muskelmassa. Men man ska göra det som e roligt. De kampsportare som är stora i deras egen bemärkelse kombinerar allttid med styrketräning så vitt jag vet. Peace lycka till

De va ju det du bad att inte få höra. Haha ät gainer, så länge det inte ersätter ngn annan Bamsemåltid.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.