Vad tar du innan din morgon promenad?

Home Forums Allmänt om gymträning Vad tar du innan din morgon promenad?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 48 total)
  • Author

Tja,tänkte höra med er ”morgonpigga” människor(om det nu finns sånna;) )vad ni tar innan er promenad,om ni nu tar någon promenad på morgonen.
    Själv tar jag lite omega-3 lite glutamine och whey-80 men det kanske inte är så effektivt!

Lee86 wrote:
    Tja,tänkte höra med er ”morgonpigga” människor(om det nu finns sånna;) )vad ni tar innan er promenad,om ni nu tar någon promenad på morgonen.
    Själv tar jag lite omega-3 lite glutamine och whey-80 men det kanske inte är så effektivt!

Varför?
    Drick en kopp kaffe och ett stort glas vatten. Det räcker…

Tas upp bland annat här: [http://forum.body.se/showthread.php?t=2545]

Såna här frågor hör för övrigt hemma i kostdelen.

Jag tog protein föratt jag var tveksam över ifall jag förbrännde muskler,så jag ville vara på den säkra sidan.Men tack för era svar,jag tror jag ska testa er teori.då sparar jag lite tid också:emo-thumb .Kaffe vet jag inte,jag har aldrig druckit en hel koppkaffe i hela mitt liv(har bara smakat):yikes: .Te är nog att föredra men det får bli bara vatten då:)

Jag brukar ta en proteindrink och 2 bananer, eftersom jag vill ha lite mat i magen innan jag g

Björn Ö wrote:
    Jag brukar ta en proteindrink och 2 bananer, eftersom jag vill ha lite mat i magen innan jag går ut, känner mig kraftlös annars.
    Ser inte riktigt anledningen till att dricka kaffe förutom att det smakar illa och dessutom är vätskedrivande vilket kanske inte är så bra på morgonen om man skall ut och knalla.

Själva syftet med ”morgonpromenader” är väl att bränna fett? Då förstår jag inte varför han ska äta före promenaden.. :|

Lee:
    Proteindrinken tycker oxå jag känns lite onödig.. bättre att ta med frukosten efteråt.
    Kaffe är inte nödvändigt, du kan ta koffeintabletter eller bara ett glas vatten. :emo-thumb

Björn Ö wrote:
    Jag brukar ta en proteindrink och 2 bananer, eftersom jag vill ha lite mat i magen innan jag går ut, känner mig kraftlös annars.
    Ser inte riktigt anledningen till att dricka kaffe förutom att det smakar illa och dessutom är vätskedrivande vilket kanske inte är så bra på morgonen om man skall ut och knalla.

exakt vad tror du din promenad ska göra för nytta om du äter ca 80g snabba kolisar innan promenaden (Bananerna) :whistle:

Alex Thunholm wrote:
    exakt vad tror du din promenad ska göra för nytta om du äter ca 80g snabba kolisar innan promenaden (Bananerna) :whistle:

Hehe vi ska väl inte överdriva iofs, promenaden gör så klart fortfarande nytta. Bara lite mindre nytta;)

C-vitaminbrus + Omega3 (Som nu precis har tagit slut.)

Varf

Alex Thunholm wrote:
    exakt vad tror du din promenad ska g
    Björn Ö wrote:
    Förbättra konditionen så att jag orkar köra hårdare när jag styrketränar, har inget anlag att lägga på mig onödigt fett, så jag gör det endast för att det för att en bra start på dagen samt att jag som sagt bättrar på konditionen :emo-thumb

Jag äter även en ordentlig frukost efter att jag har varit ute och gått, brukar ligga på runt 60-90 minuter beroende på väder och lust.

Låter som en sund inställning:)

Andreas Guiance wrote:
    Låter som en sund inställning:)

Det finns bara sunda Bajare :emo-thumb

Drick 2 stycken glas vatten innan du börjar gå på morgonen eller ha med en 0.5 liters flaska med vatten när du är ute och går på morgonkvisten.

Vassleprotein, psylliumfrö, Udo:s choice olja! :up:

Välkommen in på min hemsida:
    [http://www.johan-gustafsson.com
    [img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.