Vad tar du innan din morgon promenad?

Home Forums Allmänt om gymträning Vad tar du innan din morgon promenad?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 48 total)
  • Author

4 st aminosyretabbar, 1 st omega 3 samt som kronan p

Tack allihopa för era svar,idag tog jag min morgon promenad utan att ha ätit något och det känns väl bra men jag känner mig så tunn(kan vara psykisk,inte vet jag),Jag drack 3dl kallvatten och 3dl varm vatten:yikes: .Det varma vattnet är väl bra föratt det tar längre tid för kroppen att ta upp(eller det är vad jag hört)Tack än en gång…peace:up:

Ett stort glas vatten, 4-5 dl
    1 st c-vitamin
    2 st omega-3
    1 st koffein-tablett

jag f

en kopp kaffe samt 2 st omega3

Har jag missat något? Varför C-vitamin och Omega 3 innan morgonpromenaden? Varför psylliumfrön?
    Morgonpromenad för mig är en promenad före matintag direkt efter uppstigande. Endast vatten och koffein intas direkt vid uppstigande eftersom det tar en stund inna det verkar. Lite hungrig ska man vara i slutet på promenaden och längta efter morgongröten och proteindrinken. :p

Lee86 wrote:
    Tack allihopa för era svar,idag tog jag min morgon promenad utan att ha ätit något och det känns väl bra men jag känner mig så tunn(kan vara psykisk,inte vet jag),Jag drack 3dl kallvatten och 3dl varm vatten:yikes: .Det varma vattnet är väl bra föratt det tar längre tid för kroppen att ta upp(eller det är vad jag hört)Tack än en gång…peace:up:

Varför inte dricka 6dl ljummet vatten då?

F

Lee86 wrote:
    Tja,tänkte höra med er ”morgonpigga” människor(om det nu finns sånna;) )vad ni tar innan er promenad,om ni nu tar någon promenad på morgonen.
    Själv tar jag lite omega-3 lite glutamine och whey-80 men det kanske inte är så effektivt!

Jo det låter bra. Ta 1 gram omega och 1 gram cla. Men byt ut whey-80 till whey-100 så du skiippar kolisarna och ta endast nån matsked. Och jag lovar du kommer vara hungrig i slutet på promenaden ändå. Lycka till..:emo-thumb

2st Fairing Lean och vatten.

Allt annat v

Saknar ärliga svar :whistle:

Varför inte C-vitamin och omega3?

Jag tar på mig kläderna och dricker lite vatten. That’s it…

greken wrote:
    är lite nyfiken på varför man skulle ta omega3 och c-vitamin tabbarna innan promenaden, samt syftet med att ta vassle innan. Jag själv kör på koffein och vatten …

:emo-thumb Precis. Jag skulle vilja höra argumenten för eftersom jag inte håller med. ;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.