Vad skulle du göra?

Home Forums Allmänt om gymträning Vad skulle du göra?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author

Du har precis g

beror kanske lite på vem som ringer men förmodligen ja

hehe skönt…såg att du va flyttkille kusk :D

Srednq wrote:
    beror kanske lite på vem som ringer men förmodligen ja

så sant…men en kompis….jag själv har inga kompisar ja inte skulle ställa upp på..

Jag hjälper till att flytta :up:

kommentera mera

Jag hade hjälp honom. Kör ändå inte efter något särskilt program.

flytt i sig

Att hjälpa till o flytta och andra tunga aktiviteter är ju det som man tränar för.. I alla fall jag.

Lite distans till det hela måste man ha. Visst proriteringar jag träningen framför städningen (exempelvis), men jag personligen skulle nog bli lite smått irriterad om jag bad en polare hjälpa mig med en viktig sak, men som sedan ställer in på grund av att han ska träna. Handlar om uppoffringar helt enkelt, och mina nära och kära går före träning.

H

Jag skulle svara ’Ja’, förklara att jag tar ansvaret för logistik (bestämmer hur allt ska packas, och vart det ska stå) och maten (ringer take-away) flörtar med alla snälla,starka killar som oxå kommer och hjälper till,dricker upp all flyttöl och ringer sedan nästa morgon och ber om en gentjänst i form av putsning av mina fönster.

SheeBa wrote:
    Jag skulle svara ’Ja’, förklara att jag tar ansvaret för logistik (bestämmer hur allt ska packas, och vart det ska stå) och maten (ringer take-away) flörtar med alla snälla,starka killar som oxå kommer och hjälper till,dricker upp all flyttöl och ringer sedan nästa morgon och ber om en gentjänst i form av putsning av mina fönster.

hehe :D

Beror helt p

Beror på vem det är. Om en bekant som inte har hört av sig på ett bra tag helt plötsligt ringer så är jag tveksam, men om det är en nära vän som man flitigt umgås med så skulle jag säga ja.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.