Vad tycker ni om vår idé?

Home Forums Allmänt om gymträning Vad tycker ni om vår idé?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Hej!

Var inne på kollo och fick lite feedback och tänkte prova här med!

Kolla in vårt utkast till en online träningslogg och säg vad ni tycker! vad som verkar tilltalande och mindre tilltalande osv! Skulle betyda mycket att höra communityns svar! :)

[Http://wm.ahlgrenwebdevelopment.com]

Tack på förhand

Ser riktigt intressant ut, har registrerat mig till nyhetsbrevet! Är dock lite vilsen på hur dessa ”poängen” skulle fungera – har ni någon mer info om sidan?

ser snarlikt ut som det jag snickrat ihop i excel och använder mig av. Dock aningens snyggare och troligen mycket enklare att använda än mitt excel dokument. Jag gillar dock att kunna ha full koll på min träning och därför vill jag ha det sparat på min egen dator där jag kan ta backup om jag så vill för att kunna gå tillbaka i tiden och kolla. (ingen risk att det försvinner)

Ser intressant ut. Kommer det finnas som programvara att ladda ner eller helt online/webb-baserat?
    Kommer det kosta?

Det heter ju: ”The free hardcore workout log”

Så jag antar att det är gratis!

Ser mycket intressant ut, registrerade mej till nyhetsbrevet…

Det där med poängen fattar jag inte riktigt va det ska vara bra för…. känns nästan som det sku vara nå dataspel då ju, med levels och poäng för styrkeökningar….
    Det hade jag nog skippat…

Hellre då t.ex. att det sku räkna ut hur mycket vikt per övning man totalt lyft per månad och visa om det är mera eller mindre än föregående månad och i en graf över hela ”karriären”

t.ex. bänkpress januari 2011 15000kg,
    februari 2011 16000kg,
    bästa månaden december 2010 20000kg
    sämsta månaden oktober 2009 7000kg

eller nåt liknande…

Oxå en intressant grej sku vara att det sku ha koll på vilka övningar som ger bäst respektive sämst resultat per månad, t.ex.

Januari:
    knäböj +7000kg
    Marklyft +5200kg
    bänkpress +3000kg
    bicepscurl +700kg

Militärpress -600kg
    osv…

Johnny Furu wrote:
    Det heter ju: ”The free hardcore workout log”

Så jag antar att det är gratis!

Ser mycket intressant ut, registrerade mej till nyhetsbrevet…

Det där med poängen fattar jag inte riktigt va det ska vara bra för…. känns nästan som det sku vara nå dataspel då ju, med levels och poäng för styrkeökningar….
    Det hade jag nog skippat…

Tack för svaret! :D

Dynan wrote:
    Ser intressant ut. Kommer det finnas som programvara att ladda ner eller helt online/webb-baserat?
    Kommer det kosta?

Om det blir stort vill vi väl försöka få ut något av det å kanske gör en ”premium” user grej. Men grundtanken är gratis!

Det kan mycket väl komma programvara att ladda ner, vet ej till vilken platform än bara! Kanske mobil…

Testa gärna prototypen på:
    [www.workoutmanageronline.com] :)

Staef wrote:
    Om det blir stort vill vi väl försöka få ut något av det å kanske gör en ”premium” user grej. Men grundtanken är gratis!

Det kan mycket väl komma programvara att ladda ner, vet ej till vilken platform än bara! Kanske mobil…

Testa gärna prototypen på:
    [www.workoutmanageronline.com] :)

Hej!
    Ser klart intressant ut. Förslag på plattform: Android åtminstone och varför inte Apple…

//MG

Låter superbt! Har anmält mig till nyhetsbrevet!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.